Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest FuturePrimitive

Har vi en voldtektskultur? Skulle tro en voldtektskultur hadde flere voldtekter og ikke bare så mange som er naturlig. Voldtekt er desverre like naturlig som drap eller grov vold. Det er slike ting man aldri blir kvitt og det skjer jo drap hvert år men vi lever jo ikke i en drapskultur gjør vi vel? Nei "voldtektskultur" er noe forbanna piss.

Voldtektskultur er først og fremst noe ikke-vestlige innvandrere har tatt med inn i landet. Ser man på Oslo politiets statistikk de siste årene så er ikke-vestlige innvandrere overrepresentert i alle typer voldtekter - relasjons, fest, overfall.

Norge har historisk vært et svært fredelig land, og kvinner har hatt det bedre enn sine medsøstre i alle tider her. Norske menn er svært fredfulle, rolige og greie. Klart det finnes endel psykopater, men det finnes flere av de i andre land.

Det jeg ikke forstår med feminismen er;

- Feminister er som regel venstreorientert. De støtter innvandring og støtter menn fra kvinnefiendtlige kulturer. Feminister gjør ingenting for å ta opp problematikk i land hvor kvinner VIRKELIG har problemer (muslimske land)

- Feminister virker ikke fokusere på MENNESKERS rettigheter, men at kvinner skal ha FLERE rettigheter enn menn. Er ønsket å ta "hevn" på menn?

- Feminister virker ønske være i en offerrolle. Og den enkleste å skylde på i dagens PK-samfunn er den hvite mann.

Husker det beste eksempelet på det var den filmen 90 minutter. I et intervju sa filmskaperen (ei kvinne) at hun ønsket å fokusere på det faktum (??) at norske menn er så voldelige. Ja jøss, litt etterpå viste det seg at norske menn er de minst voldelige i verden. Man kan bare grave hodet ned i en tripple facepalm av dette hysteriet etter å ta norske menn.

- Hvordan er det egentlig jeg, norsk mann undertrykker deg, norsk kvinne? Jeg jobber som 6-7% av menn flest i helsevesenet, og har kvinnelig sjefer. Jeg har aldri slått dama mi, jeg er snill mot sønnen min, jeg er grei mot morra mi. Jeg er ærlig, ikke utro, hjelpsom og grei. Jeg er også sterk, tøff, tidligere militær (bare for å ha nevnt det liksom!!)

Er vel ikke så rart da at man blir litt provosert over at en hel generasjon 30 år gamle kvinner retter alt som er galt i verden mot oss? Når det egentlig er muslimer og innavla 60-åringer i fra indre Fron det er dere burde frusterere dere over. Cause it aint us!

Og som jeg nevnte i mitt forrige innlegg, som sikkert forsvant blandt alle usakeligehetene, så har kvinner like gode grunner til å være horete som menn. Bare forskjellige grunner. Vi er altså like horete.

Forskjellen er bare at menn ikke bryr seg om kvinner kaller oss horete. Og om dere ønsker å være frigjorte og "sterke" så burde ikke dere bry dere om slike bagateller heller. Ta heller å start en bedrift eller bli advokat eller noe. Ikke bruk livet på å finne noen å skylde på for at livet ikke alltid er så enkelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miss_sara

Hva gjør voldtekt så spesielt? Jeg nevnte også at drap og grov vold var naturlig. Forsvarer jeg drap og grov vold da? Eller er det bare slik at en prosentdel av befolkning har lettere for å utføre drap og grov vold uansett hva slags kultur man måtte ha? Virkeligheten er slik at mennesker er født som de er og noen menn er født "voldtektsmenn" på like linje med at noen er født voldelig eller drapsmenn.

Innbiller du deg at man er født voldtektsmann eller drapsmann? :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Det handler om hvorfor jenter blir stemplet som dette og ikke menn.

Nei. Det handlet om at vedkommende mente at menn er mye mer horete, og at hun vil ha seg frabedt at menn kaller kvinner horete. Det er dobbelmoralsk.

Ingen burde bli kalt horete, og menn er ikke mer horete enn kvinner - eller omvendt.

Det er ikke feminisme dere to driver med, det er anti-mannisme. Get a life.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, han forsvarer voldtekt når han sier at det er "naturlig", det skjønner du vel selv?

Anonymous poster hash: ba4b2...99e

Akkurat som at annen kriminalitet og vold også er en naturlig del av et samfunn. Å påpeke skyggesidene i et samfunn er ikke det samme som å forsvare dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Helt forferdelig at det skal bli stemplet som NATURLIG. Hvor skal denne verden ende...

Tror du må lese opp hva naturlig betyr. Voldtekt er ikke noe mennesket fant opp en dag for morroskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Nei. Det handlet om at vedkommende mente at menn er mye mer horete, og at hun vil ha seg frabedt at menn kaller kvinner horete. Det er dobbelmoralsk.

Ingen burde bli kalt horete, og menn er ikke mer horete enn kvinner - eller omvendt.

Det er ikke feminisme dere to driver med, det er anti-mannisme. Get a life.

Skjerp deg, det er ikke det som er saken i det hele tatt. Tråden handler om at kvinner blir stemplet som dette og ikke menn, når det er menn som fisker etter sex. Tror heller du skal gå å skaffe deg et liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør voldtekt så spesielt? Jeg nevnte også at drap og grov vold var naturlig. Forsvarer jeg drap og grov vold da? Eller er det bare slik at en prosentdel av befolkning har lettere for å utføre drap og grov vold uansett hva slags kultur man måtte ha? Virkeligheten er slik at mennesker er født som de er og noen menn er født "voldtektsmenn" på like linje med at noen er født voldelig eller drapsmenn.

