AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Del Skrevet 28. juni 2014 Fra du begynte med kjøretimer til du hadde førerkortet? Er 30 år og uten førerkort... Har fått et jobbtilbud, mendet er et stykke unna, så er avhengig av førerkort. Har øvelseskjørt endel så er egentlig klar for kjøretimer. Hvor lang tid bør jeg beregne? Anonymous poster hash: 585af...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåball Skrevet 28. juni 2014 #2 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg brukte 4 mnd fra første kjøretime, inkl. en mnd venting på oppkjøring. Uten venting hadde det vært 3 mnd. Øvelseskjørte litt utenom, men ikke hver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 28. juni 2014 #3 Del Skrevet 28. juni 2014 Et halvt år ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Dee Skrevet 28. juni 2014 #4 Del Skrevet 28. juni 2014 6 mnd. Mye venting (2-3 mnd) pga stryk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 28. juni 2014 #5 Del Skrevet 28. juni 2014 Et år og noen og femti kjøretimer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #6 Del Skrevet 28. juni 2014 1-2 mnd. Anonymous poster hash: 9e908...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victoria-- Skrevet 28. juni 2014 #7 Del Skrevet 28. juni 2014 Brukte ganske nøyaktig et halvt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rosakatten Skrevet 29. juni 2014 #8 Del Skrevet 29. juni 2014 jeg begynte 6mnd før 18årsdagen min og klarte den på selve dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Smith Skrevet 29. juni 2014 #9 Del Skrevet 29. juni 2014 Tok vel 6 mnd, og hadde 15 kjøretimer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #10 Del Skrevet 29. juni 2014 Hadde ca 4 mnd med kjøretimer. Er mange år siden så husker ikke hvor mange kjøretimer jeg hadde. Kunne vel egentlig fått den på litt over 3 mnd, men det var rett før jul og da fikk jeg ikke time til oppkjøring før på nyåret. Anonymous poster hash: fdeec...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timber Skrevet 29. juni 2014 #11 Del Skrevet 29. juni 2014 Ca 3 mnd. Med venting på over en mnd på oppkjøring. Samme med lappen på lastebil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #12 Del Skrevet 29. juni 2014 Fra du begynte med kjøretimer til du hadde førerkortet? Er 30 år og uten førerkort... Har fått et jobbtilbud, mendet er et stykke unna, så er avhengig av førerkort. Har øvelseskjørt endel så er egentlig klar for kjøretimer. Hvor lang tid bør jeg beregne? Anonymous poster hash: 585af...a7c Hadde min første kjøretime tidlig i september, og hadde oppkjøring tidlig i november. Gikk helt fint det, og jeg hadde/har full jobb og barn. Du burde absolutt ta teoriprøven først - da er det bare å ringe til kjøreskolen så de kan melde deg opp til oppkjøring med en gang(det pleier å være noe ventetid, avhengig av hvor i landet du kjører opp selvsagt). Om du ikke er klar for å kjøre opp den datoen, kan du få utsatt datoen eventuelt. Anonymous poster hash: 0c4bc...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå