Gå til innhold

Beroligende hos tannlege


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fjernet visdomstann i dag og fikk 1 beroligende...men ser på kvitteringen at den ene pilla kostet meg 639kr....Kan det virkelig stemme? er jo ran....



Anonymous poster hash: 5f79b...d67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke hva det koster, men har sett en annen tråd her inne om ei som lurte på om det stemte at hun måtte betale noe lignende for 1 beroligende tablett hos tannlegen. Er enig i at det er utrolig dyrt!



Anonymous poster hash: fabab...5a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Jeg betalte bare 50 kr elns.
Om du trenger en annen gang ville jeg rådet deg til å be fastlegen om resept istedenfor. Da er det ihvertfall mye billigere og du får mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattogdag

Jeg får selv beroligende når jeg er hos tannlegen. Står ingenting om det på kvitteringen, men nå får jeg stor refusjon pga tannlegeskrekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får selv beroligende når jeg er hos tannlegen. Står ingenting om det på kvitteringen, men nå får jeg stor refusjon pga tannlegeskrekk..

Får du refusjon på grunn av tannlegeskrekk..? Håper ikke det går utover skattepengene jeg betaler.

Anonymous poster hash: be057...f04

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får selv beroligende når jeg er hos tannlegen. Står ingenting om det på kvitteringen, men nå får jeg stor refusjon pga tannlegeskrekk..

Hvordan får du refusjon pga tannlegeskrekk? Dette høres ut som noe jeg har krav på! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får du refusjon på grunn av tannlegeskrekk..? Håper ikke det går utover skattepengene jeg betaler.

Anonymous poster hash: be057...f04

Jepp, det gjør det.

Jeg får også stor refusjon pga odontofobi. Sånn ca 200.000,- Av dine skattepenger :biggrin:

Anonymous poster hash: b644c...342

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider