Gå til innhold

Irriterende mennsker og deres væremåte


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Blir ikke egentlig så lett irritert over andre, men er noen ting som bare får meg til å KLIKKE...

Folk som må trykke andre ned for å heise seg selv opp. Det er faktisk mulig med selvskryt uten å tråkke på andre!

Folk som er kresne :kvalm: Jeg bare KLARER ikke å høre "jeg liker ikke fisk" fra folk over 12 år...

Folk som tror de vet bedre enn deg selv om du er kompetent på området. Har hatt for mange episoder der de har laget en stor diskusjon ut av det, og når jeg til slutt sier "ja, men da søker jeg det opp på telefonen min, så finner vi ut av det" så er det "neeeeii, herregud, slutt å lage så stor deal ut av det da, må du alltid ha rett eller?" :bond:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Folk som bare ... stopper. Over alt. Tar u-svinger i tide og utide, og som stanser rett foran trapper/rulletrapper/heiser. Det er HELT greit å ikke være helt sikre på hvor man skal, men det går an å gå til sides...

- Forsøpling. Når jeg ser at noen "slipper" fra seg godteripapir, så bruker jeg å gå bort til dem og si at hey, du mistet denne. Syns det er en usmakelig ting å gjøre, å bare slippe det søppelet man har i hendene. Søppelbøtter er det mange av i byen, bruk dem!

- Køsniking og "jeg skal bare". Disse personene er så selvsentrerte at de burde få seg egen blogg. Nei, eget domene. Men det er ikke nok, nei, fordi de skal stå fremst, de er viktigst, de har det mest travelt. AAAAAAARGH.

- Kommentarfeltet på VG.no og DB.no. At folk sitter der og kommenterer dritt til redaksjonen, folkene i artikkelen og medkommentatorene under fullt navn på nettet, DET er irriterende.

- De som ikke tar nei for et nei. Man skal ikke trenge å forklare og unnskylde seg om hvorfor man ikke ønsker å være med på ting. Noen ganger er det deilig å være alene. Disse personene ønsker ikke lenger å være med deg, men å overvinne deg og overbevise deg om at deres selskap er viktigere enn alenetiden du så gjerne ønsker deg.

- Folk som sparker/trykker veldig bak setet ditt på buss, tog og fly. Og når du vrir deg litt, snur deg bakover og gir et surt blikk, og til og med sier fra at det er irriterende, så slutter de ikke.

- Folk som ikke lar andre gå av bussen først, men heller presser seg på. Det er vanlig logikk at det blir enklere å gå inn på bussen når de som skal av har fått gått av, men neida. Disse er det intet håp for.

- Overlegne mennesker som uffer seg og akker seg når ikke alt går som det skal, når et produkt i en butikk er tom, eller bare når de må stå og (utålmodig) vente på grønn mann, og hardcore-beføler knappen... Det blir grønt, slapp av. Det går bra.

- De som snakker veldig høyt i telefonen. Det er greit om de er hjemme hos seg selv, alene, har høreapparat eller står i en vindtunnel, men sånn ellers... demp deg.

- De som snakker om intime, private ting i telefonen, ting vi ikke burde vite, ting vi senere er glade for at vi fikk vite fordi det gav oss mang en god latter ved middagsbord og/eller fest.

Tror jeg har issues :grine: jeg hater alle

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som bare ... stopper. Over alt. Tar u-svinger i tide og utide, og som stanser rett foran trapper/rulletrapper/heiser. Det er HELT greit å ikke være helt sikre på hvor man skal, men det går an å gå til sides...

- Forsøpling. Når jeg ser at noen "slipper" fra seg godteripapir, så bruker jeg å gå bort til dem og si at hey, du mistet denne. Syns det er en usmakelig ting å gjøre, å bare slippe det søppelet man har i hendene. Søppelbøtter er det mange av i byen, bruk dem!

- Køsniking og "jeg skal bare". Disse personene er så selvsentrerte at de burde få seg egen blogg. Nei, eget domene. Men det er ikke nok, nei, fordi de skal stå fremst, de er viktigst, de har det mest travelt. AAAAAAARGH.

- Kommentarfeltet på VG.no og DB.no. At folk sitter der og kommenterer dritt til redaksjonen, folkene i artikkelen og medkommentatorene under fullt navn på nettet, DET er irriterende.

- De som ikke tar nei for et nei. Man skal ikke trenge å forklare og unnskylde seg om hvorfor man ikke ønsker å være med på ting. Noen ganger er det deilig å være alene. Disse personene ønsker ikke lenger å være med deg, men å overvinne deg og overbevise deg om at deres selskap er viktigere enn alenetiden du så gjerne ønsker deg.

