Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst på en jumbo beige chanel eller en boy i år, men klarer ikke å bestemme neg for hvilken jeg skal kjøpe først. Enn så lenge har jeg endt med bomkjøp og kjøpt en chloe drew.

Anonymous poster hash: 86727...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal kjøpe en ny veske i sommer, men er usikker på hvilken jeg skal ha. Har litt lyst på ladydior svart i medium, men er så usikker på om den er helt meg :/ Er det noen her som har den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har veldig lyst på en ny clutch/ crossover veske. Var på Høyer i dag og skikket litt, men har et lite problem :fnise:

Så denne pouchen som jeg kan ha det mest nødvendige i og den var veldig rimelig. "Bare" 4800;

45249630qf_13_f.jpg

Den andre jeg har lyst på koster det dobbelte, men har da en stropp som gjør at man ikke mister den:
45267138lw_13_f.jpg

Kunne også tenkt meg denne clutchen:
45225563rd_13_f.jpg

Hvilken ville dere valgt? Er det krise og ikke ha den stroppen?

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synst vesker med stropp er veldig mye mer anvendelig. Fikk nylig en ysl tassel bag og har brukt den mye allerede, veldig fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synst vesker med stropp er veldig mye mer anvendelig. Fikk nylig en ysl tassel bag og har brukt den mye allerede, veldig fornøyd.

Veldig enig. Jeg har en veske fra Dior hvor stroppen er avtagbar, det gjør at den både kan brukes som clutch, men også som crossover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for tips :) Siden det er en veske som kommer til å bli brukt en del, tror jeg at det er verdt de ekstra kronene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har veldig lyst på en ny clutch/ crossover veske. Var på Høyer i dag og skikket litt, men har et lite problem :fnise:

Så denne pouchen som jeg kan ha det mest nødvendige i og den var veldig rimelig. "Bare" 4800;

Den andre jeg har lyst på koster det dobbelte, men har da en stropp som gjør at man ikke mister den:

Kunne også tenkt meg denne clutchen:

Hvilken ville dere valgt? Er det krise og ikke ha den stroppen?

Vet du hva prisen på clutchen (den nederste) er på?

Jeg ser etter en litt større lommebok, og vurderer liknende fra YSL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva prisen på clutchen (den nederste) er på?

Jeg ser etter en litt større lommebok, og vurderer liknende fra YSL.

9000 ,- Men tror en lommebok vil være nærmere pouchen i pris enn dette. Clutchen er tross alt veldig stor. På YSL sine nettsider (selv om ikke dette er likt som prisen hjemme), sto det oppgitt at clutchen gikk for 1 150 USD, pouch 700 USD og lommebok 750 USD. Ergo tipper jeg det koster litt over 5500 for lommebok, siden pouch lå på 4900 på Eger :)

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe en ny veske i sommer, men er usikker på hvilken jeg skal ha. Har litt lyst på ladydior svart i medium, men er så usikker på om den er helt meg :/ Er det noen her som har den?

Har den ikke, men synes Diorissimo fra samme merket er hakket penere. Sjekk den liningen og læret :rodmer:

M0901OTRL_M900_V2_Z.jpg?___store=en_int

M0901OTRL_M900_V1_Z.jpg?___store=en_int

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst på en jumbo beige chanel eller en boy i år, men klarer ikke å bestemme neg for hvilken jeg skal kjøpe først. Enn så lenge har jeg endt med bomkjøp og kjøpt en chloe drew.

Anonymous poster hash: 86727...913

Selg chloe drew og kjøp jumbo og boy samtidig ;)

Anonymous poster hash: 1c45d...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selg chloe drew og kjøp jumbo og boy samtidig ;)

Anonymous poster hash: 1c45d...fe3

Den har jeg allerede gitt bort til min søster. Hun trenger ikke å få jul og bursdagsgave av meg i år :)

Anonymous poster hash: 86727...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den ikke, men synes Diorissimo fra samme merket er hakket penere. Sjekk den liningen og læret  :rodmer:

 

M0901OTRL_M900_V2_Z.jpg?___store=en_int

 

M0901OTRL_M900_V1_Z.jpg?___store=en_int

 

 

:hakeslepp:  Fargen på innsiden! Offisielt forelska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp:  Fargen på innsiden! Offisielt forelska.

I know! Bare å begynne å spare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I know! Bare å begynne å spare ;)

Den var fin i flere farger... OMG! Noen ide om hva herligheten koster? sikkert en formue..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var fin i flere farger... OMG! Noen ide om hva herligheten koster? sikkert en formue..

Vet faktisk ikke. Har ikke sett den irl, men søkte på prislister; 

http://www.spottedfashion.com/2014/01/25/lady-dior-bag-and-diorissimo-price-increases-in-2014/

Ifølge PF begynner de på 3100 USD for den minste størrelsen. Ganske dyrt med andre ord. (Men et "røverkjøp" ift. Hermes og Chanel, om det rettferdiggjør kjøpet :sjarmor: )

Tror det blir med drømmen for studentlommeboken min i første omgang iaf. :sukk:

 

Hadde jeg ikke nettopp kjøpt ny bil så  :fnise:

 

Pft... Hvem trenger bil? :P 

I-like-my-money-right-where-I-can-see-it

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk ikke. Har ikke sett den irl, men søkte på prislister; 

http://www.spottedfashion.com/2014/01/25/lady-dior-bag-and-diorissimo-price-increases-in-2014/

Ifølge PF begynner de på 3100 USD for den minste størrelsen. Ganske dyrt med andre ord. (Men et "røverkjøp" ift. Hermes og Chanel, om det rettferdiggjør kjøpet :sjarmor: )

Tror det blir med drømmen for studentlommeboken min i første omgang iaf. :sukk:

 
 

Pft... Hvem trenger bil? :P 

I-like-my-money-right-where-I-can-see-it

Bah... alle disse veskene! Jeg har begynt å spare til Birkin og tenkte at det skulle være den "ultimate" og siste vesken min for en stund, men så kommer samboeren og sier det hadde vært kult med mon monogram weekend bags til begge og etter mon monogram kom i damier graphite er jeg solgt på den...også kommer du med denne vesken som er nydelig! Har endelig begynt i min første ordentlige jobb, men hva gjør vi nå? jo overtok leilighet på fredag som skal total oppusses så da går alle pengene dit...:( Er det innenfor med billigere kjøkken for å kjøpe flere vesker?  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...