Gå til innhold

Typen uinteressert i meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen forventer at jeg skal snakke om hverdagen min ut av ingenting, og bare snakke om ting jeg blir opptatt av. Jeg synes det er jævlig anstrengende, for jeg vet egentlig ikke hva jeg skal snakke om lenger eller hvilken vinkling, man lærer mye om andre ved å lytte på spørsmålene deres, på den måten er det lettere å tilpasse seg hverandre. Han spør meg kanskje om hvordan dagen min har vært, sier noe, og han spør meg ikke. Jeg spør ham mye, men har slutta å spørre nå, gjør vondt å bare ha en enveis samtale. Samtidig som at han har vært såret på at jeg ikke sier så mye om meg selv. HVA kan jeg si om meg selv? Han viser jo ikke interesse! Prøver å tenke han viser kjærlighet på andre måter, men jeg ser det ikke ... Jeg vil sånn at han skal stille meg spørsmål og vise litt interesse. :-( Trenger ikke være så stort, vil føle at han interesserer seg for meg, og ikke at han er redd for å ikke finne noe bedre ...



Anonymous poster hash: 0a25c...919
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Problemet er at han spør deg om hvordan dagen din har vært, du svarer, og han er ikke interessert i å høre etter / føre samtalen videre ?

Hvor lenge har dere vært sammen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at han spør deg om hvordan dagen din har vært, du svarer, og han er ikke interessert i å høre etter / føre samtalen videre ?

Hvor lenge har dere vært sammen ?

Et halvt år.

Han fører ikke samtalen videre, tar bare den obligatoriske "hei, hva har du gjort på i dag?"-opplegg .. bare for å ikke være superfrekk kanskje. Når jeg sier hva jeg har gjort så bare sier han ok eller noe i den dur. jeg legger meg i selen for å være interessert. Har vanskelig for å konsentrere meg etter en tid, og da blir han lei seg fordi jeg ikke er superkonsentrert rundt ham. Jeg gjør så godt jeg kan, men etter noen timer fader jeg vekk, og spesielt hvis jeg føler på at han ikke har spurt meg noe og at jeg føler meg som en klegg.

Anonymous poster hash: 0a25c...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Er det riktig å si at dere ikke har noe kjemi sammen og ting går veldig trått ? Hvorfor er det sammen ?, Hvordan har dere det ellers ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...