Gå til innhold

KaDust's journal.


KaDust

Anbefalte innlegg

Nei, i morgen som jeg har fri skal jeg:

- Snakke og avtale noe ang et prosjekt med kontakten min i et firma.

- Henge opp nye gardiner på gjesterommet.

- Stikke på posten å hente pakka mi.

- Lage proteinpannekaker så jeg har lunsj på skolen på onsdag.

- Tydeligvis ta ned julepynten også fordi samboer gidder ikke gjøre det OG bære ved til helga. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ironisk: Jeg trodde det gikk skikkelig bra på en eksamen, og nesten sikker på at jeg skulle få A. Får C.

Jeg trodde det gikk dårlig på en annen eksamen, forventet en D. Fikk A.

Jeg sliter med å sove for tiden, og har vandret jordens overflate de siste dagene som en zombie. Har derfor bestemt meg for å droppe android-timen i morgen. Det er bare en introduksjon likevel og han foreleseren har allerede sagt 6 ganger at han ikke har lest seg opp på det han skal forelese om. Ergo går jeg ikke glipp av mye. I tillegg håper jeg søvn vil gjøre godt for formen min, så jeg kan bli frisk snart.

Fikk også vite at prosjektet i android skal være individuelt. Jeg må derfor komme på en idé til app som ikke er alt for svært. Ideer tas imot med takk. Bruker så og si ingen apper selv, så det er vanskelig å tenke ut hva andre kanskje vil ha.

Ellers har jeg endelig fått installert harddisk nr 2 på den stasjonære pc'en min, så nå har jeg masse plass til nye spill. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dagen i dag har vært veldig rar. Etter en tur på brudesalongen i går for å finne en kjole til bryllupet jeg skal i på lørdag, avtalte jeg med de som jobbet der å møte de i dag kl 10, så vi kunne gå til skredderen for å få kjolen tilpasset. I det vi trasket bort til skredderen i dag, ble jeg spurt om jeg ikke ville være modell på årets bryllupsmesse hvor de viser frem kjolene sine. Jeg, modell? Det var min første reaksjon. De fortsatte å prate om hvordan det foregikk og at jeg ville være perfekt for en av kjolene deres. Jeg skal tenke på det, og gi svar fra meg når de ringer for å avklare. Jeg tenker jo at det vil jo være fantastisk morsomt å være modell for en brudekjole, samtidig synes jeg det er litt skummelt siden det er plass til mange mennesker der messen skal holdes. Så ja, her må det tenkes. :lol:

Etter dette var jeg jo egentlig i et ganske godt humør, så jeg ringte både mamma og pappa for å fortelle at jeg hadde blitt spurt om å være modell på bryllupsmessen. Humøret fikk en bråvending når jeg snakket med pappa...

Før jeg rakk å fortelle pappa noe som helst, forteller han meg at bestefar har fått hjerteinfarkt. De på sykehuset vet ikke hvor lenge han har igjen, eller om det er noe de kan gjøre for å få han frisk. Akkurat nå vet jeg ikke om de kjører flere tester på han heller. Akkurat nå er jeg kjemperedd og trist. Tenk om bestefar ikke har lenge igjen? Jeg har de siste årene nesten ikke sett noe til ham eller farmor, siden jeg har vært så opptatt med skole og andre ting. Har flere ganger tenkt at jeg må få tatt meg en tur til de, men så har jeg aldri kommet så langt - og nå ligger han kanskje for døden? Jeg skal på sykehuset og besøke han i kveld. Kjære bestefar, vær så snill å få noen år til med oss. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så utrolig trist å høre om bestefaren din :klem: Får inderlig håpe han står denne av, og at du får mulighet til å ha han her noen år til. Er så leit når man ikke føler man får sett nok til besteforeldre, også plutselig en dag får man beskjeden man absolutt ikke vil ha. Jeg satt med akkurat de samme følelsene da jeg fikk telefon om at min bestefar var på sykehuset. Jeg hadde ikke vært så mye på besøk som jeg ønsket, og det er absolutt ingen god følelse. Krysser fingrene for at alt går bra med han og at han har flere friske år igjen.

Veldig gøy med forespørsel om å stille som modell da! Selv om det blir litt borte i det hele her... Koselig er det jo uansett, og ut i fra hva du har fortalt angående kroppen din, så kan jeg fint tro på at du passer perfekt som det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...