Gå til innhold

Svømmefrue logger av en stund


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ADO og Lavrans var aldeles ikke bestevenner. De var lagkamerater, hverken mer eller mindre.

Anonymous poster hash: 6711a...4a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En som svømmer 200 m er en mellomdistansesvømmer. 50 og 100 meter regnes som sprint, de kan nok møtes på midten på 100 m. Så han er (enn så lenge) norges beste sprinter på rygg.



Anonymous poster hash: 3ee75...5ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jo posta den linken på instagrammen hennes...

Anonymous poster hash: 3c949...a6a

Lavrans er best ingen protest, den som er i mot er en hater!!!!!!!

Anonymous poster hash: 28a4b...cb5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er foresten bloggen oppdatert og faktisk et "skikkelig" innlegg og ikke bare oss vs verden. Håper hun fortsetter slik!

Anonymous poster hash: 28a4b...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er foresten bloggen oppdatert og faktisk et "skikkelig" innlegg og ikke bare oss vs verden. Håper hun fortsetter slik!Anonymous poster hash: 28a4b...cb5

Hva skjedde med "logge av" for en stund?

Anonymous poster hash: 7e00e...448

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev logge LITT av....

Anonymous poster hash: 88b80...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt datteren er :hjerte:

Fint innlegg fra svømmefruen! :jepp:



Anonymous poster hash: e095b...3d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt datteren er :hjerte:Fint innlegg fra svømmefruen! :jepp:Anonymous poster hash: e095b...3d7

Dette er jo babyen til en venninne. :) absolutt søt ja!

Anonymous poster hash: 88b80...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia kjærligheten <3



Anonymous poster hash: e6cd9...6d5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de siste to innleggene har vært mer personlige og fine, jeg.

Anonymous poster hash: 8eecd...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg synes det er skikkelig lavmål her folk gjemmer seg bak tastaturet og lirer av seg ubehageligheter og rett og slett dritt. Hvorfor skal bloggerne tåle steken? De er da ikke grusomme mot folk? Man velger selv om man vil lese det. Nei jeg blir rett og slett flau på vegne av de som hetser! Må legge til igjen at jeg følger verken FF eller Anja, eller noen av de andre bloggerne annet enn hva som av og til dukker opp i media, men det virker som om flere virkelig ikke har bedre å ta seg til enn å gå bloggene og bloggerne i sømmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterende at hun skriver "heia kjærligheten" under hvert eneste innlegg..



Anonymous poster hash: 6eb78...3c8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg synes det er skikkelig lavmål her folk gjemmer seg bak tastaturet og lirer av seg ubehageligheter og rett og slett dritt. Hvorfor skal bloggerne tåle steken? De er da ikke grusomme mot folk? Man velger selv om man vil lese det. Nei jeg blir rett og slett flau på vegne av de som hetser! Må legge til igjen at jeg følger verken FF eller Anja, eller noen av de andre bloggerne annet enn hva som av og til dukker opp i media, men det virker som om flere virkelig ikke har bedre å ta seg til enn å gå bloggene og bloggerne i sømmene.

Fordi som blogger har man selv tatt valget om å eksponere seg selv og sitt liv for hele Norge. Det bloggere lever av er jo respons fra oss lesere, og da må man tåle kritikk så vel som positive kommentarer. Gjør man ikke det, så bør man kanskje finne seg et annet "yrke"... :) Man blir heller ikke lege om man ikke tåler å se blod, bare for å sette det på spissen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi som blogger har man selv tatt valget om å eksponere seg selv og sitt liv for hele Norge. Det bloggere lever av er jo respons fra oss lesere, og da må man tåle kritikk så vel som positive kommentarer. Gjør man ikke det, så bør man kanskje finne seg et annet "yrke"... :) Man blir heller ikke lege om man ikke tåler å se blod, bare for å sette det på spissen.

Er så lei av det argumentet. Voksne mennesker har ansvar for uttalelsene sine, samme hvor mye de mener andre fortjener den såkalte kritikken. Det er ikke noen plikt til å uttale seg, det er ikke et frikort for å være uhøflig og ufin, og vanlig folkeskikk gjelder -selv om man omtaler bloggere.

Anonymous poster hash: 6f8c2...0dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi som blogger har man selv tatt valget om å eksponere seg selv og sitt liv for hele Norge. Det bloggere lever av er jo respons fra oss lesere, og da må man tåle kritikk så vel som positive kommentarer. Gjør man ikke det, så bør man kanskje finne seg et annet "yrke"... :) Man blir heller ikke lege om man ikke tåler å se blod, bare for å sette det på spissen.

Seriøst det er en tam årsak. AT de har valgt å eksponere seg selv? Så det betyr at man kan lire av seg all mulig dritt om dem? Kritikk skal man kunne tåle ja, men her er det jo pinadø ikke kritikk. Her går det på alt fra utseende, til at noen er dårlige mødre etc. Gremmes rett og slett og håper dere ikke oppdrar egne barn til å bli hetsere......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst det er en tam årsak. AT de har valgt å eksponere seg selv? Så det betyr at man kan lire av seg all mulig dritt om dem? Kritikk skal man kunne tåle ja, men her er det jo pinadø ikke kritikk. Her går det på alt fra utseende, til at noen er dårlige mødre etc. Gremmes rett og slett og håper dere ikke oppdrar egne barn til å bli hetsere......

Ja, akkurat, at de har valgt å eksponere seg. Poenget mitt er at det har alltid vært og det vil alltid være slik at offentlige personer vil bli snakket om, det er en helt naturlig ting, selv om ja, jeg er enig i at et sted går grensen for hva man skal kunne lire av seg, men poenget er at tåler man ikke dette, så bør man heller velge å leve et anonymt liv slik som folk flest.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat, at de har valgt å eksponere seg. Poenget mitt er at det har alltid vært og det vil alltid være slik at offentlige personer vil bli snakket om, det er en helt naturlig ting, selv om ja, jeg er enig i at et sted går grensen for hva man skal kunne lire av seg, men poenget er at tåler man ikke dette, så bør man heller velge å leve et anonymt liv slik som folk flest.

Vi får nok bare være enige om å være totalt uenige for min del så er ikke det noe grunn i det hele tatt. Som min mor så klokt sa: Har man ikke noe fint eller positivt å si/skrive så kan man bare holde kjeft/la være. Synes det er et ypperlig råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...