- Folk som sparker/trykker veldig bak setet ditt på buss, tog og fly. Og når du vrir deg litt, snur deg bakover og gir et surt blikk, og til og med sier fra at det er irriterende, så slutter de ikke.

- Folk som ikke lar andre gå av bussen først, men heller presser seg på. Det er vanlig logikk at det blir enklere å gå inn på bussen når de som skal av har fått gått av, men neida. Disse er det intet håp for.

- Overlegne mennesker som uffer seg og akker seg når ikke alt går som det skal, når et produkt i en butikk er tom, eller bare når de må stå og (utålmodig) vente på grønn mann, og hardcore-beføler knappen... Det blir grønt, slapp av. Det går bra.

- De som snakker veldig høyt i telefonen. Det er greit om de er hjemme hos seg selv, alene, har høreapparat eller står i en vindtunnel, men sånn ellers... demp deg.

- De som snakker om intime, private ting i telefonen, ting vi ikke burde vite, ting vi senere er glade for at vi fikk vite fordi det gav oss mang en god latter ved middagsbord og/eller fest.

Tror jeg har issues :grine: jeg hater alle

Jeg ble skikkelig sur bare av å lese denne lista.

Jeg hater også alle. Har en sånn merkelig greie hvor jeg hater meg selv men fortsatt syntes jeg er bedre enn alle andre. Fordi folk er så jævlig håpløse.

Tilleggliste:

- Folk som er superkresne på en sånn barnslig måte. "Liker ikke fisk!" "liker ikke noe med paprika!" "liker bare loff og nugatti og spagetti!"

- Folk som sløser med andres tid. Som konsekvent kommer for sent HVER. JÆVLA. GANG.

- Folk som er sånn kjip gjerrig. Snyltere som spekulerer i hvordan de kan få andre til å betale for seg.

- Folk som er totalt hjelpeløse.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakvaskere (i mangel på et bedre ord).

Mennesker som sniker seg rundt i livet ditt og snuser rundt, for så å ta det videre til andre.

Har du en dårlig dag så smil som bare f hvis du ser sånne vesener nærme seg. Skulle de finne noe ufordelaktig om deg må du ikke tro at det blir tatt opp med deg. Alle godsaker skal leveres direkte i øret til sjefen.

Hater hater hater!!!



Anonymous poster hash: 42b42...168
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marsvinet

Jeg er nok, av forskjellige grunner, en person som enkelte finner irriterende.

Jeg irriterer meg faktisk over meg selv i blandt. At jeg ikke klarer å holde kjeften min!

Endret av Marsvinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tror hun er verdensmester i alt, hun har ALLTID rett (som oftest feil...), hun skal krangle på ALT hele tiden, hun har et problem med alt, hun lager problemer av alt, hun klager hele tiden, hun er upassende, hun er frekk, hun er sur, hun griner hver gang hun drikker, hun klikker hele tiden +++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

- Folk som bare ... stopper. Over alt. Tar u-svinger i tide og utide, og som stanser rett foran trapper/rulletrapper/heiser. Det er HELT greit å ikke være helt sikre på hvor man skal, men det går an å gå til sides...

- Forsøpling. Når jeg ser at noen "slipper" fra seg godteripapir, så bruker jeg å gå bort til dem og si at hey, du mistet denne. Syns det er en usmakelig ting å gjøre, å bare slippe det søppelet man har i hendene. Søppelbøtter er det mange av i byen, bruk dem!

- Køsniking og "jeg skal bare". Disse personene er så selvsentrerte at de burde få seg egen blogg. Nei, eget domene. Men det er ikke nok, nei, fordi de skal stå fremst, de er viktigst, de har det mest travelt. AAAAAAARGH.

- Kommentarfeltet på VG.no og DB.no. At folk sitter der og kommenterer dritt til redaksjonen, folkene i artikkelen og medkommentatorene under fullt navn på nettet, DET er irriterende.

- De som ikke tar nei for et nei. Man skal ikke trenge å forklare og unnskylde seg om hvorfor man ikke ønsker å være med på ting. Noen ganger er det deilig å være alene. Disse personene ønsker ikke lenger å være med deg, men å overvinne deg og overbevise deg om at deres selskap er viktigere enn alenetiden du så gjerne ønsker deg.

