Gå til innhold

Er du sjalu på kroppen til heitmann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, nei!! Jeg er 19 år da, og har ingen unger. Men jeg syns hun ser chubby/lubben ut, hvertfall i forhold til meg selv som er litt mere smal og mindre. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Lavere fettprosent kanskje, haha. Hun er ikke feit liksom, men litt kraftig på en måte. Jeg har også silikon, men mine er mindre og ser mere naturlige ut.



Anonymous poster hash: 00ea4...204
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når tilmed mannen hennes velger å humpe på noe annet, nei takk.

Anonymous poster hash: 7c5d1...e81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner ikke en cm av den dama der. Syns ikke kroppen hennes er noe spesielt fin heller og det er ikke som om hun har jobbet for å se sånn ut etter fødsel (altså, hun har ikke trent og holdt seg i form). Man kan tydelig se at hun strekker seg og suger inn magen når hun tar bilder, jeg gjetter at hun har ganske så dvask mage ellers.

Brystene er et kapittel for seg selv, hun ønkser jo "silikon-looken" og planlegger å operere på nytt, 500cc i hvert bryst. Det sier jo litt om hennes forvridde syn på kropp

Anonymous poster hash: f9655...955

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann så kan ikke si jeg er sjalu på kroppen til Rannveig. Men jeg er sjalu på de gutta som er så heldige å få kose med henne. Hun er uten tvil Norges mest sexy blogger. En sexbombe. Greit nok hennes medsøstre synes det ser tacky ut, men gutta liker det. Tror det er få single menn som hadde takket nei til sengevals med Rannveig. Til det er hun for uimotståelig.



Anonymous poster hash: 10aea...1bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann så kan ikke si jeg er sjalu på kroppen til Rannveig. Men jeg er sjalu på de gutta som er så heldige å få kose med henne. Hun er uten tvil Norges mest sexy blogger. En sexbombe. Greit nok hennes medsøstre synes det ser tacky ut, men gutta liker det. Tror det er få single menn som hadde takket nei til sengevals med Rannveig. Til det er hun for uimotståelig.

Anonymous poster hash: 10aea...1bb

Derfor mannen var utro? Fordi hun er så uimotståelig? :P

Anonymous poster hash: fd45b...a00

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nei!! Jeg er 19 år da, og har ingen unger. Men jeg syns hun ser chubby/lubben ut, hvertfall i forhold til meg selv som er litt mere smal og mindre. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Lavere fettprosent kanskje, haha. Hun er ikke feit liksom, men litt kraftig på en måte. Jeg har også silikon, men mine er mindre og ser mere naturlige ut.

Anonymous poster hash: 00ea4...204

Unnskyld språket, men nå får du faen meg gi deg! Rannveig er ikke chubby/lubben. Herregud. Jeg er på ingen måte tilhenger av frøken Heitmann, men et sted går jaggu grensa.

Endret av Lista
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, så liker jeg min mye bedre :fnise:

Kroppen er fin til å ha gått igjennom to svangerskap, det skal hun ha! :)

Men de silikonpuppene der ser ikke særlig bra ut, har silikon selv, og det ser mye mer naturlig ut enn hennes.. Men hun har jo lagt inn litt vel mye også.

Men, er bra hun liker kroppen sin i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk hun er ei ganske så pen jente på bilder der hun ler naturlig og er seg selv, kontra når hun poserer med trutminn og "kom og ta meg blikk".

Kroppen hennes er forsåvidt helt grei, lang og slank, men jeg synes ikke silikonpuppene hennes er noe fine, var faktisk mye finere før hun tok silikon. Passe størrelse som passer til kroppen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig, puppene hennes er jo kjempe deilige.. store, runde, myke og henger litt samtidig som de står rett ut :) deilige pupper, tipper dere er grønne av sjalusi. Alle menn vil kose med dem.



Anonymous poster hash: 7c454...61b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld språket, men nå får du faen meg gi deg! Rannveig er ikke chubby/lubben. Herregud. Jeg er på ingen måte tilhenger av frøken Heitmann, men et sted går jaggu grensa.

Jeg syntes også Rannveig virker chubby/lubben. Hun ser dvask ut. Man blir hva man spiser og Rannveig spiser bare usunt og trener ikke. Da blir ikke kroppen stram. Med lubben i denne sammenhengen så er det mer "blaut" å ta på, ikke tykk.

Anonymous poster hash: eb9d8...4d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes også Rannveig virker chubby/lubben. Hun ser dvask ut. Man blir hva man spiser og Rannveig spiser bare usunt og trener ikke. Da blir ikke kroppen stram. Med lubben i denne sammenhengen så er det mer "blaut" å ta på, ikke tykk.

Anonymous poster hash: eb9d8...4d4

Du vet ikke hva chubby/lubben er. Det er ikke det samme som å være "dvask". Rannveig er tynn og utrent, men absolutt ikke lubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig, puppene hennes er jo kjempe deilige.. store, runde, myke og henger litt samtidig som de står rett ut :) deilige pupper, tipper dere er grønne av sjalusi. Alle menn vil kose med dem.

Anonymous poster hash: 7c454...61b

Næh, veldig fornøyd med pupper som man ikke kan bære en diger agurk under :)

Anonymous poster hash: 17215...dbc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Herregud dere som sier hun er lubben og/eller dvask må gi dere. Dere har virkelig et forvrengt kropp syn. Stakkars dere som blir så påvirket av media. Man er ikke dvask fordi man ikke er fit. Man er normal slank

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke misunnelig nei.. Det innlegget om at hun elsker seg selv blir så komisk og selvmotsigende! Hvis hun hadde elsket seg selv hadde hun jo ikke trengt silikon, restylan i lepper, lengre vipper osv..

Jeg syns hun har veldig brede hofter og er litt slapp i fisken. Ansiktet er så rart. Og den etterveksten? Puppene er så store og unaturlige at det ser så dumt og horete ut. Og enda vil hun ha dem større....

Jeg er noen kilo mer enn frk Heitmann, men heller det og min hjerne enn kroppen og hodet hennes ;-)

Anonymous poster hash: 5ba55...855

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke hva chubby/lubben er. Det er ikke det samme som å være "dvask". Rannveig er tynn og utrent, men absolutt ikke lubben.

Da misforsto du meg. Når du ser litt "blaut" ut, får man et chubby utseende uten å være tykk. Jenta er tynn med det som er utenpå skjelettet er en bløt masse.

Jeg syntes Fotballfrue er altfor tynn, men hun har ikke det "blaute" utseende på kroppen.

Anonymous poster hash: eb9d8...4d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*MEN DET

Var vist vanskelig dette...



Anonymous poster hash: eb9d8...4d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...