Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå lurer jeg litt på å kjøpe Mulberry Tessie, small satchel, i natural oak.

Har et par andre fra mulberry ( Effie Satchel, og Bayswater), og vet det er god kvalitet og at veskene holder ut livet om jeg behandler de skikkelig.

http://www.mulberry.com/shop/womens-bags/satchels/tessie-small-satchel-oak-soft-small-grain

Jeg dåner av lekkerhet! Kjempefin! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Hadde gått for Celine. Syns det florerer av Birkin om dagen.

Ja, enig der... Blir nok en Celine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at de hadde den på 40% på en butikk her i byen i forrige uke, men jeg klarte å motstå fristelsen, og nå er den selvfølgelig solgt :(

Du har vel lært til neste gang nå da? :P Må bare hoppe i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt lyst på Michael Kors Selma messenger. Syns den er så fin, men liker ikke helt at "alle" har den.. :)

Den var søt! Hvilken farge tenkte du på? Hadde ærlig talt ikke brydd meg om at "alle" har den om jeg virkelig hadde likt den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har vel lært til neste gang nå da? :P Må bare hoppe i det :)

Hehe, ja :P

De har den riktignok i sort til 270 euro (halv pris) på nettsidene nå...

Skulle aldri ha trykket meg inn her! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var søt! Hvilken farge tenkte du på? Hadde ærlig talt ikke brydd meg om at "alle" har den om jeg virkelig hadde likt den :)

Jeg liker den veldig godt, så kanhende jeg kjøper den likevel. Jeg liker sort best, faktisk. Litt kjedelig, men mer anvendelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Jeg liker den veldig godt, så kanhende jeg kjøper den likevel. Jeg liker sort best, faktisk. Litt kjedelig, men mer anvendelig :)

Sort er jo ikke kjedelig! Det er veldig klassisk og går jo til alt! Synes også det ser best ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja :P

De har den riktignok i sort til 270 euro (halv pris) på nettsidene nå...

Skulle aldri ha trykket meg inn her! :P

Gjør det, gjør det, gjennomfør det! :D Her synes jeg flere enn meg skal legge ut noen tusen for ei veske altså! :icon_lol:

Jeg liker den veldig godt, så kanhende jeg kjøper den likevel. Jeg liker sort best, faktisk. Litt kjedelig, men mer anvendelig :)

Kan vel være greit å kjøpe i en nøytral farge når veska er litt dyr ja! :) Var kul i neongul og da! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeee!!! Gratulerer med ny søt veske! :laugh:

Hvis jeg legger (MYE) godvilje til så kan jeg kanskje si at jeg fortjener det. :laugh:

Jeg liker vinklinga di! :danse:

Er sånn på alt egentlig. "Burde jeg spise denne sjokoladen? Ja, det kan jeg fordi jeg er så sliten i dag" Høhø!

Synes du skal gå for handlenettet :laugh:

Du kan bare gi etter du også, har bestilt jeg nå :laugh:

Endret av Jolene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del sikler jeg på ALT av Dior og Hugo Boss, men Dior har jeg ikke råd til per nå (mellom-stadiet til student og jobb :( ), og Hugo skal jeg se på i Tyskland senere i sommer! Vil ha noe ala denne, men med skulderstropp i tillegg, sånn til å kunne bruke på jobb etterhvert :)

Endret av Jolene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Weeee!!! Gratulerer med ny søt veske! :laugh:

Er sånn på alt egentlig. "Burde jeg spise denne sjokoladen? Ja, det kan jeg fordi jeg er så sliten i dag" Høhø!

Takk! :laugh:

Ja, den tankegangen har fått meg i endel trøbbel. Men av og til så MÅ man bare :danse:

For min del sikler jeg på ALT av Dior og Hugo Boss, men Dior har jeg ikke råd til per nå (mellom-stadiet til student og jobb :( ), og Hugo skal jeg se på i Tyskland senere i sommer! Vil ha noe ala denne, men med skulderstropp i tillegg, sånn til å kunne bruke på jobb etterhvert :)

Den var klassisk og lekker! :) Liker visst alt dere legger ut jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :laugh:

Ja, den tankegangen har fått meg i endel trøbbel. Men av og til så MÅ man bare :danse:

Den var klassisk og lekker! :) Liker visst alt dere legger ut jeg :fnise:

Synes den er så fin, og det er masser av HB-butikker i Tyskland, men så var det denne skulderstroppen da. Må ha den som et alternativ når man sliter med ryggen :P Gleder meg til å kaste meg ut i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg planlegger en Chanel jumbo, sort. Vet at mange har de, mange bloggere også, men jeg har ønsket meg den i flere år og har spart en del til den (Egen Chanel konto, hehe!) Men er det noen som har erfaring med handel på ebay? Har vært innom og sett flere Chanel vesker der, vet at man må sjekke at selgeren har nok score også tenker jeg å høre på purseforum også.

Anonymous poster hash: 16af7...bea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg planlegger en Chanel jumbo, sort. Vet at mange har de, mange bloggere også, men jeg har ønsket meg den i flere år og har spart en del til den (Egen Chanel konto, hehe!) Men er det noen som har erfaring med handel på ebay? Har vært innom og sett flere Chanel vesker der, vet at man må sjekke at selgeren har nok score også tenker jeg å høre på purseforum også.

Anonymous poster hash: 16af7...bea

Chanel jumbo har jeg også lyst på. Drn er så fin og praktisk. Få veska autorisert på purseforumet før kjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fargene var bare knallfine! Særlig den i duefargen.

Ikke sant? Elsker den! Den er så spesiell og annerledes og likevel så anvendelig. Heldigvis for meg liker min mor den også veldig godt, kanskje jeg skal foreslå å spleise så mitt økonomiske kjøttsår blir noe redusert, Hehe! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå sikler jeg på Celine og Birkin, usikker på hvem av dem jeg skal gå for - haha.

Det er jo milevis pris-forskjell på de veskene .. jeg hadde valgt Birkin om jeg hadde hatt samvittighet til å svi av 70.000 på en veske .. dvs i et annet liv.

Anonymous poster hash: 1f035...d0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg akkurat en Mulberry Tillie i gave til meg selv pga gjennomført bachelor! Måtte kjøpe den fra ebay siden den ikke selges hos Mulberry lengre. Er så redd den er fake, selvom den ser helt ekte ut, og har lagt inn bilder på purseforum som sier den er bra og lest mange "How to spot fake Mulberry", og selgeren har helt supre feedbacks. Men man vet jo aldri. Kanskje jeg skal ta den med til Mulberry så de kan se på den.. Bilde hentet fra Nettenestea.



Anonymous poster hash: 29b4f...e2b

Innlegget er ryddet for brudd på kopirett.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...