- Folk som sparker/trykker veldig bak setet ditt på buss, tog og fly. Og når du vrir deg litt, snur deg bakover og gir et surt blikk, og til og med sier fra at det er irriterende, så slutter de ikke.

- Folk som ikke lar andre gå av bussen først, men heller presser seg på. Det er vanlig logikk at det blir enklere å gå inn på bussen når de som skal av har fått gått av, men neida. Disse er det intet håp for.

- Overlegne mennesker som uffer seg og akker seg når ikke alt går som det skal, når et produkt i en butikk er tom, eller bare når de må stå og (utålmodig) vente på grønn mann, og hardcore-beføler knappen... Det blir grønt, slapp av. Det går bra.

- De som snakker veldig høyt i telefonen. Det er greit om de er hjemme hos seg selv, alene, har høreapparat eller står i en vindtunnel, men sånn ellers... demp deg.

- De som snakker om intime, private ting i telefonen, ting vi ikke burde vite, ting vi senere er glade for at vi fikk vite fordi det gav oss mang en god latter ved middagsbord og/eller fest.

Tror jeg har issues :grine: jeg hater alle

føler meg truffet på 1 punktet. Jeg stopper opp sånn fordi jeg er ekstremt distre. Så kommer jeg på at oj. Det skulle jeg ja og så stopper jeg der og da uten å tenke.

Ang de som ikke tar bei for et nei. Kan det være forde de føler seg alene og vil ha selskap?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som alltid er for sene. Sier de skal være der 15,sender sms 15.15 og sier de kommer om 20min...

Folk som plutselig forandrer seg med en gang de "stiger i gradene"på feks jobb.

Folk som er selverklærte eksperter etter å ha holdt på med noe i sånn ca 1 uke,typ fitnessfolk som vet ALT om muskelmasse og vekst eller "jeg studerer tross alt...så dette vet jeg" .

Folk som sier "pappaen min er lege og han sier at..."

Folk som hater et eller annet,feks homofile eller utlendinger.

Ateister som ikke diskuterer for å vite andres synspunkt(kristne)men for å håne og gjøre narr. De er ikke interessert i å vite,bare i å få fram sine morsomme poenger som de har hentet fra meme's og youtube...

Folk som er konstant negative/positive.

Folk som klager og syter.

Folk som sier "liker ikke" om mat,reisemål etc.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er kresne :kvalm: Jeg bare KLARER ikke å høre "jeg liker ikke fisk" fra folk over 12 år...

Ikke si du er en av de som alltid skal kommentere med en nedlatene tone "Liker du ikke fisk? Må bare prøve litt mer så blir du vandt til det"

Hvor vanskelig kan det virkelig være å skjønne at folk har forskjellige preferanser når det gjelder mat? Jeg har prøvd fisk nok ganger nå til å konkludere med at det ikke er noe for meg.

Og uansett, hvordan er det egentlig mulig å irritere seg over hva andre spiser? Folk som deg må ha problemer.

Anonymous poster hash: 1b7f0...cd8

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som alltid skal fortelle en bedre historie en din - hvis du har fortalt noe morsomt, trist, hysterisk, eller vanvittig, har de alltid en historie, hvor de selv er inkludert, overdreven som rakkern, og som alltid skal toppe din. Uansett, også selv om historien strengt talt ikke er "annerledes" eller relevant. Ikke at folk ikke skal få fortelle, men noen blir litt for mye av det gode...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Folk som sier navnet mitt 1000009489404 i en samtale:"Hei kari, korleis går det kari? Bare bra kari? Ja kari, så fin på håret du var idag kari."

Folk som klager på alt og alle + babler om ting dei ikke vet en skit om:"Hun der har 5 kg ekstra på kroppen så hun er lat, bæljefeit og ekkel! Hun er sikkert barnemishandler også siden hun gir barnet is på en torsdag! Prøver sikkert å gjøre ungen like stygg og fæl som hun er sjøl."

Bitchy folk, fjortis folk, folk som ditcher...

Folk som lyver hele tiden er egentlig bare morsomt, hatet det før, men det er så morsomt å ta dem i løgnene sine siden dei aldri husker ka dei har lygd om.

Folk som er wannabe sunne og later som dei spiser åååååå lite.

"Eg har spist en halv skive idag så eg er stappmett! Holder på å spy for eg er så mett!"

Eller:"Eg kan ikke drikke den koppen med saft, for eg er såååååååå feit!"

Religiøse. Sorry, kan ikkje fordra folk som trur på bullshit. Om du ikkje er 3 år og trur på julenissen da.

Mobbere.

