Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Hvorfor begynner dere ikke å snuse på nye veskemakere? Være innovative. Greit å ha noen klassikere i samlingen, men også gøy å oppdage nye talenter. Kanskje neste års it-veske lenge før alle andre? ;)

Noen forslag til designere? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg så på den på Vincci i 2011/2012 så kosta den 12 500 men jeg droppet det... haha angrer LITT nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, da har Celine veskene steget en del ja. Mener å huske de kostet ca 14 000 da jeg kikket på de. Men det er vel nærmere 2 år siden, og i utlandet et eller annet sted.

Angrer litt jeg og. Men jeg får uansett sjeldent brukt veskene mine, så er sikkert like greit at jeg ikke kjøpte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F.eks Cala & Jade som jeg linket til. Norske designere.

Takk for tips, der var det mye fint ja! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

F.eks Cala & Jade som jeg linket til. Norske designere.

Tittet på hjemmesiden deres nå. Var dessverre ingen vesker som var helt meg :/ Men gøy med norske designere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin veske! Akkurat passende for en tur på byen osv, ser det ut til :) Ikke bry deg om alle fjortisene du :laugh:

Selma kom levert på døren i dag :danse: Akkurat så snerten og søt som jeg hadde tenkt. Så jeg gir en god dag i alle fjortisene. Veska var knallfin og jeg er superhappy. :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selma kom levert på døren i dag :danse: Akkurat så snerten og søt som jeg hadde tenkt. Så jeg gir en god dag i alle fjortisene. Veska var knallfin og jeg er superhappy. :bolledeig:

Så bra! :laugh: Hvor kjøpte du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :laugh: Hvor kjøpte du den?

Kjøpte den fra shopbop.com på fredag, der kostet den i størrelse medium nesten like mye som minivarianten på Zalando så da var valget enkelt. De sendte den på mandag og allerede i dag var den fremme! Jeg betalte fortolling etc på forhånd i fraktvalget mitt da så det var sikkert derfor det gikk så raskt men likevel. Superfornøyd med kjøp, returmuligheten jeg hadde og nivået av service. :tommelsmil: (litt mer info enn det du spurte etter men :flau: ...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den fra shopbop.com på fredag, der kostet den i størrelse medium nesten like mye som minivarianten på Zalando så da var valget enkelt. De sendte den på mandag og allerede i dag var den fremme! Jeg betalte fortolling etc på forhånd i fraktvalget mitt da så det var sikkert derfor det gikk så raskt men likevel. Superfornøyd med kjøp, returmuligheten jeg hadde og nivået av service. :tommelsmil: (litt mer info enn det du spurte etter men :flau: ...)

Liker mye info jeg! Takk! :) Ja, Shopbop er saker, utrolig så mye raskere det går når man betaler tollen på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Givenchy Antigona, har hittill ikke hatt samvittighet nok til å kjøpe det (bør spare, bruke penger på andre viktige ting... etc), men den er så fiiin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Givenchy Antigona, har hittill ikke hatt samvittighet nok til å kjøpe det (bør spare, bruke penger på andre viktige ting... etc), men den er så fiiin.

Den er fin :) Hvilken farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke vesker sikler dere etter jenter?

Jeg sliter virkelig med å bestemme meg om jeg skal gå for denne, jeg synes det er gruelig mye penger å legge i en veske. Men jeg har så lyyyyyyst :fnise:

Marc by Marc Jacobs Classic Q Natasha colorblocked.

Tror ikke du kommer til å angre på den, nei. Jeg har den i fargen rootbeer, og elsker at den er så hverdagslig men fortsatt kjempefin :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du kommer til å angre på den, nei. Jeg har den i fargen rootbeer, og elsker at den er så hverdagslig men fortsatt kjempefin :D

Ja, er det jeg tenker også. Er fin, men ikke så fin at jeg ikke kan bruke den til hverdags :) Den ligger på posten og venter på meg, skal hente den i morra :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en Alexander Wang Rockie. Men er redd den er litt "ut", om dere skjønner? Så vet ikke om jeg skal gå for den, eller vente og se om jeg finner en annen veske i litt nyere modell. Kjøper den nok ikke før til neste år uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror mitt neste veskekjøp blir en Chanel jumbo i svart med caviarskinn og sølvdetaljer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en litt stor LV Speedy pluss en mørkeblå Pippa-veske (Modalu) som jeg bruker til skole :) Neste innkjøpet nå blir mer en "byveske", med plass til et pudder og børste, lommebok, mobil og lipgloss/carmex. Planen er Louis Vuitton Alma, men jeg klarer aldeles ikke å bestemme meg for fargen.. I-landsproblemer deluxe ja!

Jeg fikk nettopp den røde LV alma vernis og den er utrolig lekker!

Jeg planlegger å kjøpe en chanel i sommer.

Anonymous poster hash: 86727...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp den røde LV alma vernis og den er utrolig lekker!

Jeg planlegger å kjøpe en chanel i sommer.

Anonymous poster hash: 86727...913

Ah,Chanel <3 Lucky you :) Hva skal du kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah,Chanel <3 Lucky you :) Hva skal du kjøpe?

Det har jeg ikke bestemt meg for enda. Og så vet jeg ikke hva de har tilgjengelig når jeg er der. Har lyst på både Boy og en classic:) men det blir nok en classic medium, hvis de har. *krysser fingrene*

Jeg reiser til Paris på torsdag.

Anonymous poster hash: 86727...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...