Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De er like mye løs og tøs som jentene de, er ikke noen forskjell der egentlig. Horebukker er det mange av.

Horebukk er et styggere ord på gigolo.

Anonymous poster hash: 2eebd...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Awzm me

Gutter som har ligget med mange er billige og løse, samme med jenter. Ingen forskjell der, synes jeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, så fordi kvinner og menn er forskjellig fra naturens side, så skal det være greit å kalle kvinner for løse, horer osv?



Anonymous poster hash: 551c0...1f9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det ligger i dna-et til gutter å spre genene sine. Har du aldri sett hvordan ting fungerer i naturen? Er noe som har vært sånn siden tidenes morgen, og kommer aldri til å forsvinne, uansett hvor mye jenter roper om det.

Dessuten får jo menn status hvis de ligger rundt. Så begynn å samle bena, og nekte menn ons. Det er en god start. :)

Anonymous poster hash: a1eb2...2ce

Selvfølgelig måtte den kommentaren komme. Blir like oppgitt hver gang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Ja, men man hører veldig sjeldent folk kalle menn for slike stygge ord selv om det du skriver er faktum.

Anonymous poster hash: b6e2d...8f7

Ja, det er egentlig veldig spesielt... Har vel noe med at man blir super poppis og får status av gutta, når man ligger rundt. Der er jenter helt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter som har ligget med mange er billige og løse, samme med jenter. Ingen forskjell der, synes jeg

Hehe nei i det virkelige liv blir løse jenter sett på som horer av begge kjønn, ikke gutter. Det er bare KG feministene på KG som mener det motsatte.

Anonymous poster hash: 2eebd...757

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser nesten hver dag her inne menn som skriver om billige jenter, løse, horete jenter. "Løs tøs" osv. Hvorfor er det alltid jenter som blir kalt slike ting? Hva med gutten, er ikke han også "billig" osv i mange situasjoner? Irriterer meg noe utrolig.

Anonymous poster hash: b725f...a9f

Det hele henger sammen med naturens opphav. Kvinner føder barn mens menn forplanter de. Se på de fleste dyrearter. Det er ikke mange som er monogame eller lever med samme partner hele livet.

Vi har utviklet en kultur som går i mot dette. Både religiøst og kvinnepolitisk. Kvinner føler seg støtt ved at mannen har kunnet gjøre som han ville seksuelt. Videre er det en del andre økonomiske aspekter samfunnet har lagt til grunn for lage sperrer slik at mannen ikke skal ha sex med en kvinne. Dette gjelder blant annet fastsatte satser for barnebidrag. Det kan bli dyrt for en manne men en 7-8 unger å betale barnebidrag på om en har inntekt eller er bidragsdyktig. Dette er et ledd i den kvinnepolitiske likestillingen der kvinner vil menns skal bidra på lik linje som de i hjemmet. Samtidig som de mener kvinner skal kunne styre mannens liv og økonomi.

Den religiøse kjernefamilien og kvinnepolitikk i skjønn forening her.

Jeg ser et at monogamiet kan være positivt mot spredning av uønskede sykdommer.

Ellers finnes det ingen gode argumenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAAAAAAAAAAAAAANGE årsaker til at det er slik, og det meste koker nok ned til biologi.

Selv om jeg tror mye også kan skyldes forskjellen på holdninger, og hvordan dette med å pule rundt blir behandlet på tvers av kjønnene av med-brødre/søstre.

Gutter og menn er vel generelt sett langt "rimeligere" enn jenter og kvinner, men impikasjonene ved å være "billig" er svært forskjellige. U C ?

Face it, det å være "billig" som mann har på de fleste plan hatt svært få negative konsekvenser.

Enn så lenge....

Du burde finne deg noe annet å irritere deg over, TS :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Hehe nei i det virkelige liv blir løse jenter sett på som horer av begge kjønn, ikke gutter. Det er bare KG feministene på KG som mener det motsatte.

Anonymous poster hash: 2eebd...757

Og jeg ser på løse gutter som mannehorer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi sex er mindre risikofylt for menn og kvinner har derfor mer standard til mannlige partnere enn omvendt.

Det krever ingenting for en kvinne å få seg et ligg. Det krever noe av menn - sjarm, status, utseende osv.

Kvinner kan velge bort menn med mange partnere. Statistisk sett er det negative konnotasjoner rundt det at en mann har ligget med mange kvinner - risiko for utroskap og skilsmisse er hoyere. Så det gir mening å velge bort menn med mange partnere. Hvis du ikke liker at menn blir sett på som attraktive dersom de har ligget rundt, slutt å ligg med menn som har ligget rundt.

Hva menn prioriterer hos kvinner kan du ikke endre - av mange grunner vil ikke en mann ha en kvinne med mange tidligere partnere. Men du kan endre hva du prioriterer.

Veldig bra skrevet. Jenter burde begynne å takke nei til ons. Og jeg er gutt.. Er ikke bra at kåte gutter skal få muligheten til å knulle jenter i hytt å pine, så lenge de er på fylla. Fordi i edru tilstand så hadde ikke disse fått napp hos de samme damene kanskje?:)

Det burde settes litt krav før man sprer bena. Da burde jenta virkelig like gutten. For jenter så får de kuk bare de blinker eller flørter med mange gutter, siden mange er så desperate..

Jeg har aldri hatt problemer med damer, og får det som jeg vill, men ligger ikke rundt og har ons. Går etter skikkelig kvalitet..

Så jenter må slutte å ligge rundt for å tro at de derfor er så attraktiv. Er ikke derfor de får seg pikk, men fordi gutta blir kåte i fylla. Det verste er jo at de ikke kunne tenkt seg noe forhold med samme dama di knulla. :)

Anonymous poster hash: a1eb2...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Veldig bra skrevet. Jenter burde begynne å takke nei til ons. Og jeg er gutt.. Er ikke bra at kåte gutter skal få muligheten til å knulle jenter i hytt å pine, så lenge de er på fylla. Fordi i edru tilstand så hadde ikke disse fått napp hos de samme damene kanskje? :)

Det burde settes litt krav før man sprer bena. Da burde jenta virkelig like gutten. For jenter så får de kuk bare de blinker eller flørter med mange gutter, siden mange er så desperate..

Jeg har aldri hatt problemer med damer, og får det som jeg vill, men ligger ikke rundt og har ons. Går etter skikkelig kvalitet..

Så jenter må slutte å ligge rundt for å tro at de derfor er så attraktiv. Er ikke derfor de får seg pikk, men fordi gutta blir kåte i fylla. Det verste er jo at de ikke kunne tenkt seg noe forhold med samme dama di knulla. :)

Anonymous poster hash: a1eb2...2ce

Wtf?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre har nevnt før så er det fordi det krever noe av menn dersom de har tenkt å ligge rundt. Utseende, personlighet, sjarm, et eller annet som kan plassere dem hvertfall i øvre halvdel av attraktivitetsskalaen. For kvinner holder det bare å ikke ha sosial angst.

Det betyr ikke at man trenger å se ned på kvinner som har hatt mange partnere, men noen bragd er det ikke. Allikevel bør man ta seg tid til å applaudere og hylle de menn som har oppnådd mange partnere, da dette tross alt er å regne som en bragd.

Endret av evnukken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra skrevet. Jenter burde begynne å takke nei til ons. Og jeg er gutt.. Er ikke bra at kåte gutter skal få muligheten til å knulle jenter i hytt å pine, så lenge de er på fylla. Fordi i edru tilstand så hadde ikke disse fått napp hos de samme damene kanskje? :)

Det burde settes litt krav før man sprer bena. Da burde jenta virkelig like gutten. For jenter så får de kuk bare de blinker eller flørter med mange gutter, siden mange er så desperate..

Jeg har aldri hatt problemer med damer, og får det som jeg vill, men ligger ikke rundt og har ons. Går etter skikkelig kvalitet..

