Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Neste veske blir forhåpentligvis en Birkin, synd at de er så vanskelig å få tak i.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg had akkurat kjøpt denne, som var ett komplett impuls kjøp...Men den var på 30% salg ca og når jeg satt oppe midt på natten følte jeg at jeg fortjente den :O

post-43292-0-22405700-1404478669_thumb.j

Ellers sparer jeg til Prada saffiano double zip med skulder stopp og Céline phantom... helst vil jeg ha pradaen i sort, grått eller beige. Og Céline i en knall farge som gul, blå eller lyseblå. Enn så lenge har jeg bare 8000 på veske kontoen så vi får se hva det blir til og hvilken jeg kjøper først.

Céline tror jeg kommer til å fortsette med voldsom prisvekst så blir nok den først!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balenciaga City

balenciaga-city-bag-profile.jpg

Og den har jeg tenkt å spandere på meg selv når jeg er ferdig med studiene :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balenciaga City

balenciaga-city-bag-profile.jpg

Og den har jeg tenkt å spandere på meg selv når jeg er ferdig med studiene :laugh:

Åh, den er så fin.... :rodmer: Har siklet på den i mange år! Og flere skal det bli :P

Jeg had akkurat kjøpt denne, som var ett komplett impuls kjøp...Men den var på 30% salg ca og når jeg satt oppe midt på natten følte jeg at jeg fortjente den :O

attachicon.gifgucci1.jpg

Ellers sparer jeg til Prada saffiano double zip med skulder stopp og Céline phantom... helst vil jeg ha pradaen i sort, grått eller beige. Og Céline i en knall farge som gul, blå eller lyseblå. Enn så lenge har jeg bare 8000 på veske kontoen så vi får se hva det blir til og hvilken jeg kjøper først.

Céline tror jeg kommer til å fortsette med voldsom prisvekst så blir nok den først!

Åh, den fra Prada er lekker i grå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den er så fin.... :rodmer: Har siklet på den i mange år! Og flere skal det bli :P

Den er så sinnsykt fin, men likevel edgy nok til å kunne passe med omtrent alt! Spørsmålet er bare: gjøre ferdig full sleeve, eller veske? hmm. Heller mer mot vesken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er så sinnsykt fin, men likevel edgy nok til å kunne passe med omtrent alt! Spørsmålet er bare: gjøre ferdig full sleeve, eller veske? hmm. Heller mer mot vesken :fnise:

Jeg ville tatt full sleeven, egentlig. Den varer myyye lenger enn veska :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den er så fin.... :rodmer: Har siklet på den i mange år! Og flere skal det bli :P

Åh, den fra Prada er lekker i grå!

Ja, syns pradaen er kjempe lekker i grått! Også har jeg grå acne pistol boots så tenker den hadde vært fin til de også :) Jeg ønsker meg den til bursdagen, så jeg får først se om noen er så snill at de kanskje vil gi den til meg :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp heller en ryggsekk. Mye mer praktisk!



Anonymous poster hash: 2b047...e19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp heller en ryggsekk. Mye mer praktisk!

Anonymous poster hash: 2b047...e19

Da kan jo du opprette en tråd om hvilken ryggsekk folk ønsker seg da :) Dette er nemlig en vesketråd :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg had akkurat kjøpt denne, som var ett komplett impuls kjøp...Men den var på 30% salg ca og når jeg satt oppe midt på natten følte jeg at jeg fortjente den :O

gucci1.jpg

Ellers sparer jeg til Prada saffiano double zip med skulder stopp og Céline phantom... helst vil jeg ha pradaen i sort, grått eller beige. Og Céline i en knall farge som gul, blå eller lyseblå. Enn så lenge har jeg bare 8000 på veske kontoen så vi får se hva det blir til og hvilken jeg kjøper først.

Hvilken gråfarge vil du ha på Prada vesken din?

Céline tror jeg kommer til å fortsette med voldsom prisvekst så blir nok den først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

565 small bag with clutch fra Decadent Copenhagen blir nok neste veske jeg kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har litt lyst på Michael Kors Selma messenger. Syns den er så fin, men liker ikke helt at "alle" har den.. :)

Også jeg som endelig etter å ha fått både feriepenger og skattepenger, bestilte meg denne da:

http://www.shopbop.com/selma-medium-messenger-michael-kors/vp/v=1/1549915017.htm?fm=search

Venninnen min har MJ vesken TS linket til, den er knallsøt men jeg likte looken på Selma mer, så da får jeg joine fjortisene da :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg som endelig etter å ha fått både feriepenger og skattepenger, bestilte meg denne da:

http://www.shopbop.com/selma-medium-messenger-michael-kors/vp/v=1/1549915017.htm?fm=search

Venninnen min har MJ vesken TS linket til, den er knallsøt men jeg likte looken på Selma mer, så da får jeg joine fjortisene da :fnise:

Har også Selmaen. Den er kjempesøt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også Selmaen. Den er kjempesøt!

Hvilken størrelse har du? Jeg bestilte i medium, så ut som den hadde en ok størrelse da jeg ønsket en liten, klassisk og snerten "traske rundt i byen/kafe veske". Syns uansett den er veldig enkel og stilren så jeg tror nok jeg blir kjempefornøyd. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Booker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken størrelse har du? Jeg bestilte i medium, så ut som den hadde en ok størrelse da jeg ønsket en liten, klassisk og snerten "traske rundt i byen/kafe veske". Syns uansett den er veldig enkel og stilren så jeg tror nok jeg blir kjempefornøyd. :jepp:

Litt usikker, sto bare Selma :)

Men målene er;

  • Høyde: 25 cm
  • Lengde: 33 cm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...