Folk som heile tida må klemme meg, ta på håret mitt, kysse meg, sitte på meg...Gå. Vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater også alle. Har en sånn merkelig greie hvor jeg hater meg selv men fortsatt syntes jeg er bedre enn alle andre. Fordi folk er så jævlig håpløse.

Haha, da er vi to...

- De som ikke tar nei for et nei. Man skal ikke trenge å forklare og unnskylde seg om hvorfor man ikke ønsker å være med på ting. Noen ganger er det deilig å være alene. Disse personene ønsker ikke lenger å være med deg, men å overvinne deg og overbevise deg om at deres selskap er viktigere enn alenetiden du så gjerne ønsker deg.

Dette! Er så lei av å si at nei, det passer ikke så bra å gjøre x i dag - og så bli kryssforhørt om hva og hvor jeg skal.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som studerer har vel vært borti en medstudent som er verdens hyggeligste, men som virkelig ikke gjør en shit under hele semesteret, og når eksamen nærmer seg, så spør h*n selvfølgelig: "Gidder du å sende meg notatene dine?", også klarer du ikke å si nei, fordi personen er jo kjempe hyggelig! Sånne mennesker er ekstremt irriterende. Samtidig blir jeg nesten mest irritert over meg selv, som faktisk gir etter :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke si du er en av de som alltid skal kommentere med en nedlatene tone "Liker du ikke fisk? Må bare prøve litt mer så blir du vandt til det"

Hvor vanskelig kan det virkelig være å skjønne at folk har forskjellige preferanser når det gjelder mat? Jeg har prøvd fisk nok ganger nå til å konkludere med at det ikke er noe for meg.

Og uansett, hvordan er det egentlig mulig å irritere seg over hva andre spiser? Folk som deg må ha problemer.

Anonymous poster hash: 1b7f0...cd8

Noe sier meg at du har hørt det der litt for mange ganger :fnise: Jeg pleier ikke å kommentere på at andre ikke liker ting, men jeg irriterer meg over det uansett. Hvor kjipt er det ikke å tilberede en skikkelig god fiskerett i flere timer, for så å høre "neei, jeg liker ikke fisk jeg" uten at de smaker på det engang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det er denne typen folk her på tråden og ja.. passende.

Vel, jeg mente ikke kondolere som i etter døden, men mer som "det var leit", "leit å høre" eller noe lignende. Trodde folk skjønte hva jeg mente :P Men men, hvis du evner å se bort fra språklige detaljer, så var det store poenget bak innlegget mitt at å vise en form for empati ville være bedre enn å si det som faktisk ble sagt.

Men du er vel enig i det hun sa, så da har vi ikke så mye mer å snakke om. :fnise:

Anonymous poster hash: ab9f1...241

Ja jeg liker å påpeke språklige blundere mens du liker å putte folk i bås og antyde at de er dumme. Same shit, different wrapping, og begge deler like passende i denne tråden ;)

Det er da ikke min feil at du ikke vet hva ordene du bruker betyr. Å kondolere gjør man utelukkende ved dødsfall og altså ikke dersom noen er syke. Ved å kondolere ville folk ha antydet at onkelen allerede var så godt som død. Det blir å spøke med ordet "kondolerer" sånn som når folk for gøy sier "kondolerer" når noen blir gift. Men da har du lært noe nytt i dag, både betydningen av ordet og kanskje også å ta i mot rettelser uten å bli snurt og gå i strupen på folk med dårlige hersketeknikker.

Og i tillegg får du noe mer å irritere deg over som du kan skrive om her i tråden! :biggrin:

Anonymous poster hash: 4c196...1bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Her inne på forumet irriterer jeg meg litt over dem som svarer på andres innlegg med "sånne folk som deg må ha problemer".

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, eller "Sånne som deg burde aldri fått barn". Latterlig kommentar.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at du har hørt det der litt for mange ganger :fnise: Jeg pleier ikke å kommentere på at andre ikke liker ting, men jeg irriterer meg over det uansett. Hvor kjipt er det ikke å tilberede en skikkelig god fiskerett i flere timer, for så å høre "neei, jeg liker ikke fisk jeg" uten at de smaker på det engang?

Hørt den litt for mange ganger ja, beklager for utbruddet mitt :P

Anonymous poster hash: 1b7f0...cd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mødre som tror de eier veien. Var ute å luftet bikkja for noen timer siden. Måtte ned i grøfta fordi to damer med sånn to-barns-vogn hver kom gående i mot meg, side om side.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...