Problemet er at voldtekt blir primært gjort av menn mot kvinner, som en måte å underkue oss på, og for å vise at de ikke respekterer oss og de ikke syns vi er verdt en dritt. Selvfølgelig har dette med kultur å gjøre, det er derfor en del menn fra afrika og midtøsten er enda verre. Men det betyr ikke at nordmenn er uskyldige, de begår også mange voldtekter. Drap og grov vold blir også begått av menn mot kvinner fordi de ikke respekterer dem, og det er selvsagt også et problem.

Anonymous poster hash: ba4b2...99e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Tror du må lese opp hva naturlig betyr. Voldtekt er ikke noe mennesket fant opp en dag for morroskyld.

Tror du jeg ikke skjønner hva ordet "naturlig" betyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må lese opp hva naturlig betyr. Voldtekt er ikke noe mennesket fant opp en dag for morroskyld.

Ha-ha. Jo det er nettopp det det er, en måte for menn å forlyste seg på ved å ydmyke kvinner.

Anonymous poster hash: ba4b2...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Hva gjør voldtekt så spesielt? Jeg nevnte også at drap og grov vold var naturlig. Forsvarer jeg drap og grov vold da? Eller er det bare slik at en prosentdel av befolkning har lettere for å utføre drap og grov vold uansett hva slags kultur man måtte ha? Virkeligheten er slik at mennesker er født som de er og noen menn er født "voldtektsmenn" på like linje med at noen er født voldelig eller drapsmenn.

Haha, seriøst? Tror du folk er født som voldtektsmenn?

Jeg kan forsikre deg om at det ikke er tilfellet. Det handler om miljø, oppvekstkår, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Skjerp deg, det er ikke det som er saken i det hele tatt. Tråden handler om at kvinner blir stemplet som dette og ikke menn, når det er menn som fisker etter sex. Tror heller du skal gå å skaffe deg et liv.

Det er ikke den som fisker etter sex som er noe mer horete enn den som takker ja til sex. De er begge like horete.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det handlet om at vedkommende mente at menn er mye mer horete, og at hun vil ha seg frabedt at menn kaller kvinner horete. Det er dobbelmoralsk.

Ingen burde bli kalt horete, og menn er ikke mer horete enn kvinner - eller omvendt.

Det er ikke feminisme dere to driver med, det er anti-mannisme. Get a life.

de baserer seg ikke på fakta eller nekte å ta det innover seg. kun generaliseringer og løse påstander uten å veie opp fakta. jeg og teeden prøvde det, men de var ikke en gang interessert å lese sammenhengen i lengre innlegg og da setter man en strek over debatten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, seriøst? Tror du folk er født som voldtektsmenn?

Jeg kan forsikre deg om at det ikke er tilfellet. Det handler om miljø, oppvekstkår, osv.

Selvfølgelig er noen mer disponert enn andre for å begå uempatiske handlinger. Noen babyer sparker hardere i magen og griner mer for å få mat og oppmerksomhet. Man er født med grunnleggende personlighetstrekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

Det er ikke den som fisker etter sex som er noe mer horete enn den som takker ja til sex. De er begge like horete.

Ja, man er jo like horete når man går rundt å fisker etter sex som hvis man blir spurt og svarer ja. Nei, da har han kun godt rundt å prøvd å skaffe seg et ligg og det har ikke hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Det er ikke den som fisker etter sex som er noe mer horete enn den som takker ja til sex. De er begge like horete.

Men dere tar jo alt dere får…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

de baserer seg ikke på fakta eller nekte å ta det innover seg. kun generaliseringer og løse påstander uten å veie opp fakta. jeg og teeden prøvde det, men de var ikke en gang interessert å lese sammenhengen i lengre innlegg og da setter man en strek over debatten.

Oi..leste litt lenger bakover. Lykke til...jeg går tilbake til poker´n jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest FuturePrimitive

Men dere tar jo alt dere får…

Gjør vi? Jeg har hatt sex med tre stykker jeg - alle var jeg i forhold med. Og alle var svært vakre, greie og allrighte.

Kjenner imidlertid noen jenter som har tatt alt de har fått presentert :)

Generaliserer du MUCH?

Endret av FuturePrimitive
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Selvfølgelig er noen mer disponert enn andre for å begå uempatiske handlinger. Noen babyer sparker hardere i magen og griner mer for å få mat og oppmerksomhet. Man er født med grunnleggende personlighetstrekk.

Ja, du har rett i at folk er født med grunnleggende personlighetstrekk. Personligheten blir formet fra 3-årsalderen, hvor foreldrene lærer barnet hva som er rett og galt. Deretter spiller miljøet en stor rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har rett i at folk er født med grunnleggende personlighetstrekk. Personligheten blir formet fra 3-årsalderen, hvor foreldrene lærer barnet hva som er rett og galt. Deretter spiller miljøet en stor rolle.

Ja, de fleste barn lærer om rett og galt, men likevel gjør mange barn galt? Hvorfor det? Tror du virkelig noen voldtar fordi de ikke skjønner hvor galt det er? Eller at de har lyst til å leve ut en "rapejoke"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Gjør vi? Jeg har hatt sex med tre stykker jeg - alle var jeg i forhold med.

Kjenner imidlertid noen jenter som har tatt alt de har fått presentert :)

Generaliserer du MUCH?

Statistisk sett er det dere som er de mest villige.

Jeg hadde en bruker her tidligere på KG, og var inne på en tråd: "Hvorfor tar gutter alt de får?", hvor en hadde svart som: "De bryr seg ikke så lenge de får seg noe". Alle guttene responderte at de var enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...