Gå til innhold

" hva synes dere om kroppen til"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest KeyserSoze

Jeg er DRITlei kropp. Jeg er lei av andres kropper, og har begynt å drite i min egen. Joda - skulle gjerne vært i fysisk bedre form, men kjenner at jeg får et mer og mer avslappet forhold til denne innpakningen. Og det egentlig KUN på grunn av alt dette hysteriet.

Var på ferie nettopp, og satt et par dager og spiste middag langs en gågate hvor det vrimlet av folk. Jeg vil si at kanskje 2 % av de forbipasserende levde opp til idealet, og da er det egentlig helt greit å få bekreftet at man faktisk er normal.

Uff. Lei kropp altså...

Jeg er pisslei jeg også! Jeg tror de som kommenterer kropper gjør det for å føle seg bedre selv. Kanskje det er et snev av misunnelse mot bloggere og de føler seg bedre ved å prøve å finne feil. De er nok ikke så perfekt selv heller. De burde forstå at de ikke blir finere selv ved å påpeke "feil" med andre.

Mange unge jenter, eller damer generelt, bør skaffe seg en god dose selvtillit men å kritisere kroppen til andre er ikke måten å gjøre det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvorfor noen har behov for å fortelle en person at h*n er enten overvektig eller undervektig, stygg eller dårlig trent ... er det bare for å være helt sikker på at denne personen vet at h*n ikke ser bra ut?

Det at man skal drive å rakke ned på noen andres utseende som man egentlig ikke har noe med å gjøre uansett blir bare dumt. Alle er forskjellige! ingen er like, men alle er perfekte på sin egen måte! Så det er bare å akseptere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...