Gå til innhold

Anja H. Johansen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere minner meg om en ulveflokk som har oppdaget et sårbart individ og det skal tas.



Anonymous poster hash: 3b28b...8c1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://anjajoh.blogg.no/1404205365_pictures_of_the_thing.html Hun elsker Lavrans, venninner og å reise. Merkelig liste av en nybakt mor? Særlig når innlegget kommer rett etter at hun skriver at hun mangler morsfølelse?

Jaja.

Anonymous poster hash: c50dd...83e

Hun virker jo helt..lost? Hadde aldri skrevet offentlig at jeg mangler morfølelse!

Anonymous poster hash: 72b1b...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://anjajoh.blogg.no/1404205365_pictures_of_the_thing.html Hun elsker Lavrans, venninner og å reise. Merkelig liste av en nybakt mor? Særlig når innlegget kommer rett etter at hun skriver at hun mangler morsfølelse?

Jaja.

Anonymous poster hash: c50dd...83e

Nå er det ganske så vanlig blandt foreldre til premature å få litt problem med tilknytningen, og det er det ikke noe galt eller unormalt med. Det fikk jeg selv, følte liten morsfølelse til den lille før jeg fikk lov til å begynne å holde ham ol. MEN jeg hadde et ekstremt beskyttelsesinnstingt.

Er derimot enig i at hun har noen særdeles merkelige prioriteringer som mor...

Anonymous poster hash: e0f2a...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at noen burde ta en prat med denne dama. Rart at ikke foreldre ller venner forteller henne hvordan hun framstår. Datteren nevnes ikke over hva hun elsker.....

Noen burde beskyttes mot seg selv



Anonymous poster hash: ef2b3...ffd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere minner meg om en ulveflokk som har oppdaget et sårbart individ og det skal tas.

Anonymous poster hash: 3b28b...8c1

Hvis hun er så sårbar er det jo litt korttenkt å eksponere seg på den måten hun gjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ikke noe spesielt pen......hvorfor slike blogger???



Anonymous poster hash: 3fa09...0c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke noe spesielt pen......hvorfor slike blogger???

Anonymous poster hash: 3fa09...0c5

Hva har utseendet hennes med saken å gjøre? Dæven du skal ha høye forventninger til gjennomsnittsdama i gata hvis Anja ikke er pen...

Anonymous poster hash: 5b7fe...671

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig for barnet å lese om prioriteringene og manglende morsfølelser på bloggen når hun blir stor.

Det er meg en gåte at hun ikke tenker lenger enn nesa rekker.

Anonymous poster hash: d2937...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har utseendet hennes med saken å gjøre? Dæven du skal ha høye forventninger til gjennomsnittsdama i gata hvis Anja ikke er pen...

Anonymous poster hash: 5b7fe...671

Anja er en helt normal dame i min bok. Verken mer eller mindre.

Anonymous poster hash: d2937...ed7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anja er en helt normal dame i min bok. Verken mer eller mindre.

Anonymous poster hash: d2937...ed7

Hun er pen, men ikke til å være 27. Hadde hun vært 37 hadde hun vært smellvakker. I det "i love"-innlegget og det nederste bildet ser hun jo langt eldre ut enn sine 27...

Anonymous poster hash: c961c...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde være helt greit å fortelle at man ikke kjente kjærligheten flomme over de første ukene/månedene sammen med barnet sitt. Jeg gikk selv inn i depresjon etter å ha født førstemann, og det tok godt over et halvt år før jeg begynte å føle kjærlighet for barnet mitt. Før det hadde jeg bare en sterk beskyttelsestrang. Gud så mislykket jeg følte meg i alle andres øyne, som sa "åå bare vent, du kommer til å elske den lille fra første øyeblikk og livet blir bare såå perfekt!!"... Vel, ikke for alle. Enig i at hun forteller om manglende morfølelse på en litt merkelig måte, men jeg er glad for at hun står frem. Det burde flere kvinner gjøre, spesielt kjendiskvinner, slik at ikke mange nybakte mødre går rundt hjemme og føler seg mislykket fordi de ikke elsker sin nyfødte høyere enn himmelen.



Anonymous poster hash: e0d33...cfe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne i det minste for syns skyld nevnt datteren...jeg mener ikke at ALT skal handle om det å være mor, men jeg synes bare det er spesielt å ikke nevne noe så selvfølgelig som sitt eget barn i en liste over ting man elsker..og i tillegg har med kjæresten på den lista. Spesielt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kunne i det minste for syns skyld nevnt datteren...jeg mener ikke at ALT skal handle om det å være mor, men jeg synes bare det er spesielt å ikke nevne noe så selvfølgelig som sitt eget barn i en liste over ting man elsker..og i tillegg har med kjæresten på den lista. Spesielt...

Jeg er enig i det, hun har et helt enormt fokus på gutten hun er sammen med. Det virker som om verdenen hennes er svært liten og ganske så annerledes enn den vi andre lever i. Mitt barn var min absolutte førstepri selv om jeg ikke klarte å elske det i starten.

Anonymous poster hash: e0d33...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det greit å sitte og spekulere, hakke på, og snakke nedsettende om utseendet på ei jente fordi hun blogger? Greit at jenta kan framstå litt blank, men det er vel dette hun velger å presentere for sine lesere. Slår det ikke dere at hun kanskje ikke deler alt med leserne for en grunn? Melding til barnevernet osv osv.. Blir litt flau av dere...



Anonymous poster hash: 4d740...c1c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne i det minste for syns skyld nevnt datteren...jeg mener ikke at ALT skal handle om det å være mor, men jeg synes bare det er spesielt å ikke nevne noe så selvfølgelig som sitt eget barn i en liste over ting man elsker..og i tillegg har med kjæresten på den lista. Spesielt...

Enig.. virker veldig rart å ramse opp både venner og photoshoots, men ikke et ord om datteren.

Anonymous poster hash: 78863...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er ikke noe spesielt pen......hvorfor slike blogger???

Anonymous poster hash: 3fa09...0c5

For det er jo bare pene damer som bør blogge, ikke sant? Gjennomsnittlige damer bør helst holde seg unna offentligheten :vetikke:

Anonymous poster hash: 15df0...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.. virker veldig rart å ramse opp både venner og photoshoots, men ikke et ord om datteren.

Anonymous poster hash: 78863...8cc

Sikkert et gjennomtenkt innlegg fra hennes side. Hun skjønner sikkert at flere reagerer (dessverre nok en gang) på måten hun ordlegger seg og hun skal spille offer og klage på alle drittkjerringene her inne.

Kjempesmart, Anja! :danse:

Anonymous poster hash: 2cd03...49f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter konsekvent å lese blogger når de stenger kommentarfelt. Stå nå i det minste for hva du sier...

Anonymous poster hash: d2937...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere minner meg om en ulveflokk som har oppdaget et sårbart individ og det skal tas.

Anonymous poster hash: 3b28b...8c1

Dette var dagens. Det er snakk om en person som eksponerer seg omtrent på alle mulige måter. Blogg, instagram, blader osv. Det går simpelthen ikke an å gjøre det uten å forvente at man blir både diskutert og kritisert. Det er en del av pakka.

Anonymous poster hash: 14075...1a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...