Gå til innhold

Søt hund - Mer drag på damene


Icy

Anbefalte innlegg

Kikket litt på forumet her og kom over noen bilder av en hund. Fin hund. Men det fikk meg til å tenke på noe, som jeg også har tenkt litt på i visse situasjoner.

Hvis man er mann og singel må det være lett å sjekke opp damer :P Man bare går med hunden i parken eller nå hvor det måtte være. Og damer liker jo søte hunder. De stopper opp og klapper den søte hunden så får mannen kontakt med damen. "Søt hund eller? lyst å passe den noen timer en dag?" Og damen dåner jo på stedet siden hunden bare er sååååå søt :) "Vips hun har invitert seg selv hjem til mannen"! (damen har gått i musefellen.... eller hundefellen :P ) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe...det der med at menn får merdrag på damene med en søt hund stemmer visst........

Jeg har en nydelig schæfertispe. Jeg merker ALDRI at menn flørter med meg når jeg har med hunden min... Jeg har trøsta meg med at det sikkert ser litt skummelt ut å gå bort til meg når jeg har en stor schæfer ved siden av meg....Denne teorien har jeg nå gått bort i fra, og grunnen? En kompis måtte passe på bikkja mi noen dager, han er vekter og er bare glad for å ha selskap på kvelden og natten.

Jeg måtte le da han etter èn dag ringte meg kun for å takke meg.....takke meg for at han fikk passe bikkja, fordi hun var DEN damemagneten...som han selv sa det. Han hadde aldri hatt en så kul arbeidshelg!!!! Så at det er noe i det Icy sier, må jeg bare si meg enig i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde ikke fungert på meg i allefall. Jeg ønsker nemlig ikke å ha hund, og dermed er menn med hunder totalt utelukket (så fremt de ikke dropper hunden for meg da). Hadde du derimot gått tur med katten din hadde jeg vært borte hos deg på null komma svisj. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg elsker hunder (men er allergisk, da :-? ) men vil egentlig ikke si at hund er noe bra sjekketriks. For det er jo som regel hunden jeg "faller" for - ikke eieren. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde ikke funket på meg. Hunder er noe av det ekleste jeg vet. Lukter vondt og er skikkelige urenslige.

"Tror jeg putter nesa oppi bæsjen min jeg, også slikker jeg eieren min i ansiktet etterpå..." :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Kjem det ein mann med engelsk setter bort til meg, har han nok meg i box ja. Men det spørs jo LITT på mannen og då! Eg føler vertfall slike hudar signaliserar at mannen er ein sympatisk, sporty familiemann - eg anar ikkje kvifor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tror jeg putter nesa oppi bæsjen min jeg, også slikker jeg eieren min i ansiktet etterpå..." :kvalm:

:ler: Mange hunder spiser jo både sin egen og fremmede hunders bæsj. :kvalm: og våt hund lukter :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av oss pleier å låne bikkja vår når han skal i parken og kikke på damene...

Men vi har også en hund som funker på begge kjønn, nemlig ei amstaff-tispe. Jeg merker tydelig forskjell når jeg går tur med henne en dag det er litt folk i parken, får plutselig masse beundrende blikk jeg aldri har fått før. Masse gutter som stopper meg og vil hilse på hunden, og som skryter av hvor fin hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Njaa.. jeg er svak for de fleste typer hunder og tar gjerne kontakt med eieren. Men det er lett å se om eieren er oppriktig glad i hunden sin eller ikke.

En mann/gutt som tydelig viser at han er glad i hunden sin gjør meg varm i hjertet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok hendt seg at jeg har blitt betatt av hunder jeg har sett, men ikke eierne! Har nesten aldri stoppet opp for å klappe en helt ukjent hund heller faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker hunder (men er allergisk' date= da :-? ) men vil egentlig ikke si at hund er noe bra sjekketriks. For det er jo som regel hunden jeg "faller" for - ikke eieren. :ler:

Poenget er jo å bryte isen... Og når en dame først har tatt kontakt er den "værste fasen over". Og den tar hunden seg lett av for da kan kvinnen bare si "søt hund...etc.." ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil nå påstå at en ilder er det mest kontaktskapende dyret man kan ha.

Når jeg går tur med min lille Adrian er det ikke et eneste menneske som kan gå forbi uten å spørre hva det er for dyr osv...

Ikke så vanlig enda kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Kikket litt på forumet her og kom over noen bilder av en hund. Fin hund. Men det fikk meg til å tenke på noe, som jeg også har tenkt litt på i visse situasjoner.

Hvis man er mann og singel må det være lett å sjekke opp damer :P Man bare går med hunden i parken eller nå hvor det måtte være. Og damer liker jo søte hunder. De stopper opp og klapper den søte hunden så får mannen kontakt med damen. "Søt hund eller? lyst å passe den noen timer en dag?" Og damen dåner jo på stedet siden hunden bare er sååååå søt :) "Vips hun har invitert seg selv hjem til mannen"! (damen har gått i musefellen.... eller hundefellen :P ) :P

PSS! Jeg er singel gutt med en veldig søt hund og det er ikke noe gøy å gå i parken for jeg føler at jeg ikke kan prate med noen damer for da tror de jeg bruker hunden min til å sjekke dem opp!!! Kjiipt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
marsvin kan også være sjekketriks!

Vil du være med hjem og se på marsvinet mitt??

Også har du virkelig marsvin! :o

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min får ikke gå ifred for jentene når han er på tur med den lille hunden vår.

Kanksje det er kombinasjonen av to meter mann og 26 cm bikkje som gjør det, men han spøker alltid med at om jeg dumper han, er han nødt til å få bikkja for å kunne finne seg ny dame. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...