Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere her som skulle hatt utbetaling fra nav i dag som ikke har fått? Sendte inn meldekort på mandag og på min side på nav står det ingenting om utbetaling i dag. Helt megakrise for meg.

Anonymous poster hash: 00841...f27
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det flere her som skulle hatt utbetaling fra nav i dag som ikke har fått? Sendte inn meldekort på mandag og på min side på nav står det ingenting om utbetaling i dag. Helt megakrise for meg. Anonymous poster hash: 00841...f27

Leste akkurat om det på en eller annen nettavis. Det er pga problemer med nettbankene. Er ikke sikkert at dere får penger før over helgen. :( De kunne ikke garantere noe i hvertfall.

Anonymous poster hash: d9f2c...3a3

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk "min side" på nav.no, dersom det står "ferdig beregnet" og sum er alt i orden og pengene kommer. Grunnen til at de er forsinket er da pga banken.

Anonymous poster hash: 91596...ab7
AnonymBruker
Skrevet

Håper du greier deg til over helgen hvis du ikke fikk utbetaling.

Anonymous poster hash: aced5...20b
AnonymBruker
Skrevet

Fant ut hva som hadde skjedd. Rota litt med en avkryssing. Vil få de tidligst i slutten av neste uke!! Hurra, en uke uten penger til regning og mat.............

AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke det blir for vanskelig. Er utrolig kjedelig sånt!

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke har anmerkninger kan du alltid låne 500 eller 1000 fra Trustbuddy. Ingen omkostninger om du betaler tilbake innen to uker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil unngå og låne penger av andre. Har ris, spagetti og litt brød. Får dra ut måltidene så godt det lar seg gjøre. Ska vel alltids klare meg :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...