Gå til innhold

Irriterende mennsker og deres væremåte


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Folk som hele tiden forsøker å vri hver eneste samtale diskusjon, over til å handle om dem selv...  

For eksempel hvis jeg har vært i Trondheim, i forbindelse med arbeid. Så snakker jeg med noen kollegaer om ett eller snnet rundt dette, ettersom dette var relevant for jobben vi skulle gjøre. Så går det en bekjent forbi, som hører at jeg nevner Trondheim. Så hun stopper opp, og utbryter ""Trondheim ja! Jeg var faktisk i Trondheim for femten eller tjue år siden, og spiste middag på en restaurant sammen med noen gode venninner!,""

Så fortsetter hun å skravle om hva hun opplevde der, hva slags mat hun hadde spist, hvilke butikker kjøpesenter hun hadde vært innom og så videre. Dette våset hadde jo egentlig null og niks med jobben vår å gjøre, og var selvfølgelig fullstendig uinteressant for noen å høre noe om... 

Anonymkode: 9f458...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått en ny kollega (for noen måneder siden) som overhodet ikke klarer å følge med på hva h*n skal gjøre på jobb. Når vi sitter på møter er h*n rask med å melde seg frivillig til å gjøre ting/ ta på seg oppgaver. Men så blir ingenting gjort. Og når jeg etterlyser det som skulle gjøres, så husker ikke vedkommende engang at h*n skulle gjøre det. H*n soser rundt og gjør egentlig svært lite. Har null oversikt og glemmer faste oppgaver. Denne personen irriterer alle på avdelingen. Hva med å faktisk gjøre jobben din??!! 

Anonymkode: 52e44...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2014 den 23.01, Gjest Reza08 skrev:

Du har sikkert noen blant de du kjenner som du synes er irriterende. Hva er det som gjør at du ser på dem som irrterende? Hva slags væremåte har de?

 

Kan begynne med en person. Han er en person som er en såkalt "verdensmester", og tror han er så mye bedre enn gjennomsnittet. En type som er meget flink til å skryte av seg selv, er høy på pæra og skal bestandig være så "vittig" på andres bekostning. Skal alltid ha rett, og tror han har fasiten på enhver sak. Han er flink til bemerke andres feil, selv om han er tusen ganger verre på samme område selv.

 

 

So. Bor han i Norge blir han fort satt på plass og holdt nede? 

Anonymkode: 96bd8...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått en ny kollega (for noen måneder siden) som overhodet ikke klarer å følge med på hva h*n skal gjøre på jobb. Når vi sitter på møter er h*n rask med å melde seg frivillig til å gjøre ting/ ta på seg oppgaver. Men så blir ingenting gjort. Og når jeg etterlyser det som skulle gjøres, så husker ikke vedkommende engang at h*n skulle gjøre det. H*n soser rundt og gjør egentlig svært lite. Har null oversikt og glemmer faste oppgaver. Denne personen irriterer alle på avdelingen. Hva med å faktisk gjøre jobben din??!! 

Anonymkode: 52e44...9d0

Folk som ikke sier klart ifra til den det gjelder - irriterer meg! 😮😫

Anonymkode: 96bd8...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Når folk som er på besøk nærmest "okkuperer" hele Internett-forbindelsen, for å laste ting opp eller ned fra Internett.  

Bare det å for eksempel klikke på en artikkel hos en eller annen nettavis, tar MINST tretti eller førti sekunder før man endelig kan begynne å lese den artikkelen man var interessert...

I tillegg presterer de som faktisk er på besøk, å bli irriterte og grinete fordi noen andre også ønsker å benytte seg av Internett-forbindelsen...

Anonymkode: 9f458...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når folk som er på besøk nærmest "okkuperer" hele Internett-forbindelsen, for å laste ting opp eller ned fra Internett.  

Bare det å for eksempel klikke på en artikkel hos en eller annen nettavis, tar MINST tretti eller førti sekunder før man endelig kan begynne å lese den artikkelen man var interessert...

I tillegg presterer de som faktisk er på besøk, å bli irriterte og grinete fordi noen andre også ønsker å benytte seg av Internett-forbindelsen...

Anonymkode: 9f458...174

Dårlig internett du har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Maleficenta skrev:

 Dårlig internett du har...

Fungerer kjempefint for meg. 

Men dersom fleire på samme tid skal drive med noe tull som krever en god del, så krever det jo litt... 

Anonymkode: 9f458...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

En jeg kjenner som har fullstendig munn-diare, og tydeligvis ikke klarer å være stille. 

For eksempel hvis hun har fått ett nyhetsbrev om ett eller annet på e-post, så leser hun opp høyt alt som står der. Eller hun surfer gjennom finn.no og noen nettaviser. Så leser hun høyt absolutt ALT hun kommer over. Selv om ingen andre har visst det aller minste fnugg av oppmerksomhet / interesse, så bare durer hun på med tompraten sin. 

Dette har ført til at en del rett og slett ikke orker å sitte i nærheten når hun holder på. Så de bare går sin vei, og setter seg i noen helt andre steder for å få litt fred for den skravla der. Men hun skjønner det vel ikke selv, uansett om flere har bedt henne være stille litt.  

Dersom noen spør hvorfor hun forsøker å snakke hull i hodet på alle sammen hele tiden, så er det vissnok fordi det hun leser om er veldig "spennende" og interessant å vite om. Men selv om hun er interessert i noe, så behøver hun vel ikke å legge ut i det vide og det brede om ting som bare hun er intressert i. Spesielt når INGEN andre har vist noen som helst interesse... 

Anonymkode: 4f7ef...eda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/20/2017 at 9:23 PM, AnonymBruker said:

So. Bor han i Norge blir han fort satt på plass og holdt nede? 

Anonymkode: 96bd8...257

Det kan jammen se slik ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...