Gå til innhold

Anja H. Johansen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holy moly for et innlegg :0 Er det skrevet av en fjortis? Det var jo bare pinlig å lese.



Anonymous poster hash: 5b4a0...edc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hun selvutnevnt journalist eller?

Fikk hodepine etter jeg leste blogg-innlegget hennes.

Hun har gått på samme "journalistskole" som Fotballfruen. Norges Kreative Fagskole

Anonymous poster hash: b175c...348

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at dette skal virken helt sykt.... Men... For meg virker det som hun vil at Lavrans skal bli den nye ADO, og det er jo veldig forståelig med tanke på savnet hun føler, men for meg så virker det veldig spesielt. Hun vil jo sikkert tilbake der hun var med ADO, bare med Lavrans.

Anonymous poster hash: 4c5f9...bbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anja nevner at fra høsten av får vi se Lavrans på tv et år. Noen som vet hvilket program?



Anonymous poster hash: edb4a...91e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nesten litt problemer med å lese det innlegget. Dårlig språk. Når en er en kjent blogger synes jeg at man kan bruke litt tid på å utvikle skriveferdighetene sine. Men nok om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så utrolig bitter! Men jeg tror ikke hun har no grunn.. Virker liksom så barnslig og tar seg nær av alt.

Det er sikkert no reklamegreier kjæresten skal være med i..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun virker mer som en overbeskyttende mor ovenfor kjæresten. Merkeligste jeg har lest. Ja ja.

Anonymous poster hash: 93463...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hevder seg foran kamera" - hva betyr det?

Og angående det å være Norges beste svømmer, jeg sjekket rankingen på medley.no og han er ranket som nr. 39 og 15 i år på fri, nr. 15 på bryst, det er Norges beste ryggsvømmer han er. Greit å kunne svømme begge veier. Ingen blir OL-konge bare på rygg!



Anonymous poster hash: 3d22d...45b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skal liksom folk være så sjalu på at han kan… eh... bade? Hadde forstått det om han var i guttegjeng der alle drømte om å bli fotballspiller, men bare Lavrans klarte det og spilte på et topplag i England liksom. Men spar meg, litt svømming på middelsnivå får ikke sjalusinervene mine til å koke hvertfall :fnise:



Anonymous poster hash: e6b26...42c
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er flink å bade ?! Hahahahaha!

Anonymous poster hash: 184f9...ed1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, selv jeg (en kritiker til dama) synes dere er litt stygge her. Lavrans har faktisk en 4-plass fra EM på 50 rygg. Å bli god i svømming er noe helt annet enn å bli god på ski, svømming er en av verdens fire største idretter og bare det å komme til VM eller OL er en stor prestasjon. Nordmenn flest forventer jo at man skal vinne hvor enn man stiller opp, men disse gutta må konkurrere med gjennomdopede pjokker fra Kina, USA og Australia - jeg synes de fortjener masse kred.

Når det er sagt så har jeg null sympati for dama i forholdet, hun fremstår på en måte som får meg til å måtte vri meg i stolen. Jeg sier fremstår, jeg vet ikke hvordan hun er, jeg synes hun er tålmodig som gidder å leve med en toppidrettsutøver for andre gang i sitt liv, men det er enkelte kvinner som har en stor dragning mot å være "gressjomfru", enten man er sammen med Northug eller en rockestjerne. Fellesnevneren er jo at de sjeldent er hjemme, og partneren kommer ikke som førstepri. Slike mennesker er ikke nødvendigvis de enkleste å leve med (de kan være flotte personer likevel), skal man bli skikkelig god i noe må man faktisk være helt vannvittig egoistisk.

Men akk. Ting skjer fort da, for noen få dager siden okket hun seg over at hun måtte lete etter leilighet (mens hun var i Bergen), i dag skal de flytte til Fornebu (hun er fortsatt i Bergen).



Anonymous poster hash: 19a13...6f8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt sånn HATERS GONNA HATE!-fjortisfeeling av det hun skriver. Enten er du med oss, eller så er du mot oss. Snakk om å være virkelighetsfjern og navlebeskuende.

Anonymous poster hash: c50dd...83e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekket instagramen hennes og der er enda et magebilde, men der ser magen veldig normal ut og absolutt ikke syltynn ut etter fødselen. Tipper det første bilde var veldig redigert + hun holder inn magen, og skjuler halve i skjørtet. Og hun fødte 2 mnd for tidlig, så da var ikke magen så stor heller. Skjønner ikke poenget hennes med å skryte av dette; svømmefrue, fotballfrue?? Kan de ikke være seg selv??



Anonymous poster hash: 3fa09...0c5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket instagramen hennes og der er enda et magebilde, men der ser magen veldig normal ut og absolutt ikke syltynn ut etter fødselen. Tipper det første bilde var veldig redigert + hun holder inn magen, og skjuler halve i skjørtet. Og hun fødte 2 mnd for tidlig, så da var ikke magen så stor heller. Skjønner ikke poenget hennes med å skryte av dette; svømmefrue, fotballfrue?? Kan de ikke være seg selv??

Anonymous poster hash: 3fa09...0c5

Hun redigerte nok ikke bildet fra sykehuset. På bakgrunn av hvordan bloggen ser ut virker det ikke som om Anja er flink på data akkurat. Men uansett så ser magen mye flatere ut rett forfra. Jeg tok bilde av meg selv i speilet (kun for egen del, ikke noe sosiale medier her i går'n) og der ser magen min ganske flat ut, men om jeg hadde tatt fra siden eller ovenifra ville det vært no annet :fnise:

Anonymous poster hash: e6b26...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker veldig selvopptatt og opptatt av hva andre tenker om henne og kjæresten hennes, nesten inntil det paranoide. Det virker ikke som hun har forstått at de fleste her til lands egentlig ikke bryr seg om hverken henne eller svømmetypen hennes, det er ikke det at vi hater ham eller ikke unner ham suksess - vi bryr oss rett og slett ikke. Jeg stiller meg iallefall helt nøytral til en passe god svømmer som (i likhet med de fleste andre svømmere) ser bra ut i badebukse, jeg er ikke for eller mot eller noe annet. Fint for ham hvis han gjør det bra, men det er ikke noe jeg går rundt og tenker på til daglig, til det er svømming en alt for liten sport her til lands.

Anonymous poster hash: dd4fb...0ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prinsippene hennes er verdt omtrent nada.

Når det ble kjent at hun var gravid var det så innmari viktig å holde alt så hemmelig; ingen skulle vite kjønn, navn eller termin.

Når ungen ble født skulle ingen vite kjønnet og alle som spurte fikk beskjed om å passe sine egne saker.

Plutselig blir hun "kjendis", alt brettes ut og vi som ikke er en del av jubelkoret er misunnelige hatere.

Får håpe hun synes det er verdt det når hun ser tilbake om noen år:

Kjent fordi hun tok skryte-selfi i bh'n fire dager etter hun fødte ungen 2,5 mnd for tidlig.

Dritstolt.



Anonymous poster hash: 2cd03...49f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke fremmed for å lyve iallefall.

I våres sa hun helt tydelig at hun og Lavrans skulle få seg en valp, sønnen til "Buddy". Så er det kritiske røster ang et prematurt barn, bortreist pappa, hund og ny valp på samme tid. Da skal plutselig foreldrene hennes ha hunden, ikke de.

Så dro Anja og Lavrans til Bergen på "ferie" akkurat når valpen er 8-9 uker. Hvis det er foreldrene sin hund, hvorfor henter ikke de den selv? Verden er ikke så stor at ingen kjenner dem, og det er en vannvittig dårlig ide å si en ting på bloggen når sannheten er en annen.



Anonymous poster hash: 19a13...6f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste innlegget angående Lavrans og misunnelse så fikk jeg en følelse av at om man ikke gratulerer han eller applauderer han hvert sekund så er man misunnelige. Hadde jeg møtt han på gata hadde jeg ikke gått bort og applaudert han, fordi jeg har ikke sett noe av arbeidet hans som modell, jeg vet ikke hvor god han er til å svømme, jeg vet hvem han er fordi han er sammen med hun som var sammen med ADO, og fordi jeg leser bloggen til Anja så vet jeg hva han gjør, ikke hvor dyktig han er. Det betyr ikke at jeg ikke hadde vært hyggelig med han, fordi jeg har absolutt ingenting imot han, men jeg forventer at han skal være hyggelig tilbake selvom jeg ikke lovpriser han som idrettsutøver og modell. Det er to veldig forskjellige ting å heie på en person og faktisk ikke bry seg, betyr jo ikke at man ikke unner han suksessen.

Hun skriver at man holder tyst når norges beste mannlige svømmer blir huket inn av de beste modellbyråene... er ikke det like greit da? De som holder tyst samtykker jo, det er greit, det er fint at han har suksess:)

korrekt meg gjerne om jeg er urettferdig her..



Anonymous poster hash: 4c5f9...bbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...