Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte du din birkin veska i Oslo? Hvis ja, hvordan birkin og hvor lenge ventet du? 😃

Anonymkode: 1c45d...fe3

Ja, kjøpte den på Hermes butikken i Oslo. Ventet 1 år og 3 måneder. Har Birkin 35, svart farge, gull hardware og togo skinn. Superfornøyd med den, og rakk å få den 1 måned før prisene gikk opp :D

Anonymkode: 679b9...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kjøpte den på Hermes butikken i Oslo. Ventet 1 år og 3 måneder. Har Birkin 35, svart farge, gull hardware og togo skinn. Superfornøyd med den, og rakk å få den 1 måned før prisene gikk opp :D

Anonymkode: 679b9...b85

Hvor mye betalte du for din? 

Anonymkode: 1c45d...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vet du hva prisen har gått opp til? 

Anonymkode: 1c45d...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jolene skrev:

Mange fine vesker i denne tråden! Selv har jeg blitt mer bitt av å kjøpe brukt og ukjent. Mitt siste veskekjøp som jeg er umåtelig fornøyd med, ble en veske som nesten er identisk med denne. Den er fra 60-tallet, i sort vanlig skinn og rommer akkurat det jeg trenger når jeg skal ut på vift. Synes den er skikkelig lekker rett og slett! Hadde jeg skullet selge denne, hadde jeg faktisk kunne solgt den med fortjeneste, så denne var et kupp.

x354-q80.jpg

Dette er en nydelig veske, Jolene, jeg skulle gjerne likt å ha en slik. Hvor kjøpte du veska di? :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en YouTuber som snakker om kvaliteten hos veskene til Chanel. Synes det er interessant å se at kvaliteten kan være så dårlig i forhold til de høye prisene. 

 

 

Anonymkode: cbf6c...2e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye betalte du for din? 

Anonymkode: 1c45d...fe3

Jeg betalte 80 000 kr for min. Vet at prisen var 70 000 kr i 2014, så tror at den har gått opp til 90 000 kr i år. 

Anonymkode: 679b9...b85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Purple Basil skrev:

Dette er en nydelig veske, Jolene, jeg skulle gjerne likt å ha en slik. Hvor kjøpte du veska di? :) 

Tusen takk! Kjøpte den brukt på nett, så kan anbefale deg å søke litt rundt.. Denne nettbutikken spesialiserer seg blant annet på vintage vesker. Har funnet flere vesker der jeg godt kunne tenke meg å kjøpe. Har også en lignende veske i lakk arvet etter min mormor. Elsker slike snertne vesker. Passer til alt, rommer mer enn dagens vesker og skiller seg ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg betalte 80 000 kr for min. Vet at prisen var 70 000 kr i 2014, så tror at den har gått opp til 90 000 kr i år. 

Anonymkode: 679b9...b85

😳 Det var en heftig prisstigning. Når jeg henvendte meg angående pris i fjor så kostet 35 cm kun 74000kr. 

Anonymkode: 1c45d...fe3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikler på Saint Laurent Sac de jour :rodmer:

Hadde opprinnelig tenkt sort, men så var den bare rålekker i gul (!!) og i pudder farget! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jolene skrev:

Tusen takk! Kjøpte den brukt på nett, så kan anbefale deg å søke litt rundt.. Denne nettbutikken spesialiserer seg blant annet på vintage vesker. Har funnet flere vesker der jeg godt kunne tenke meg å kjøpe. Har også en lignende veske i lakk arvet etter min mormor. Elsker slike snertne vesker. Passer til alt, rommer mer enn dagens vesker og skiller seg ut.

Takk for link! Vurderer å skaffe meg en veske derfra, det var mange flotte vesker der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Purple Basil skrev:

Takk for link! Vurderer å skaffe meg en veske derfra, det var mange flotte vesker der :) 

Bare hyggelig ;) Altså, jeg har virkelig funnet en drømmeside for å si det pent. Det eneste, er at de hadde høye priser. Samtidig så kan det jo være at kvaliteten er utmerket, og dette er jo merker fra den tiden som faktisk er kjente. Ergo kan man egentlig ikke tape penger på å kjøpe derfra. 

