Gå til innhold

Får lett ståpikk


Kikker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Men når den står er det viktig å ikke riste i den, for da spyr den

Ja æsjameg!!! Og det klisset som kommer ut er i tillegg utrolig giftig! Kobra og klapperslanger er ikke i nærheten så ille :sjokkert:

Fri og bevare meg vel! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min generalisering er accurate.

fra et feministisk ståsted. man kan få ståpikk uten å tenke noe seksuelt. hva med de kvinnene som får haugevis av orgasmer om dagen uten seksuelle tanker eller ta på underlivet. har de også dårlig sosiale antenner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er vel heller at jo mer sosiale antenner, jo bedre på å gjemme den/distrahere/komme unna med det. Ikke at de får sjeldnere bennern.

enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har problem med å få ståpikk, bør du begynne å trene. Blodsirkulasjonen vil da bli bedre og andre muskler vil også begynne å aktivere seg. Ta en joggetur eller bruk kroppen din på fysisk trening, da vil du slippe det problemet.



Anonymous poster hash: 3368b...58a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har problem med å få ståpikk, bør du begynne å trene. Blodsirkulasjonen vil da bli bedre og andre muskler vil også begynne å aktivere seg. Ta en joggetur eller bruk kroppen din på fysisk trening, da vil du slippe det problemet.

Anonymous poster hash: 3368b...58a

Pisspreik, jeg trener masse allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg ser ei jente som jeg syns er søt eller deilig så blir den hard. Det er plagsomt, fordi jeg kan ikke styre det selv om jeg prøver å tenke på noe annet. Er jeg tett inntil den jenta så er det enda værre, da blir den knallhard. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre, eller syns jentene det er stas?

elsker gutter som får lett ståpikk :rodmer:

Anonymous poster hash: 0731e...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elsker gutter som får lett ståpikk :rodmer:

Anonymous poster hash: 0731e...cc7

Send meg en melding om du er jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg en melding om du er jente :)

Hvis du poster et bilde av kroppen din. Kanskje vi kan treffes?

Anonymous poster hash: 0731e...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg ser ei jente som jeg syns er søt eller deilig så blir den hard. Det er plagsomt, fordi jeg kan ikke styre det selv om jeg prøver å tenke på noe annet. Er jeg tett inntil den jenta så er det enda værre, da blir den knallhard. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre, eller syns jentene det er stas?

Hei.

Du virker være ung.

Men samme det.

Noen jenter synes det er stas og ha kontroll på pikken din. Dette avhengig av deres hensikter. Er de ute etter sex eller dine spermier er det supert.

En jente som er interessert i deg som kjæreste eller venn. Ei dette liker nok ikke situasjonen med din harde ståpikk hele tiden.

Dette kan trenes noe. Søk på søkemotorer tidlig sædavgang. Da finner du måter for dette, og annet.

En metode går ut på å runke og stoppe like før sædavgang. For så ta en pause og runke på nytt og stoppe så lenge du vil. Til slutt kan du sluttføre. En annen metode: Du kan sitte på en stol eller gå/stå, du kniper muskler i pikken din. Holder i ca. 10 sekunder for så slapper du av i 10 sekunder for så og gjenta til du ikke orker mer. På denne måten lærer du kontrollere bedre underlivet ditt.

Knipeøvelser er også noe damer burde gjøre regelmessig for og bedre muskler i sin .... "beste". Det hele er en muskel både for han og henne, som trenger vedlikehold og trening som resten av kroppen.

Når du vet du skal treffe ei jente kan du gå på toalettet og runke før du møter henne. Du vil sannsynligvis føle deg mer avslappet og det hele går bedre under møtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor greier flest menn å gjøre det, og bare noen få uten sosiale antenner ikke?

Men poenget med den sosiale antenna er jo at den skal utvide seg for å bedre mottaksforholdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du poster et bilde av kroppen din. Kanskje vi kan treffes?

Anonymous poster hash: 0731e...cc7

Kanskje, hvordan ser du ut? legg meg til på snapchat karloso3 så sender jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majoriteten av jenter synes dette er svært ukomfortabelt og ekkelt så hvis du vil ha kjæreste bør du slutte med dette umiddelbart!

Akkurat det der var Veldig konstruktivt må jeg si. At ikke ts har tenkt på akkurat det der før.

Anonymous poster hash: db8fb...893

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et vanligere problem enn folk tror. Selv slet jeg med ereksjonsproblemer da jeg danset med jenter.

Veldig flaut.

Løsningen ble å tenke på noe annet mens jeg danset, feks. Dagsrevyen.



Anonymous poster hash: 998c9...6bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et vanligere problem enn folk tror. Selv slet jeg med ereksjonsproblemer da jeg danset med jenter.

Veldig flaut.

Løsningen ble å tenke på noe annet mens jeg danset, feks. Dagsrevyen.

Anonymous poster hash: 998c9...6bc

Jeg prøvde men klarte ikke, hun tok på den etter en stund og så danset vi videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

når du runder 20 så blir det bedre ;)

Anonymous poster hash: cc07d...a75

27 her, får stå for lett..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...