Gå til innhold

Kunne du tenkt deg å bo på Bøler (Oslo)?


Gjest Lea

Kunne du ha tenkt deg å bo på Bøler?  

4 stemmer

  1. 1. Kunne du ha tenkt deg å bo på Bøler?

    • Ja, hvis jeg fant en billig og bra leilighet
      6
    • Ja, absolutt
      2
    • Nei, jeg tror ikke det
      5
    • Ja, kanskje
      1
    • Nei!
      10


Anbefalte innlegg

Jeg spør dere som bor i Oslo og som har noen inntrykk av de forskjellige bydelene...

Har en diskusjon med en bekjent om Bøler og vi er litt uenige om hva slags inntrykk folk har av dette stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor ikke i Oslo, men litt utenfor. Har litt kjennskap til de forskjellige bydelene og kunne ikke tenke meg å flytte til noen av dem!!!!

Liker meg litt på landet jeg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho ho. ikke sleng dritt om bøler, jeg vokste opp der! det er faktisk et bra sted å bo. verste bydelen i oslo må være nye grünerløkka, helt forferdelig. og grefsen. grefsen er virkelig ille. fin utsikt, men fælt på alle andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

søstren min bor der med mannen og ungene, forstår ikke hva som skal være gale med plassen, det virker koselig. men jeg ville ikke bodd i oslo uannset hvor i oslo det er ;)

kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger ikke dritt om Bøler!!!

Men dere som har svart negativt.. HVORFOR? Det er i grunnen det jeg er ute etter.. hvorfor ville dere ikke bodd på Bøler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine leiligheter og hus, innarbeidete borettslag og nær marka.

Man MÅ ikke bo på toppen av en høyblokk for å bo på Bøler... Jeg bor ikek der jeg, og kan tenke meg å flytte ut av byen - men hvis det blir til at vi likevel blir i byen, er Bøler/Oppsal/Skullerud alternativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, snuppa :P

Men i utgangspunktet er det for langt fra Sentrum for meg :lol:

Jeg kan kjøpe enebolig på Frogner for prisen på en 4-roms på Skullerud, og i tillegg komme meg kjappere til byen, så... men enn så lenge er jeg fortsatt Kanarifugl i Vål'engaland... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

oppsal, bogerud, skullerud, dullerud, stomperud, bøler - NEI TAKK er det steder i oslo jeg ikke skulle bodd var det på alle disse grusomme drabantstedene......

takke meg til grüneløkka, kampen (gamlebyen), frogner, majorstua eller holmenkollåsen (vest for elven).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grünerløkka og kampen vest for 'elven'... å gud jeg ler meg i hjæl. vestkantkolonier, riktignok, men... ho ho ho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg spiller det ingen rolle hvor jeg bor, bare det er lett å kommer seg til sentrum/jobb. Har bodd på en del forsjkellige steder i Oslo. bla Grorud(trivdes godt)Majorsuen(sv.bra) Sthaugen(kjempe!!!)

Bor nå på Kjelsås, trives her og jeg. Men skal flytte til Bislet!!!

Gleder meg!! :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da svært da.. Jeg trives kjempegodt på Grünerløkka jeg! Bodde her også da det var regnet som et av de dårligste stedene i byen, trivdes da og! kanskje fordi gatene her føles som mine og jeg har mange venner og gode minner her...

Har bodd både i Øst og Vest av Oslo og synes hver av stedene har hatt sin sjarm.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det veldig bra når jeg bodde på Bøler. Du har det meste du trenger der: lege, tannlege, frisør, bibliotek, basseng, apotek, post, diverse butikker (og veldig god pizza på bobo`s pizza) + mye mer. Det er kort vei til marka hvis man er glad i naturen. Kommunikasjon til sentrum er bra (også på natta i helgene). For en tid tilbake var det mye skriverier om nynazister i området. I den perioden bodde jeg der, og jeg må innrømme at jeg ikke kjente meg så veldig igjen i det som ble skrevet.

Catlin som flyttet fra Bøler for et år siden etter å ha bodd der i 6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"vest for elven" ja, må le jeg og :lol:

Ingenting imot bøler, bor ikke så langt unna selv.

!

Foreløpig kan jeg ikke tenke meg å bo andre steder enn i oslo.

(og jeg vil IKKE bo i åsen :P )

bortsett fra det er jeg åpen for alt!

Hvorfor er det værre å bo et et hus på bl.a bøler, enn i f.eks fredrikstad.. er det bare fordi det ikke "heter oslo" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...