Gå til innhold

Kan man ta med mat inn på norwegian fly?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke misforstått noen ting. Jeg vet at man kan ta med noen typer mat. Jeg forteller om min erfaring av at noen faktisk tar alt av mat.

Men du opplyser jo feil..

Det er lov å ha med mat innenfor gitte rammer.

At du har blitt fratatt noe, betyr ikke at det et regelen..

Anonymous poster hash: 25f21...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linn Cathrin

Nei. Med mindre du kjøper det på flyplassen etter å ha passert sikkerhetskontrollen.

Jeg har flere ganger hatt med matpakke på flyet, og det er det ingen som har sagt noe på i sikkerhetskontrollen. Samme med flere venninner av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg reiser med Norwegian smører jeg meg niste som jeg har med meg inn i flyet. Siden det er litt flaut å vise andre at jeg er en kjiping som har med smurte brødskiver så bruker jeg alltid å snike meg inn på dassen og spise maten der. Feks. en brødskive i timen.



Anonymous poster hash: 86253...8bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg reiser med Norwegian smører jeg meg niste som jeg har med meg inn i flyet. Siden det er litt flaut å vise andre at jeg er en kjiping som har med smurte brødskiver så bruker jeg alltid å snike meg inn på dassen og spise maten der. Feks. en brødskive i timen.

Anonymous poster hash: 86253...8bf

Det er jo mye kjipere å spise stusselig flymat enn å ha med mat hjemmefra. Og hvem bryr seg egentlig om hva medpassasjerene spiser så lenge maten ikke stinker utover halve flyet?

Hvorfor vi du heller lage dokø og spise maten din på trang og ekkel flydo? Det skjønte jeg virkelig ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg reiser med Norwegian smører jeg meg niste som jeg har med meg inn i flyet. Siden det er litt flaut å vise andre at jeg er en kjiping som har med smurte brødskiver så bruker jeg alltid å snike meg inn på dassen og spise maten der. Feks. en brødskive i timen.

Anonymous poster hash: 86253...8bf

Så det er bedre å la de tro at du har mageproblemer? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuppesjura

Ja, men det vet ikke nøyaktig hva alt er, bare at det har en gitt form og denslags. Den ser ikke nødvendigvis forskjell på et eple og en tennisball...

Anonymous poster hash: dc97d...43a

Jo, det gjør de faktisk, fordi de vil få forskjellig farge på skjermen. Sikkerhetskontrollen ser alt. Om noen har sluppet gjennom med en flaske vann, så har det nok vært en menneskelig feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Tja, reglene er klare, og andre her forteller om sine erfaringer. Jeg reiser med fly 2-3 ganger i uken, har ofte med mat gjennom kontrollen, har aldri blitt fratatt den og aldr hørt om andre som har blitt det.

Hva tror du er mest sannsynlig? At du som den eneste er uheldig og gang på gang møter vakter som gjør feil, eller at du har misforstått og tatt med noe feil/ulovlig? Hmm, hard one...Anonymous poster hash: 3f33f...381

Det kan jo også være at det er duster som jobber i sikkerhetskontrollen på flyplassen i hjembyen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...