Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tinbjo1

Om du er opptatt av hvordan han har det hjemme, hva han jobber som, hovr høy inntekt han har, hvilke planer han har for fremtiden osv, så er du ute etter akkurat det samme den prostituerte er. Hun foretrekker kontant, hun som søker en etablert relasjon for å oppfylle husdrømmen foretrekker det man like gjerne kan kalle en skikkelig bonusordning.

Det er noe av det sykeste jeg har lest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er svart på i flere tråder før, og et par ganger her allerede, men ingen virker å oppfatte det:

Kvinner har lettere for å få seg et ligg enn menn. Det er nok flere grunner til dette, men i hovedsak fordi det ligger i kvinnens natur å være mer forsiktig med hvem hun ligger med, da det kan resultere i å måtte oppfostre et barn. Det er nok også et poeng at menn bryr seg mindre om utseende (totalt sett) enn hva kvinner gjør når det kommer til ons.

Det er ikke dermed sagt at kvinner har det lettere for å finne en kjæreste (som varer over lengre tid i alle fall). Der stiller kjønnene likt, da menn er mer kravstore til en partner, enn til ei man bare skal ha sex med.

Det er allikevel ikke menn flest som kaller jenter for horer, løse osv. Det er kvinner selv. Sannsynligvis som en forsvarsmekanisme som de håper skal smitte over på menn, slik at de får mindre konkurranse.

Det ER enklere for kvinner å få seg et tilfeldig ligg enn menn. Mye enklere. Jeg tror de fleste menn ville sagt ja til ei dame som spurte dem om de ville knulle. Jeg tror det er ytterst få kvinner som ville gjort det samme dersom en mann spurte dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er ikke noe rart ved det.

Som nevnt over er menn og kvinner forskjellige. Av rent biologiske grunner er kvinner mer selektive når det gjelder sexpartnere enn menn.

En kvinne som har mange partnere fremstår som lite selektiv, i tillegg til at hun utsetter seg for risiko.

En mann blir ikke mer attraktiv av å ha mange partnere i seg selv, men en mann som allerede er attraktiv vil som regel ende opp med endel partnere - det er mindre risiko for hans del, og hans kvaliteter blir bekreftet ved at mange kvinner ser ham som attraktiv og en verdig sexpartner.

Noen kvinner ser ned på menn med mange partnere og vil ikke omgås dem, noen menn bryr seg ikke om en kvinne har hatt mange partnere tidligere. Ingenting er skrevet i stein.

Men utifra de biologiske forskjellene er det en generell tendens til at det er mer aksept for at en mann har mange partnere enn en kvinne.

Dette er ikke menns "feil" da kvinner velger å ha sex med menn som de vet har hatt mange partnere. Dersom kvinner unngikk menn med en viss seksuell historikk hadde ting endret seg. På samme måte som at kvinner ikke ville hatt overtak på det seksuelle markedet om menn ble mer selektive med hvem de hadde sex med.

Det er jo ikke kvinners feil at menn ikke er selektive. Det er jo bare for menn å begynne å bli mer selektive det.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Lol. Så vi er enten horer eller for prippen. Uansett hva vi gjør, så er det ikke ok for dere.

Slapp av. Heldigvis er ikke menn flest som teeden ;) Min kjære vet vel ikke hvor mange partnere jeg har hatt engang før han fordi det interesserer han ikke og det definerer ikke meg uansett om jeg har hatt få eller mange :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Dette er svart på i flere tråder før, og et par ganger her allerede, men ingen virker å oppfatte det:

Kvinner har lettere for å få seg et ligg enn menn. Det er nok flere grunner til dette, men i hovedsak fordi det ligger i kvinnens natur å være mer forsiktig med hvem hun ligger med, da det kan resultere i å måtte oppfostre et barn. Det er nok også et poeng at menn bryr seg mindre om utseende (totalt sett) enn hva kvinner gjør når det kommer til ons.

Det er ikke dermed sagt at kvinner har det lettere for å finne en kjæreste (som varer over lengre tid i alle fall). Der stiller kjønnene likt, da menn er mer kravstore til en partner, enn til ei man bare skal ha sex med.

Det er allikevel ikke menn flest som kaller jenter for horer, løse osv. Det er kvinner selv. Sannsynligvis som en forsvarsmekanisme som de håper skal smitte over på menn, slik at de får mindre konkurranse.

Det ER enklere for kvinner å få seg et tilfeldig ligg enn menn. Mye enklere. Jeg tror de fleste menn ville sagt ja til ei dame som spurte dem om de ville knulle. Jeg tror det er ytterst få kvinner som ville gjort det samme dersom en mann spurte dem.

men om det er lettere for oss å få et ligg, så må jo det bety at det hadde vært mer logisk om det var mer greit at vi lå med flere. Det er jo når man ukritisk høvler over hva som helst at man logisk sett blir billig
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tinbjo1

Slapp av. Heldigvis er ikke menn flest som teeden ;) Min kjære vet vel ikke hvor mange partnere jeg har hatt engang før han fordi det interesserer han ikke og det definerer ikke meg uansett om jeg har hatt få eller mange :)

Ja, takk gud for det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe av det sykeste jeg har lest.

Det er jo ikke det? Begge vil jo ha ressurser i en mann. Du ønsker å bruke en mann til å realisere dine egne fremtidsplaner enten du er ute etter kontant eller et investert forhold basert på like overfladiske kriterier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Dette er svart på i flere tråder før, og et par ganger her allerede, men ingen virker å oppfatte det:

Kvinner har lettere for å få seg et ligg enn menn. Det er nok flere grunner til dette, men i hovedsak fordi det ligger i kvinnens natur å være mer forsiktig med hvem hun ligger med, da det kan resultere i å måtte oppfostre et barn. Det er nok også et poeng at menn bryr seg mindre om utseende (totalt sett) enn hva kvinner gjør når det kommer til ons.

Det er ikke dermed sagt at kvinner har det lettere for å finne en kjæreste (som varer over lengre tid i alle fall). Der stiller kjønnene likt, da menn er mer kravstore til en partner, enn til ei man bare skal ha sex med.

Det er allikevel ikke menn flest som kaller jenter for horer, løse osv. Det er kvinner selv. Sannsynligvis som en forsvarsmekanisme som de håper skal smitte over på menn, slik at de får mindre konkurranse.

Det ER enklere for kvinner å få seg et tilfeldig ligg enn menn. Mye enklere. Jeg tror de fleste menn ville sagt ja til ei dame som spurte dem om de ville knulle. Jeg tror det er ytterst få kvinner som ville gjort det samme dersom en mann spurte dem.

Og nettopp dette beviser, hvilket kjønn som er den største tøsen.

Endret av miss_sara
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke kvinners feil at menn ikke er selektive. Det er jo bare for menn å begynne å bli mer selektive det.

Hvorfor skal vi være mer selektive når det kun gjelder sex-partnere? Vi er mer selektive når det gjelder parforhold, mens dere er mer selektive når det gjelder sex-partnere. Er da en fin balanse der som ikke trengs byttes på.

Dessuten liker nok de fleste kvinnene den oppmerksomheten de får av at menn prøver seg på dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Det er jo ikke det? Begge vil jo ha ressurser i en mann. Du ønsker å bruke en mann til å realisere dine egne fremtidsplaner enten du er ute etter kontant eller et investert forhold basert på like overfladiske kriterier.

Dette blir for dumt. Ta deg sammen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men om det er lettere for oss å få et ligg, så må jo det bety at det hadde vært mer logisk om det var mer greit at vi lå med flere. Det er jo når man ukritisk høvler over hva som helst at man logisk sett blir billig

Er ikke de to setningene dine selvmotsigende?

Men kanskje du har rett i at det ville vært mer logisk. Men mennesket er ikke alltid logisk. Vi er svært basert på følelser.

Det er også verdt å huske på at et mindretall av alle menn ligger med et mye større antall kvinner. Hvis du samler 1000 tilfeldige personer i Norge, som alle har ligget med over 50 partnere, vil godt over halvparten av disse være kvinner. Like så, hvis du samler 1000 tilfeldige personer som alle er ufrivillig jomfru, vil godt over halvparten av disse være menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Hvorfor skal vi være mer selektive når det kun gjelder sex-partnere? Vi er mer selektive når det gjelder parforhold, mens dere er mer selektive når det gjelder sex-partnere. Er da en fin balanse der som ikke trengs byttes på.

Dessuten liker nok de fleste kvinnene den oppmerksomheten de får av at menn prøver seg på dem.

nei hvorfor. Dere klager jo så fælt over hvor selektive vi er og st vi kan ligge med hvem vi vil. Eneste måten å endre det på er å selv bli selektive. Dessuten ikke fatter jeg hvordan dere orker å ligge med noen dere syns ser ut som troll. Men det er vel ikke alt man skal forstå her i verden.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nettopp dette beviser, hvilket kjønn som er den største tøsen.

Jeg har aldri vært uenig i at menn er løsere enn kvinner. Jeg prøver bare å forklare hvorfor det er enklere å kalle en løs kvinne for løs, enn en løs mann for det samme. En løs mann må fortsatt prestere, med mindre han har 0 standard i det hele tatt. En løs dame, trenger ikke det, men mindre standarden hennes er mye høyere enn hva hun selv kan tilby.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Jeg ser på begge kjønn som "løse" om de har sex med alt og alle. Eller, det er ikke sånn at jeg ser ned på dem; det påvirker meg ikke. Det er deres liv og de bestemmer helt selv hva de gjør og hvem de har sex med. Jeg har jo kjæreste og bryr meg ikke om andre menn.

Kjønn har ikke noe å si for min del. En mann som har sex med mange kvinner er det motsatte av attraktivt i mine øyne, men så er vi jo alle helt ulike. Noen liker det, mens andre ikke gjør det.

Jeg godtar det og har ingenting i mot menn og kvinner som har sex med mange mennesker. Hva gjør det meg? Ingenting. Men jeg ville ikke vært i et seriøst forhold med en såkalt "rundbrenner". That's it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nei hvorfor. Dere klager jo så fælt over hvor selektive vi er og st vi kan ligge med hvem vi vil. Eneste måten å endre det på er å selv bli selektive. Dessuten ikke fatter jeg hvordan dere orker å ligge med noen dere syns ser ut som troll. Men det er vel ikke alt man skal forstå her i verden.

Hadde vi blitt mer selektive så hadde det da bare blitt enda mindre sex og enda mer klaging, så den logikken der ser jeg dessverre ikke. ;)

Hvem ligger med noen som ser ut som troll? Jeg har da snakket med flere jenter som har gått på øll-briller smellen så det der er nok ikke kun relativt for menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hadde vi blitt mer selektive så hadde det da bare blitt enda mindre sex og enda mer klaging, så den logikken der ser jeg dessverre ikke. ;)

Hvem ligger med noen som ser ut som troll? Jeg har da snakket med flere jenter som har gått på øll-briller smellen så det der er nok ikke kun relativt for menn.

ølbrillegreoene forstår jeg ikke. Jeg klarer fint å se hvem som er pene eller ei uansett hvor full jeg blir.

Det hadde gjerne vært positivt om det ble mindre ons for alle. Sex og fyll og glemt prevensjon er dårlig kombo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for dumt. Ta deg sammen!

Da kan du vel kanskje argumentere for hvorfro det blir for dumt da? Mentaliteten er jo akkurat den samme. Sex er noe man hovedsaklig har når man ser det er investeringsmuligheter i mannen utover det å kun ha sex. Ikke i noen av tilfellene har kvinnen sex med mannen fordi hun har lyst på sex med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jenter har mer klasse og selvrespekt!

sier du det? 99% av all prostitusjon er utført av kvinner.

Endret av pinkytalks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...