Gå til innhold

KaDust's journal.


KaDust

Anbefalte innlegg

God ferie! Håper du får slappet av og koblet av, og at du får det rett og slett veldig hyggelig :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå mister jeg helt motet når det kommer til klær. Det er meningen at jeg skal sitte inne hele tiden og gjemme meg tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag lagde jeg bloppis. Skal prøve å selge de klærne jeg uansett ikke bruker. Så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo! Nå har jeg klart å sette sammen ETT antrekk jeg liker. Det er mer enn ingenting. Må bare passe på å ikke gå i det for mye, for da går jeg lei. Så må jeg finne andre komboer som kan passe.

Og nå har jeg nettopp vært i bjørneparken! Sett på bjørnene og kost meg masse. Herreguuuud, ville bare hoppe i buret og kose med de. Hvis jeg skal dø av noe annet enn naturlig årsak, så håper jeg det er grunnet et dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet ut at denne månedens lønning er mye mindre enn jeg forventet meg pga noe surr med lønningen forrige måned. Shit. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg fremover. Selvfølgelig, med stipend å sånt før jeg dekket alle utgifter denne måneden, men jeg får ikke satt noe særlig på sparekonto - som igjen betyr at jeg ikke har noe å dekke alle utgiftene mine med frem til jeg jobber neste år. Hvordan skal dette gå da?

Jeg må egentlig sove nå, er helt kjørt og har ikke får nok søvn de siste 5 nettene. Klarer bare ikke å sove når jeg alt jeg tenker på er økonomi og hvordan dette skal gå. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huf, ddet er så slitsomt når økonomien ikke er som den skal! Min erfaring er at jeg klarer å knipe inn en del når jeg er veldig bevisst på det - selv om det er kjedelig. Jeg håper du klarer å se litt lysere på det, selv om det ikke er så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid vært veldig bevisst på økonomien og sparer der jeg sparer kan. Nå, ifølge budsjette mitt, så går jeg i underskudd denne måneden og ligger på rundt 10-20kr i pluss de andre månedene. :daane: Ikke mye å knipe på. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

:hallo:

Jeg valgte jo tydeligvis riktig dag å titte innom dagboken din; gratulerer med dagen! :hoppendeglad::skya::blomst:
Har du noen planer for dagen? :)

Ellers er det jo veldig bra du har funnet et antrekk du føler passer kroppen din. Tommel opp for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som Calavi, riktig dag å stikke innom på ;)

Gratulerer med dagen! :nigo:

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :nigo:

Har jobbet i dag, det var siste dag på jobb i sommer og på mandag er det tilbake på skolen. Det er helt greit. Da kan jeg sove. Ikke sååå morsomt å være helt utslått etter jobb på bursdagen sin. :ler: Har spist middag med mamma og samboer på Egon, så gått på senteret og kjøpt gave til meg selv. Har ikke feiret bursdagen min på mange mange år. så feiring blir det ikke i år heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er så mye klær og sko jeg ønsker meg nå. Kanskje jeg må vurdere å starte med lotto-tipping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg hjemme fra Hellbillies konsert! Det var kjempebra, storkoste meg. :nigo: Samboer ble igjen på festivalen for å se et annet band, så han ender opp med å gå hjem i natt. Sa han kunne sende melding eller ringe meg om han ville jeg skulle kjøre, men han sa jeg heller burde legge meg å sove siden jeg er syk. Søte mannen. :rodmer: Det tar vel en 30 minutter å gå, men han sa det var greit. Derfor skal jeg straks legge meg, før jeg kreperer på sofaen!

Hadde med pappa på konserten også, han digger jo Hellbillies også vet jeg at han ikke har det så bra for tiden. Han var veldig takknemlig og koste seg masse han også. Så det ble veldig vellykket! Dog, jeg må si at folk og folks oppførsel når de drikker ødelegger mye av opplevelsen. Noen burde skamme seg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det første dag på skolen igjen. Grugleder meg. Gruer meg fordi jeg ærlig talt trodde det var lørdag idag, inntil nå nylig. :ler:

Har sittet å lagt inn litt flere klær på bloppisen min i dag. Her er link: http://bloppis.no/shops/kadust/ hvis noen skulle være interessert. :vetikke:

Nå må jeg finne ut av hva jeg skal ha på meg i morgen, hoppe i dusjen og finne ut av når jeg skal ha på vekkerklokka. Forresten suger det ganske hardt at sminkepungen min fortsatt befinner seg på hytta. Kanskje jeg må kjøpe mascara i morgen, bare så jeg kan sminke meg noe hvertfall. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du hadde med pappaen din på konsert :)

Er enig i at fulle folk ødelegger konsertopplevelsen til tider! Faktisk unngår jeg konserter fordi jeg ender bare med å irritere meg over fulle, teite folk heller enn å glede meg over konserten.

Heia Bloppis! Har du fått solgt noe? :)

Jeg har selv en Bloppis og har blitt kvitt det meste. Noen ting er ikke folk interessert i overhodet og etter noen uker/måneder så gir jeg de til Fretex.

Lykke til på skolen! Har nesten glemt hvordan det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måtte inn og titte på klærne dine :) Så søte de var! Ser for meg at du har en ganske kul stil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hittil solgt èn kjole, men ikke noe mer. Har ikke satt meg så mye inn i bloppis enda så vet ikke helt om det er noe jeg kan gjøre for å bli mer synlig eller ei.

Det er nok en stil jeg har lagt bak meg. :fnise: Går ikke kledd sånn i det hele tatt lenger, og det er jo derfor jeg selger de klærne. Synes det fortsatt er fint med sånn type stil, men jeg føler jeg har vokst fra det også var det aldri helt meg. Starter å finne en stil nå som er mer meg og som jeg føler meg vel i + egner seg på jobb, skole osv. :)

Første skoledag var bra! Vi har fått en professor flydd inn fra Spania til å undervise det ene faget jeg har i år, og han er skikkelig flink! Vi startet rolig da, vi har sett film for at han skal få frem noen poenger. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Så greit å få solgt unna litt klær da :) Jeg burde vel egentlig kvittet meg med litt tøy selv. Føler jeg har shoppet minimalt de siste to årene, men allikevel så har jeg alt for mye. Blir jo til at jeg går med de samme klærne hele tiden, også blir de resterende 60% liggende i skapet.

Godt å høre at første skoledag gikk greit :) Og tommel opp for nye professor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk omtrent ingen klær i klesskapet. Er derfor jeg må bytte ut litt og litt. Eller, jeg har jo noe klær der, men samboer har likevel alltid hatt fullere skap enn meg, og nå har jeg bare en del fordi jeg hadde en haug med bomkjøp jeg ikke fikk returnert før sommeren. :ler:

Merker jeg er vant til å jobbe.. Klokka er 20.35 og hadde det fortsatt vært sommer ville jeg forberedt meg til senga nå. Meeen, det er jaggu meg skole og jeg kan sitte oppe mye lenger hvis jeg vil. Problemet er at jeg kjenner meg skikkelig senge-klar og vet ikke helt hva jeg skal foreta for øyeblikket. Vurderer å lage lunsj-plan, men så tenker jeg at SUKK, jeg får jo ikke laget noe nå uansett - og ikke har jeg matboks heller. Bestilte en på ebay, men det tar jo år og dag før den kommer, så må nok kjøpe noe på Nille e.l. i løpet av uka.

Så da sitter jeg her og kjeder meg, uten å helt vite hva jeg skal gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...