Så jenter må slutte å ligge rundt for å tro at de derfor er så attraktiv. Er ikke derfor de får seg pikk, men fordi gutta blir kåte i fylla. Det verste er jo at de ikke kunne tenkt seg noe forhold med samme dama di knulla. :)

Anonymous poster hash: a1eb2...2ce

stoppet å lese etter første avsnitt. håpløs tekst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hare da blitt kalt billig og hore et par ganger. Det går bare ikke innpå meg. Samme med kvinnelige gnålere på tv som snakker om netthets og mobbing. De registrerer negativ feedback i mye høyere grad mens menn evner å se bort fra det. At det irriterer deg å bli kalt løs og billig sier bare noe om hvor lettpåvirkelig du er. Men når sant skal sies så forventes det mer av en mann for at det annet kjønn skal være interessert i et ligg, så litt beundring syns jeg vi fortjener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Veldig bra skrevet. Jenter burde begynne å takke nei til ons. Og jeg er gutt.. Er ikke bra at kåte gutter skal få muligheten til å knulle jenter i hytt å pine, så lenge de er på fylla. Fordi i edru tilstand så hadde ikke disse fått napp hos de samme damene kanskje? :)

Det burde settes litt krav før man sprer bena. Da burde jenta virkelig like gutten. For jenter så får de kuk bare de blinker eller flørter med mange gutter, siden mange er så desperate..

Jeg har aldri hatt problemer med damer, og får det som jeg vill, men ligger ikke rundt og har ons. Går etter skikkelig kvalitet..

Så jenter må slutte å ligge rundt for å tro at de derfor er så attraktiv. Er ikke derfor de får seg pikk, men fordi gutta blir kåte i fylla. Det verste er jo at de ikke kunne tenkt seg noe forhold med samme dama di knulla. :)

Anonymous poster hash: a1eb2...2ce

Og kanskje gutter kan skjerpe seg litt i fylla de også? De ligger jo med jenter og løper til gutta og skal få status. Her er det ikke bare jentene som burde slutte å spre beina, men guttene som må slutte med å vifte med pikken. Ikke kom å si at jenter må slutte å ligge rundt, det kan vel så guttene slutte med. For er det noen som ligger rundt og tar alt de kan så er det gutter - og det kaller jeg en EKTE tøs!

Endret av miss_sara
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er like mye løs og tøs som jentene de, er ikke noen forskjell der egentlig. Horebukker er det mange av.

Men hvorfor går jentene i samme fella gang etter gang og gir de det de vil ha da?:) På tide at dere "stenger" kranen der nede. Sånne gutter utnytter jo bare jenter uansett.. De vil ikke ha noe forhold med jenta de tok med seg hjem fra byen.

Skjønner ikke hva folk finner tennende med damer/menn som har knullet halve bygda.

Anonymous poster hash: a1eb2...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest miss_sara

Som andre har nevnt før så er det fordi det krever noe av menn dersom de har tenkt å ligge rundt. Utseende, personlighet, sjarm, et eller annet som kan plassere dem hvertfall i øvre halvdel av attraktivitetsskalaen. For kvinner holder det bare å ikke ha sosial angst.

Det betyr ikke at man trenger å se ned på kvinner som har hatt mange partnere, men noen bragd er det ikke. Allikevel bør man ta seg tid til å applaudere og hylle de menn som har oppnådd mange partnere, da dette tross alt er å regne som en bragd.

Hylle menn som har hatt mange partnere? Nei, vær så snill... Ta deg en bolle.

Endret av miss_sara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Men hvorfor går jentene i samme fella gang etter gang og gir de det de vil ha da? :) På tide at dere "stenger" kranen der nede. Sånne gutter utnytter jo bare jenter uansett.. De vil ikke ha noe forhold med jenta de tok med seg hjem fra byen.

Skjønner ikke hva folk finner tennende med damer/menn som har knullet halve bygda.

Anonymous poster hash: a1eb2...2ce

Hvorfor gjør jenter feilen? Kanskje jentene ville ha sex og utnytte like mye som gutten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig måtte den kommentaren komme. Blir like oppgitt hver gang.

Fordi du mener det er feil? Greit nok at man bruker det som en unnskyldning, men man kan ikke se vekk i fra at det ligger i vår natur. Det ligger i underbevistheten vår, uansett om vi liker det eller ei. Men det betyr selvsagt ikke at det er noe som styrer oss, eller får oss til å løpe rundt som kåte dyr for å spre sædet sitt.

Mange menn her som får det til å virke som om det er veldig vanskelig å få seg noe, dersom man er mann.. Merkelig, kanskje de er i en annen generasjon enn meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...