Gå til innhold

skilsmissen havner i skfteretten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen erfaringer? Vi blir ikke enige om hva jeg skal kjøpes ut for. Min megler har satt høyere prisvurdering enn hans.Noen som vet om skiftetakst vurderes annerledes?

Anonymous poster hash: 08b68...d5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal legge til grunn markedsverdien til eiendelene, så skiftetaksten skal gi denne

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke få inne et par meglere til (som ikke "tilhører" noen av dere) og ta et snitt etterpå av alle fire? Når dere i tillegg sjekker hva boliger i nærheten har blitt solgt for burde det gi en pekepinn om hva som er rett. Alltid leit når et brudd ender i retten, håper jeg slipper det (er midt i et samlivsbrudd selv).

Akkurat nå må jeg faktisk passe på min x, han mener han ikke skal ha med noe ut av forholdet (det er jeg som går). Det dreier seg om en del verdier, og jeg vil ikke ha på meg at jeg lurer han. Jeg vil at han skal være i stand til å finne et OK sted å bo siden vi har barn (og fordi jeg generelt ønsker ham alt vel).

Anonymous poster hash: 1995b...485
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke få inne et par meglere til (som ikke "tilhører" noen av dere) og ta et snitt etterpå av alle fire? Når dere i tillegg sjekker hva boliger i nærheten har blitt solgt for burde det gi en pekepinn om hva som er rett. Alltid leit når et brudd ender i retten, håper jeg slipper det (er midt i et samlivsbrudd selv).

Akkurat nå må jeg faktisk passe på min x, han mener han ikke skal ha med noe ut av forholdet (det er jeg som går). Det dreier seg om en del verdier, og jeg vil ikke ha på meg at jeg lurer han. Jeg vil at han skal være i stand til å finne et OK sted å bo siden vi har barn (og fordi jeg generelt ønsker ham alt vel).

Anonymous poster hash: 1995b...485

:blomst::blomst::blomst::hug::hug::hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...