Gå til innhold

Er du sjalu på kroppen til heitmann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud dere som sier hun er lubben og/eller dvask må gi dere. Dere har virkelig et forvrengt kropp syn. Stakkars dere som blir så påvirket av media. Man er ikke dvask fordi man ikke er fit. Man er normal slank

Dvask er helt på sin plass. Jeg er selv 165 cm og 57 kilo, og har tidenes dvaskeste mage etter to svangerskap. Den ser fin ut når jeg retter meg opp og suger den inn, slik Rannveig svært tydelig gjør på alle bildene sine, men om vi slapper av og "slipper magen ut" så er den definitivt utrent og dvask!

Anonymous poster hash: 17215...dbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Er det ikke greit at hun er fornøyd med sin egen kropp da, selv om vi ikke ville byttet med henne?

Jeg ville ikke byttet, men hun ser da ganske vanlig ut, gjør hun ikke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ha født 2 barn, så har jeg ikke sett noen strekkmerker på tv osv, så den er ganske fin. Brun, slank, fin hud og store pupper(silikon). Jeg personlig synes det er en veldig pen kropp. Jeg klarer å se forbi hun som person og alle utsagnene hennes når jeg dømmer kroppen.

Men jeg føler jeg ikke får ''lov'' til å synes det er pent. Jaja :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Nå måtte jeg google henne for å se hvem dere snakker om, og nei jeg kan ikke si jeg blir veldig misunnelig på henne for den kroppen hun har. Jeg foretrekker faktisk min blubbete, halvfeite kropp framfor hennes. Greit nok at hun har en mer ideell kropp i forhold til idealet, men jeg har ingen ønsker om å ha gedigne silikonpupper, ihjelbleket hår og gulbrun fake tan. Når man da legger til at hun fremstår som en litt, hva skal man si..., ubehagelig person, er jeg i grunnen fornøyd med det jeg har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Dvask er helt på sin plass. Jeg er selv 165 cm og 57 kilo, og har tidenes dvaskeste mage etter to svangerskap. Den ser fin ut når jeg retter meg opp og suger den inn, slik Rannveig svært tydelig gjør på alle bildene sine, men om vi slapper av og "slipper magen ut" så er den definitivt utrent og dvask!

Anonymous poster hash: 17215...dbc

ikke for å være pirkete, men å ikke være trent betyr ikke at man er dvask :) Det er ikke trent eller dvask. Det er naturlig slank/"normal" eller trent-. og utenom de der to alternativene kommer dvask. Jeg trener ikke, bortsett fra å gå turer i skog og mark, så jeg er ikke trent, men jeg er ikke dvask heller. Jeg er slank. Men jeg vil tro du synes jeg hadde vært dvask ja, siden jeg ikke har markerte muskler. Der er normalt å ha litt mage når man sitter. Så igjen, utrent betyr ikke dvask.

bildet til høyre her ( dog var det et uheldig bilde) er et eksempel på dvask: http://1.bp.blogspot.com/_jW0fHcfb-L4/SZ6hMsveZ4I/AAAAAAAALyc/CLjitbdEm4I/s400/FEMALE_CELEBRITIES+_WHO_GOT+FAT_10.jpg

dvask: http://imalbum.aufeminin.com/album/D20121107/28-reneezellweger-fat-887673_H150155_L.jpg

Heitmann, etter å ha søkt opp mange bilder, er ikke dvask.

Uff jenter er jenter verst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke for å være pirkete, men å ikke være trent betyr ikke at man er dvask :) Det er ikke trent eller dvask. Det er naturlig slank/"normal" eller trent-. og utenom de der to alternativene kommer dvask. Jeg trener ikke, bortsett fra å gå turer i skog og mark, så jeg er ikke trent, men jeg er ikke dvask heller. Jeg er slank. Men jeg vil tro du synes jeg hadde vært dvask ja, siden jeg ikke har markerte muskler. Der er normalt å ha litt mage når man sitter. Så igjen, utrent betyr ikke dvask.

bildet til høyre her ( dog var det et uheldig bilde) er et eksempel på dvask: http://1.bp.blogspot.com/_jW0fHcfb-L4/SZ6hMsveZ4I/AAAAAAAALyc/CLjitbdEm4I/s400/FEMALE_CELEBRITIES+_WHO_GOT+FAT_10.jpg

dvask: http://imalbum.aufeminin.com/album/D20121107/28-reneezellweger-fat-887673_H150155_L.jpg

Heitmann, etter å ha søkt opp mange bilder, er ikke dvask.

Uff jenter er jenter verst

De bildene du sikter til er da vitterlig LUBNE kvinner som hadde hatt svært godt av å gå ned minst 5 kilo!

Anonymous poster hash: 17215...dbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene du sikter til er da vitterlig LUBNE kvinner som hadde hatt svært godt av å gå ned minst 5 kilo!

Anonymous poster hash: 17215...dbc

:scorpis:

Anonymous poster hash: a59f1...5c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Jeg måtte google hvem denne dama er, og herrefred, for en framtoning. Hun ser jo ut som en parodi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte google hvem denne dama er, og herrefred, for en framtoning. Hun ser jo ut som en parodi.

På det siste bildet (fra fotoshooten til vi menn) ser hun nærmest ut som en transvestitt...

Anonymous poster hash: 597b1...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ildergreier

Rannveig syns at alle kvinner bør elske kroppen sin, samtidig som hon ler av tjukke damer. hva syns du om det?

Anonymous poster hash: 7c454...61b

Jeg synes hele bloggen hennes er bare trist. Den der usikkerheten hennes er bare tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...