Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har jeg ikke bestemt meg for enda. Og så vet jeg ikke hva de har tilgjengelig når jeg er der. Har lyst på både Boy og en classic:) men det blir nok en classic medium, hvis de har. *krysser fingrene*

Jeg reiser til Paris på torsdag.

Anonymous poster hash: 86727...913

Jeg har ikke helt falt for boy veska. Mulig den er litt for røff for min stil. Men den er jo lekker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boy er litt for røff for min stil også, likevel er det noe ved den som gjør at jeg har litt lyst på den. Jeg prøvde den da jeg var utenlands, og det så ganske bra ut. Men jeg liker ikke alle. Den største utgaven ser rar ut, og jeg liker ikke dem som ikke er quiltet. Jeg ville neppe betalt 30K for den uansett, så det blir ikke med det første.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer om å kjøpe denne fra Ralph Lauren :) Synes den er finest i beige, men skulle hatt hvit slik at jeg kan bruke den til hvite sko og mintblå kjole.. Så jeg vet ikke enda :P Kanskje jeg ender opp med å kjøpe en billigclutch som jeg bruker til kjolen, og denne i brun!

Endret av SuperFace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Har planer om å kjøpe denne fra Ralph Lauren :) Synes den er finest i beige, men skulle hatt hvit slik at jeg kan bruke den til hvite sko og mintblå kjole.. Så jeg vet ikke enda :P Kanskje jeg ender opp med å kjøpe en billigclutch som jeg bruker til kjolen, og denne i brun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikler etter Celine!

Skal på jakt etter en perfekt Celine når jeg drar til London i august. Hihi :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg funderer på å kjøpe en MbMJ-veske til. Denne gangen en Fran i colorblocked black multi (eller noe i den duren).

Sjekket priser for sikkerhets skyld, det er fortsatt billigere å kjøpe hos Shopbop enn hos f.eks Marc by Marc Jacobs butikken i Oslo. Pussige greier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke helt falt for boy veska. Mulig den er litt for røff for min stil. Men den er jo lekker.

Det ble en timeless classic medium og jeg er såååå fornøyd!

Boy for bli neste kjøp, selv om mannen mente jeg kunne kjøpe begge. Men da blir det lite igjen til klær.

Anonymous poster hash: 86727...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte chanel jumbo i beige caviar med gold hardware forrige uke i paris, den er helt nydelig <3 Angrer på at jeg ikke kjøpte chanel wallet on chain i samme slengen så skal kjøpe den om par uker forhåpentligvis :D



Anonymous poster hash: 679b9...b85
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Min neste blir en Louis Vuitton Noé, sansynligvis monogram. Jeg er kjempeusikker på om jeg skal kjøpe ny eller brukt. Egentlig liker jeg følelsen av å kjøpe ny, men synes veska er mye finere når den er brukt noen år. Dessuten er det mye å spare på å kjøpe brukt. Samtidig synes jeg det er vanskelig å finne en som er fin, pent brukt, ikke for gammel, garantert ekte, fra en seriøs selger osv osv. Så det er mulig jeg lander på ny til slutt likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en Alexander Wang Prisma bag :rodmer:



Anonymous poster hash: 73597...7a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en timeless classic medium og jeg er såååå fornøyd!

Boy for bli neste kjøp, selv om mannen mente jeg kunne kjøpe begge. Men da blir det lite igjen til klær.

Anonymous poster hash: 86727...913

Gratulerer :) hvor mye måtte du gi for den?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer :) hvor mye måtte du gi for den?

3550 euro, også fikk jeg ca 350euro tilbake på vat-kontoret rett etterpå. Det gjør man, hvis man handler på le bon marché. Gi beskjed til de som selger deg vesken at du vil ha tax-refund, så fyller de ut skjemaet for deg:)

Den følelsen av å få en fersk chanel i butikken er herlig!

Anonymous poster hash: 86727...913

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får alltid tilbake skatt på dyrere ting i utlandet. Så skal man skatte til sitt eget land i stedet. Har ingenting å si hvillken av butikkene du velger. Bare husk å ha med passet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3550 euro, også fikk jeg ca 350euro tilbake på vat-kontoret rett etterpå. Det gjør man, hvis man handler på le bon marché. Gi beskjed til de som selger deg vesken at du vil ha tax-refund, så fyller de ut skjemaet for deg:)

Den følelsen av å få en fersk chanel i butikken er herlig!

Anonymous poster hash: 86727...913

Da ble ikke prisen så verst hvis du ikke betalte moms når du kom hjem. Jeg fylte også ut et vat skjema når jeg handlet hos Chanel. Men det vat refund greiene gikk meg på nervene. Tok seks måneder før jeg fikk tilbake pengene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh så mye flott vesker! Jeg synes også MK Selma er utrolig lekker. Holdt på å kjøpe når jeg var i NY, og angrer veldig på at jeg ikke gjorde det! Valgte å stå over fordi "alle" har dem fortiden, men det er jo ikke rart. De er så fine.

Angrer også på at jeg ikke kjøpte Prada lommebok, men men. Neste gang kjøper jeg så jeg slipper å angre når jeg kommer hjem! :fnise:

Likte veldig godt den Ralph Lauren vesken det ble linket til litt over. Nydelig!

Sukk - dyrt å være veskejente!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble ikke prisen så verst hvis du ikke betalte moms når du kom hjem. Jeg fylte også ut et vat skjema når jeg handlet hos Chanel. Men det vat refund greiene gikk meg på nervene. Tok seks måneder før jeg fikk tilbake pengene.

Jeg betalte 6300kr i moms. Tar ikke sjanser når det gjelder dyre ting så jeg gikk rett til kassa for å betale:)

Betjeningen på chanel fylte ut vat skjemaene for meg, slik at det bare var å signere og levere. Jeg fikk 421euro i kontanter tilbake:)

Anonymous poster hash: 86727...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke vesker sikler dere etter jenter?

Jeg sliter virkelig med å bestemme meg om jeg skal gå for denne, jeg synes det er gruelig mye penger å legge i en veske. Men jeg har så lyyyyyyst :fnise:

Marc by Marc Jacobs Classic Q Natasha colorblocked.

Er det bare meg, eller ligner den en toalettmappe med rem? :ninja:

Anonymous poster hash: 85224...bec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...