Gå til innhold

Svømmefrue logger av en stund


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hun stengt kommentarfeltet? Ser hun ikke har noen kommentarer...

Anonymous poster hash: c7bf7...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg undrer meg over hvorfor hun skriver slike innlegg som oppfordrer til feedback når hun har stengt kommentarfelt? Kanskje hun savner flere venner..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun svarte en kommentar på instagram om hvorfor og sa at hun "ikke ville inviterere det negative inn i det positive".

Men er det noen som har vært bitter og negativ så er det jo henne selv!

Anonymous poster hash: 28a4b...cb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tittet innom bloggen hennes fra tid til annen og lurt litt på det stengte kommentarfeltet. Ett stengt kommentarfeltet er vel ikke akkurat noe nytt. Det er vel en god del andre bloggere som også har fått mye tyn som har stengt sine kommentarfeltet akkurat som henne. Helt forståelig egentlig :)

Men jeg har lurt litt på hvor hun vil ha tips og råd som hun ber om. For i endel innlegg skriver hun feks: Jeg har gjort slik og sånn, eller jeg lurer på om jeg skal velge den eller denne....hva syns dere? Eller hun spesifikt ber om tips til feks å fly med barn. Men hvordan skal man svare henne når feltet et stengt?

Tenker hun at folk skal svare henne i kommentarfeltet på ett random bilde på IG profilen hennes feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tittet innom bloggen hennes fra tid til annen og lurt litt på det stengte kommentarfeltet. Ett stengt kommentarfeltet er vel ikke akkurat noe nytt. Det er vel en god del andre bloggere som også har fått mye tyn som har stengt sine kommentarfeltet akkurat som henne. Helt forståelig egentlig :)

Men jeg har lurt litt på hvor hun vil ha tips og råd som hun ber om. For i endel innlegg skriver hun feks: Jeg har gjort slik og sånn, eller jeg lurer på om jeg skal velge den eller denne....hva syns dere? Eller hun spesifikt ber om tips til feks å fly med barn. Men hvordan skal man svare henne når feltet et stengt?

Tenker hun at folk skal svare henne i kommentarfeltet på ett random bilde på IG profilen hennes feks?

Hun ønsker svar på Mail.

Anonymous poster hash: 47728...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ønsker svar på Mail.

Anonymous poster hash: 47728...d79

Å gjør hun det ja. Ok. Kanskje ikke så mange som gidder å sette seg ned å maile sånne småting-men da får hun vel og luket ut de som bare er der for å slenge med leppa sikkert :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...