AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Det er første gang jeg skal motta fra dem. Ble fortalt at 20 var datoen for utbetaling. Men jeg har ikke fått noen ting. Har ventet på pengene lenge allerede da dette er langt over lønningsdato om jeg var frisk. Så nå sitter jeg her helt stressa av hele greia. Bruker de å være forsinket med slikt? Får jo ikke gjort noe nå når det er helg. Anonymous poster hash: 88eeb...b67
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Pleier å få dem innen 23, så de kommer nok rett over helgen. Anonymous poster hash: 47b93...e6d 1
Despicable Me Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Sykepenger, foreldre- og svangerskapspenger, barnetrygd og kontantstøtte Du vil normalt ha pengene på konto innen siste virkedag i måneden.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Det kan ta øang tid før første utbetaling, da saksbehandlerne har hauger å jobbe seg gjennom. Ikke uvanlig å vente to-tre måneder på første utbetaling av sykepenger. Har arbeidsgiver sendt inn all info NAV trenger? Ofte blir det hengende på at arbeidsgiver ikke gidder å sende inn disse opplysningene. Anonymous poster hash: 56efa...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå