Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest miss_sara

Det vil ofte ikke være noe problem, og for mange positivt ja, om en jente er løst / tøs. hore er vel svært få som synes er positivt å være sammen med.

Ja, så om dette er positivt for mennene, så er de like løse selv i og med at man ikke trenger å jobbe for å oppnå sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du snakker om menn som har flere kvinner samtidig, men det gjør ikke opp for at det er flest kvinner som går til rike menn. Det er MANGE menn som er gift med rike kvinner. Selvom kvinner ikke foretrekker flere menn på en gang, er det da akkuratt det samme.

neh de er sammen pga kjærlighet. kevin federline og britney spears var barndomsvenner for eksempel. hungeren etter penger og materialistiske goder til rike menn er en evne stortsett kvinner har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker om menn som har flere kvinner samtidig, men det gjør ikke opp for at det er flest kvinner som går til rike menn. Det er MANGE menn som er gift med rike kvinner. Selvom kvinner ikke foretrekker flere menn på en gang, er det da akkuratt det samme.

Vi snakket om golddiggers og antallet golddiggers på kvinnesiden mot mannesiden. Selvfølgelig er det greit å gi et eksempel på en under snittet pen gammel mann som har haugevis av kvinner etter seg, der den listen beskriver kjærester og gifte kvinner, og ikke kun kvinner som var etter han.

Det er tåpelig rett og slett at du nekter på en så almenkjent faktum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så om dette er positivt for mennene, så er de like løse selv i og med at man ikke trenger å jobbe for å oppnå sex.

Selvsagt. Men så må du huske at det er en ganske stor skjevbalanse der mellom kjønnene, noe som leder til? ;)

Selv hadde jeg ikke hatt noe stort i mot en løs jente i ny og ne hvis jeg engang skulle på byn kun for et ONS, da ville man jo kjapt nådd målet. Jeg hadde ikke hatt noe imot en jente som var litt tøs i forholdet, da jeg forbinder dette mer med å være frisluppen og leken. Begge har hver sin kategori og plass :)

Endret av Fraggzy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Hvorfor er det greit at du kom med en liste som omhandlet utlandet mens jeg ikke kan det? Nå snakker vi plutselig kun om norge?

Det er greit for deg å ramse opp navn som:

Jessica Alba, Madonna, Britney Spears, Dolly Parton og Elizabeth Taylor (som jo alle ikke er norske vet du;)) mens jeg ikke får lov til å nevne Hugh Hefner?

Nå hopper jo du over til et annet tema. Ble det litt for mye for deg nå?

Vær så god, rams opp folk fra utlandet, jeg gjorde jo det selv, og jeg sier ikke det er feil. Men jeg sier det blir feil å mene at flest kvinner går til rike menn kun fordi et par menn har flere kvinner på en gang. Selvom Hugh Hefner og et par andre har mange kvinner på en gang, så går alle kvinner flest til rike menn? Det stemmer jo ikke ;)

Det du tok opp om menn og kvinners preferanser, da snakket jeg om Hollywood ja. At du har et litt feil syn på hva kvinner og menn ser etter, altfor overfladisk, som jeg ikke syns stemmer noe overens med lille Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev at det ikke stemmer at utseende kun er en bonus for de fleste kvinner. VI har øyne vi også.

Anonymous poster hash: b6e2d...8f7

Ja bytt ut "kun" med "ofte" så blir det nok mer rett. Poenget er at kvinner oftere kan se forbi utseende på personen hvis personen balanserer det opp med andre "goder".

Hvor ofte ser man bælfeite stygge kvinner med yngre kjekke menn fremfor det motsatte?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom dere tilbake til kjøkkenbenken og ligg å skure på gulvet der dere høre hjemme for helvette!

Anonymous poster hash: 2eebd...757

Gå å rydd rommet ditt du nå, før mammaen din kommer hjem fra jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

neh de er sammen pga kjærlighet. kevin federline og britney spears var barndomsvenner for eksempel. hungeren etter penger og materialistiske goder til rike menn er en evne stortsett kvinner har.

Så menn er ikke ute etter materialistiske ting? Menn har aldri brydd seg om penger? Hvorfor sitter flest menn i ledende stillinger da, hvor mange er ikke opptatt av å tjene bra? Hvorfor skal ikke en fattig mann være interessert i en rik kvinne da, mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Hva er det du ikke skjønner? Jeg har forklart det for deg.

Interessen for å få en mann til å ville ha sex med en kvinne handler mest om utseende, noe kvinner tar nytte av gjennom å pynte seg med tusenvis av klesvarianter til sminke.

Interessen for å få en kvinne til å ville ha sex med en mann handler ofte om mannens prestasjoner og midler. Hvor han er på den sosiale rangstigen, hvor mye han brenner for sin jobb, hvor mye han tjener, om hans liv ville vært en oppgradert versjon enn hennes ved å blande seg med han, der utseende kun er en bonus.

Kjære deg, innbiller du deg at vi kvinner kun ordner seg for dere menn? Haha, think again.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hopper jo du over til et annet tema. Ble det litt for mye for deg nå?

Hilsen "ro-ro-ro". ^^

Vær så god, rams opp folk fra utlandet, jeg gjorde jo det selv, og jeg sier ikke det er feil. Men jeg sier det blir feil å mene at flest kvinner går til rike menn kun fordi et par menn har flere kvinner på en gang. Selvom Hugh Hefner og et par andre har mange kvinner på en gang, så går alle kvinner flest til rike menn? Det stemmer jo ikke ;)

Snakk om å ro seg avgårde mens du vrir og vender på argumentene.

Vi snakket om hvilket kjønn som har FLEST golddiggers, ikke hvilket kjønn som ER golddiggers.

Det du tok opp om menn og kvinners preferanser, da snakket jeg om Hollywood ja. At du har et litt feil syn på hva kvinner og menn ser etter, altfor overfladisk, som jeg ikke syns stemmer noe overens med lille Norge.

Gå på en hvilken som helst datingside og se preferansene til menn mot kvinner. Det er ikke vanskelig å si at kvinner som oftest skriver at de ønsker menn som "har planene klare i livet" (fast og god jobb), "har ambisjoner" (er på vei i utdanningen sin til å få en god jobb) osv mot menn som ønsker kvinner som er snille, har humor eller liker deres humor, er lavere enn dem, har egne hobbier osv.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Helt ærlig. Hvor mange menn med stor V-splitt/utrigning og skjørt, tights eller andre klesplagg på byn som er designet for å vise hud/kropp? Det er klart at kvinner sine klær heller over på den mindre siden, det kan vel ikke finnes fnugg av tvil til dette. At det skal være negativt kan jeg ikke forstå.

La oss ta et eksempel der dere sprader rundt i bar overkropp uansett hvor man går om sommeren. Ikke på stranden dette er snakk om, men i butikker rundt i byen på flere utesteder. Hm... Vet ikke helt jeg. Trives best uten klesplagg dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Hilsen "ro-ro-ro". ^^

Snakk om å ro seg avgårde mens du vrir og vender på argumentene.

Vi snakket om hvilket kjønn som har FLEST golddiggers, ikke hvilket kjønn som ER golddiggers.

Gå på en hvilken som helst datingside og se preferansene til menn mot kvinner. Det er ikke vanskelig å si at kvinner som oftest skriver at de ønsker menn som "har planene klare i livet" (fast og god jobb), "har ambisjoner" (er på vei i utdanningen sin til å få en god jobb) osv mot menn som ønsker kvinner som er snille, har humor eller liker deres humor, er lavere enn dem, har egne hobbier osv.

Jeg vet ikke hvor du har fått fra at vi har diskutert denne ideen om hvem som har flest golddiggers. Da er det isåfall menn som skårer høyest. Men når vi snakker om både kvinner og menn som er sammen med en pga de er rike, da kan en umulig bruke Hugh Hefner som en "sikker kilde" til å forklare at flest kvinner går til de rike mennene. Igjen: MANGE rike kvinner er sammen med fattige menn, og igjen motsatt. Ingen av oss kan gi en fasit på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss ta et eksempel der dere sprader rundt i bar overkropp uansett hvor man går om sommeren. Ikke på stranden dette er snakk om, men i butikker rundt i byen på flere utesteder. Hm... Vet ikke helt jeg. Trives best uten klesplagg dere.

Jeg tok utgangspunkt i Norge for denne diskusjonen, det du beskriver her er i så fall særs uvanlig. De stedene det er vanlig å gå i badebukse og baris for menn har jeg lagt merle til at det også er vanlig for damer å gå i bikini.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så menn er ikke ute etter materialistiske ting? Menn har aldri brydd seg om penger? Hvorfor sitter flest menn i ledende stillinger da, hvor mange er ikke opptatt av å tjene bra? Hvorfor skal ikke en fattig mann være interessert i en rik kvinne da, mener du?

Menn er da opptatt av materialistiske ting de, men de har gjennom historien som regel klart å jobbe seg opp til de tingene selv. Menn har hatt jobber som genererer en inntekt og penger som igjen går til materialistiske ting, mens kvinner har bært barn og vært husmødre samt hatt tilgang til godene som mannen har opparbeidet seg. Jo mer goder mannen har hatt, jo enklere har det vært for han å få seg ei kone.

Kjære deg, innbiller du deg at vi kvinner kun ordner seg for dere menn? Haha, think again.

Ikke heng deg opp i ordet "kun", det har jeg aldri sagt. Men en grunn til å pynte seg litt ekstra er menn ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss ta et eksempel der dere sprader rundt i bar overkropp uansett hvor man går om sommeren. Ikke på stranden dette er snakk om, men i butikker rundt i byen på flere utesteder. Hm... Vet ikke helt jeg. Trives best uten klesplagg dere.

Det er forskjell på det å gå i baroverkropp pga det er varmt på stranda og det å ha på seg klær som er DESIGNET for å vise hud og kropp. Såpass må du da skjønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss ta et eksempel der dere sprader rundt i bar overkropp uansett hvor man går om sommeren. Ikke på stranden dette er snakk om, men i butikker rundt i byen på flere utesteder. Hm... Vet ikke helt jeg. Trives best uten klesplagg dere.

det er for det at det er varmt eller de vil bli brune. tror du menn med ølvom sender ut sexsignaler?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tinbjo1

Menn er da opptatt av materialistiske ting de, men de har gjennom historien som regel klart å jobbe seg opp til de tingene selv. Menn har hatt jobber som genererer en inntekt og penger som igjen går til materialistiske ting, mens kvinner har bært barn og vært husmødre samt hatt tilgang til godene som mannen har opparbeidet seg. Jo mer goder mannen har hatt, jo enklere har det vært for han å få seg ei kone.

Ikke heng deg opp i ordet "kun", det har jeg aldri sagt. Men en grunn til å pynte seg litt ekstra er menn ja.

Det har du rett i, men nå lever vi ikke den gamle historien lenger. Kvinner klarer helt fint å finansiere seg selv. Og ja, selvfølgelig er kvinner opptatt av at mannen skal være økonomisk stabil, men det går da begge veier ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er basert på oppfattelsen til den som leser/hører det. Ordene er ikke negative i seg selv. Tøs er et eksempel på et gammelt bergensk for for jente.

jaha og hva med hore, løs eller ludder? Er det og positivt ment? Og når tøs benyttes i denne settingen er det ikke jente en mener
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på det å gå i baroverkropp pga det er varmt på stranda og det å ha på seg klær som er DESIGNET for å vise hud og kropp. Såpass må du da skjønne.

Tåler du ikke å se litt hud? Ja, vi kler oss i kjoler, og da ser man faktisk beina til kvinnen! ;O Høres ut som om du vil pakke oss inn i en niqab.

Anonymous poster hash: 4a749...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Jeg tok utgangspunkt i Norge for denne diskusjonen, det du beskriver her er i så fall særs uvanlig. De stedene det er vanlig å gå i badebukse og baris for menn har jeg lagt merle til at det også er vanlig for damer å gå i bikini.

Jeg har sett masse av menn i bar overkropp på matbutikker og rundt på kjøpesenteret. La meg si det sånn; Jeg kaller ikke det løs med stil ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...