Har fått helt dilla på sånne vesker, nettopp fordi de er mer unike enn veldig mye annet :) Så har 8 vesker fra 50-80-tallet. Flere skal det bli! Den eneste av dem som har et merke, er en veske fra Dior. Alt annet er ukjent/uten merke, men ser veldig unike ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trilliant skrev:

Sikler på Saint Laurent Sac de jour :rodmer:

Hadde opprinnelig tenkt sort, men så var den bare rålekker i gul (!!) og i pudder farget! 

De er sykt fine. Jeg har svart i croc! Elsker den. Veldig lyst på flere farger, men da blir det grained. De andre får så fort merker og mister formen synes jeg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Sofia123 skrev:

De er sykt fine. Jeg har svart i croc! Elsker den. Veldig lyst på flere farger, men da blir det grained. De andre får så fort merker og mister formen synes jeg :/

Åh, gjør de det? Bra at du sier ifra, da er det noe å ha i bakhodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Jolene skrev:

Bare hyggelig ;) Altså, jeg har virkelig funnet en drømmeside for å si det pent. Det eneste, er at de hadde høye priser. Samtidig så kan det jo være at kvaliteten er utmerket, og dette er jo merker fra den tiden som faktisk er kjente. Ergo kan man egentlig ikke tape penger på å kjøpe derfra. 

Har fått helt dilla på sånne vesker, nettopp fordi de er mer unike enn veldig mye annet :) Så har 8 vesker fra 50-80-tallet. Flere skal det bli! Den eneste av dem som har et merke, er en veske fra Dior. Alt annet er ukjent/uten merke, men ser veldig unike ut.

Jeg skjønner deg godt jeg :) Er selv glad i vintage, og er veskene av god kvalitet så er det bare flott å kunne ha noen sånne i samlingen. Mine laster i livet er kåper og skjerf, men håper på å finne noen flotte vesker som kan passe sammen med klærne.

Likte flere av veskene på nettsiden så jeg kommer nok til å skaffe meg noe derfra.

Dior har mange flotte produkter, men jeg kommer nok ikke til å skaffe meg noe derfra med det første. Får bare sikle på veskene deres enn så lenge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om denne? Noen som har den? 

image.jpeg

Anonymkode: 86727...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Purple Basil skrev:

Jeg skjønner deg godt jeg :) Er selv glad i vintage, og er veskene av god kvalitet så er det bare flott å kunne ha noen sånne i samlingen. Mine laster i livet er kåper og skjerf, men håper på å finne noen flotte vesker som kan passe sammen med klærne.

Likte flere av veskene på nettsiden så jeg kommer nok til å skaffe meg noe derfra.

Dior har mange flotte produkter, men jeg kommer nok ikke til å skaffe meg noe derfra med det første. Får bare sikle på veskene deres enn så lenge :fnise:

Så hyggelig at siden kunne være til hjelp. For egen del har jeg overtatt min mors gamle skjørt fra 70/80-tallet, men så har jeg noen trench-kåper fra 50/60-tallet også. Mitt siste kjøp var marineblå hanser fra 50-tallet. Da må man nesten ha vesker som passer til. Stilen min er inspirert av 40/50-tallet, så passer ikke med alle slags vesker ;)

Min Dior-veske er vintage fra 80-tallet, kjøpt brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet om prisene på designer veskene er det samme i utlandet? :) Skal til berlin å sikler etter en LV veske :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, frkangel skrev:

Noen som vet om prisene på designer veskene er det samme i utlandet? :) Skal til berlin å sikler etter en LV veske :D 

 

4 timer siden, frkangel skrev:

Noen som vet om prisene på designer veskene er det samme i utlandet? :) Skal til berlin å sikler etter en LV veske :D 

Nå er krona ganske svak,og det kan være dyrere enn i Norge.eneste er at du kan få tax free refund på det du evt kjøper i utlande.lv er billigst i Paris,og kan få litt billigere der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten Celine Belt Bag i grønt fra Resort 2016-kolleksjonen eller en Sac du Jour. 

Men jeg kjøpte en Chanel WOC i desember og Celine Trio i januar, så jeg tror det må bli en stund til.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, frkangel skrev:

Noen som vet om prisene på designer veskene er det samme i utlandet? :) Skal til berlin å sikler etter en LV veske :D 

Prisene er tilnærmet lik. Hvis du vil se på vesker anbefaler jeg deg å dra på KaDeWe og Galleries Lafayette i Berlin. Kanskje du finner vesker fra et annet merke som du ikke hadde tenkt på. Litt fint å ha noe som ikke alle andre har, synes jeg. 

Anonymkode: 2f572...9d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...