AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Jeg får en baby i september, og driver og ser på innkjøp av klær og utstyr. Regner med at baby trenger litt ullbodyer etc ganske så snart etter fødsel siden da allerede er litt kjølig ute. Har noen erfaring med å bruke sommerull på høsten? Skal selvfølgelig kjøpe ordentlig ull på vinteren, men tenkte at kanskje i de to første størrelsene som brukes så kort kunne jeg kjøpe sommerull på salg, og bruke det i september og oktober. Hvor stor forskjell er det egentlig på sommerull og andre tynne ullbodyer? Anonymous poster hash: 1b5b8...b91
Gjest Tekola Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Beklager at jeg spør, men hva i alle dager er sommerull?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Beklager at jeg spør, men hva i alle dager er sommerull? Flere merker har egen sommerull, plagg i tynn ull spesielt beregnet på bruk om sommeren. Anonymous poster hash: 1b5b8...b91
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Aner ikke, men i vinter brukte vi veldig tynn uklbody til vår babyAnonymous poster hash: 96aa4...397
LilleBallerina Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Det går helt fint Det er lite forskjell på f.eks Joha sin sommerull og Name It sin tynne ull. Det er vel bare det at noen har to kolleksjoner ull istedenfor en. Jeg kjøpte nettopp Pierre Robert sin sommerull til jenta mi og den er nesten akkurat lik den vanlige. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Sommerull går sikkert helt greit. Når et er sagt tror jeg at jeg ville ha ventet litt før innkjøp av store mengder ull. Et par plagg er greit, men ikke mye. Min lille er veldig varm av seg, så vi brukte ull kun på de aller kaldeste dagene i vinter. Og da ble han ofte veldig varm og svett. I tillegg viste det seg da han var ca 4 mnd at han hadde atopisk eksem, og reagerte på ullen. Ingen i familien har det fra før, så det var ikke noe vi tenkte på i forkant. Vi hadde kjøpt inn en del ull på salg, men det får vi ikke brukt dessverre. Skikkelig sure penger, selv på tilbud er jo ull dyrt sammenlignet med bomull osv!Anonymous poster hash: 7c592...6a3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Takk for tips, bare kjøpt inn er par plagg av hver størrelse, tenker at med lappen på får jeg nok solgt det for halv pris hvis jeg ikke får brukt det av en eller annen grunn.Anonymous poster hash: 1b5b8...b91
Gjest Jørild Skrevet 26. juni 2014 #9 Skrevet 26. juni 2014 Vi likte best den tynne ulla på vinteren og vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå