Gå til innhold

Fjerne små hvite prikker rundt penishodet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har såkalte penile papler, det er små hvite prikker rundt penishodet. Det er ikke smittsomt og jeg er ganske enkelt bare født med det. Ifølge wikipedia er det mellom 8-43% av menn har dette. [Du kan lese denne artikkelen her: http://en.wikipedia.org/wiki/Hirsuties_coronae_glandis, NB:Bilde av penis i artikkel.] Mine prikker er ikke like store som de på bildet i artikkelen, likevell er jeg usikker på de, det ser ikke helt sexy ut. Jeg kan få dette fjernet ved hjelp av co2 laser ved privat klinikk for 8000 kr, imidlertid så kan det føre til at jeg får begrenset følsomhet i penis. Hva tenker dere? Er det en så stor turnoff at jeg må bare få fikset dette?



Anonymous poster hash: 09b83...3d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min har sånne, men jeg har aldri reflektert over det, går som normal og naturlig variasjon for min del.

Anonymous poster hash: 933fa...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Mannen min har også noen slike.

Aldri tenkt noe over det egentlig. Første gangen jeg så det så spurte jeg bare hva det var. Han forklarte. Jeg trakk på skuldrene og sa ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei....når det i tillegg er mindre enn på bildet ville ikke jeg ønsket at du gjorde det.

Blir ikke det litt som sånne "prikker" kvinner ofte har på areola? Har jeg aldri tenkt på.

Senket følsomhet hadde gjort meg veldig skeptisk og iallefall ikke ønskelig :)

Anonymous poster hash: 81faf...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det er ganske mange som har slike "prikker" TS. det er ganske vanlig. Har aldri hørt en dame som har nevnt noe negativt om det.

Tror du kan slappe av for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er usikker på om jeg ville ha lagt merke til det en gang, iallefall i starten. Jeg hadde sikkert oppdaget det og spurt etterhvert, men da hadde jeg allerede blitt så godt kjent med mannen penisen satt fast på, at noen papler fra eller til ville vært likegyldig.

Ikke tukle med dette, TS. Og slutt å tenke på dem. Innled nye kvinnebekjentskaper med fokus på kvinnen, og ikke på din stakkars helt normale penis, så kommer ikke dette til å være noe problem i det hele tatt.



Anonymous poster hash: 5ffe5...bfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyh, det blir litt som å file ned klitoris fordi du synes den ser litt rar ut. De greiene er veldig følsomme og finnes på 1/3 av alle menn, i større eller mindre grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bildet så det ut som tenner! :laugh: Og mannen min har noe lignende, har aldri tenkt over det. Han har alltid sakt han har vært usikker på det, men meh, det viktigste er at han har en penis ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var sånn alle peniser så ut, jeg...



Anonymous poster hash: 69c57...8a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har også dette. Sitter i klaser på hver side av strengen. Spurte hva det var og har ikke tenkt noe mer over set. Plager meg overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idollet

Har ganske små slike, det der ovenfor var jo enormt. Trodde det bare var små prikker som var særlig følsommeog kanskje kilte litt på jenta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...