Gå til innhold

Hvor lang tid tok det før du fikk lappen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fra du begynte med kjøretimer til du hadde førerkortet? Er 30 år og uten førerkort... Har fått et jobbtilbud, mendet er et stykke unna, så er avhengig av førerkort. Har øvelseskjørt endel så er egentlig klar for kjøretimer. Hvor lang tid bør jeg beregne?

Anonymous poster hash: 585af...a7c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte 4 mnd fra første kjøretime, inkl. en mnd venting på oppkjøring. Uten venting hadde det vært 3 mnd. Øvelseskjørte litt utenom, men ikke hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hadde ca 4 mnd med kjøretimer. Er mange år siden så husker ikke hvor mange kjøretimer jeg hadde.

Kunne vel egentlig fått den på litt over 3 mnd, men det var rett før jul og da fikk jeg ikke time til oppkjøring før på nyåret.

Anonymous poster hash: fdeec...681
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fra du begynte med kjøretimer til du hadde førerkortet? Er 30 år og uten førerkort... Har fått et jobbtilbud, mendet er et stykke unna, så er avhengig av førerkort. Har øvelseskjørt endel så er egentlig klar for kjøretimer. Hvor lang tid bør jeg beregne?

Anonymous poster hash: 585af...a7c

Hadde min første kjøretime tidlig i september, og hadde oppkjøring tidlig i november. Gikk helt fint det, og jeg hadde/har full jobb og barn. :)

Du burde absolutt ta teoriprøven først - da er det bare å ringe til kjøreskolen så de kan melde deg opp til oppkjøring med en gang(det pleier å være noe ventetid, avhengig av hvor i landet du kjører opp selvsagt). Om du ikke er klar for å kjøre opp den datoen, kan du få utsatt datoen eventuelt.

Anonymous poster hash: 0c4bc...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...