Tarsan97 Skrevet 1. juli 2014 #21 Del Skrevet 1. juli 2014 Griske Giske ? Nei men så koseligt. Det hjelper med makt skal en ha pene damer. Får skaffe meg litt av det da og se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #22 Del Skrevet 1. juli 2014 Dere som symes Giske er kjekk, har dere glemt å ta på dere brillene?Anonymous poster hash: 79658...08a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ung tøff mann Skrevet 1. juli 2014 #23 Del Skrevet 1. juli 2014 Lucky Giske, N'jie er en av Norges fineste damer 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. juli 2014 #24 Del Skrevet 1. juli 2014 Tråden er ryddet for hets. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timber Skrevet 1. juli 2014 #25 Del Skrevet 1. juli 2014 Og jeg som har vær overbevist om at han har vært homofil hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 1. juli 2014 #26 Del Skrevet 1. juli 2014 Jøss...jaja! Koslig for dem da! Giske er så absolutt ikke min kopp te, men smak og behag. Haddje er jo over gjennomsnittet pen, så jeg undrer meg litt over hvordan hun kunne falle for en middelaldrende tynnhåra mann...men for all del. Grattis til det nye paret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #27 Del Skrevet 1. juli 2014 Veldig spesielt par!!Anonymous poster hash: 2e973...fbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #28 Del Skrevet 1. juli 2014 Haddy må definitivt hatt ølbrillene på seg… Anonymous poster hash: e5736...fed Utvilsomt! Anonymous poster hash: a379a...6c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #29 Del Skrevet 1. juli 2014 Dere som symes Giske er kjekk, har dere glemt å ta på dere brillene?Anonymous poster hash: 79658...08a De har nok ikke tatt medisinene sine i dag. Anonymous poster hash: a379a...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 2. juli 2014 #30 Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg er veldig glad for at vi fikk vite dette. Tenk om vi måtte gått i uvisshet om hvem Trond Giske eller Haddy N'jie hadde blitt sammen med tenk om vi aldri fikk vite at disse to har blitt sammen.......Hvordan kunne vi ha forsatt? hvordan kunne vi ha holdt ut ?. Nei la oss takke våre journalister at de sprer viktigere nyheter som hvem politikere og kjendiser er sammen med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #31 Del Skrevet 2. juli 2014 Hareide er gift og har barn. Og heller ikke SV-politiker? Sorry for fullstendig avsporing Anonymous poster hash: f2554...c24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 2. juli 2014 #32 Del Skrevet 2. juli 2014 Og heller ikke SV-politiker? Sorry for fullstendig avsporing Anonymous poster hash: f2554...c24 Sant nok, men det må jo være han det ble siktet til? Eller er det flere som passer den beskrivelsen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 2. juli 2014 #33 Del Skrevet 2. juli 2014 De virker veldig koselige begge to- han kanskje et par hakk tørrere enn henne. Men det spiller nå ingen rolle om kjemien er der. Grattis til begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #34 Del Skrevet 2. juli 2014 Hareide er gift og har barn. Finnes mange homofile menn som er eller har vært gift med en kvinne og fått barn. Så det er intet bevis på noe som helst. Anonymous poster hash: f3fba...403 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 2. juli 2014 #35 Del Skrevet 2. juli 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning + svar. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timber Skrevet 2. juli 2014 #36 Del Skrevet 2. juli 2014 Sant nok, men det må jo være han det ble siktet til? Eller er det flere som passer den beskrivelsen? Ha ha. Jeg må bli mer oppdatert på ting ser det ut som. *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juli 2014 #37 Del Skrevet 3. juli 2014 da har han funnet seg en langt over sitt nivå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #38 Del Skrevet 4. juli 2014 Hvorfor blir innleggene som omtaler Haddys stygge, løgnaktige beskyldninger mot Erik Schjenken i 2007 slettet hele tiden? Det er jo bare fakta som er å lese i tingrettsdommen som blir nevnt. Anonymous poster hash: f3fba...403 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 4. juli 2014 #39 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg er veldig glad for at vi fikk vite dette. Tenk om vi måtte gått i uvisshet om hvem Trond Giske eller Haddy N'jie hadde blitt sammen med tenk om vi aldri fikk vite at disse to har blitt sammen.......Hvordan kunne vi ha forsatt? hvordan kunne vi ha holdt ut ?. Nei la oss takke våre journalister at de sprer viktigere nyheter som hvem politikere og kjendiser er sammen med. Kjendisjournalistene forteller deg det du trodde du ikke trengte å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #40 Del Skrevet 4. juli 2014 Fint par. Og Haddy er jo norsk!! Genetisk også! Moren hennes er fra Norge, men faren er utenlandsk. Anonymous poster hash: 5b55e...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg