Spiremor Skrevet 4. februar 2015 #2061 Del Skrevet 4. februar 2015 Til de av dere som er i Oslo-området neste uke: er det noen som er gira på et lite Kg-treff? F.eks. på onsdagen? Har foreslått det i dagboka mi også, så vi kan få med noen av de som ikke bare er i termingruppa vår. Jeg og Malicious tenkte å møtes uansett, så kan dagen flyttes hvis det passer bedre for noen med en annen dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. februar 2015 #2062 Del Skrevet 4. februar 2015 Tja, du er nå bare en uke bak meg! Men ja, jeg tar også sånne milepæler. Neste milepæl er på fredag, når jeg er 38 uker på vei. Deretter er det når jeg er 39 uker, så 40 uker og til slutt termin. Når det er sagt så håper jeg på å slippe alle de milepælene. Føder gjerne om akkurat en uke fra nå. Det kjennes veldig mye lenger ut til det er min tur enn din tur, altså! 20 dager er lite når det er andres nedtelling, men for meg selv er det mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #2063 Del Skrevet 4. februar 2015 Det kjennes veldig mye lenger ut til det er min tur enn din tur, altså! 20 dager er lite når det er andres nedtelling, men for meg selv er det mye Skjønner den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. februar 2015 #2064 Del Skrevet 4. februar 2015 Til de av dere som er i Oslo-området neste uke: er det noen som er gira på et lite Kg-treff? F.eks. på onsdagen? Har foreslått det i dagboka mi også, så vi kan få med noen av de som ikke bare er i termingruppa vår. Jeg og Malicious tenkte å møtes uansett, så kan dagen flyttes hvis det passer bedre for noen med en annen dag Jeg blir gjerne med. Skal på ammekurs på helsestasjonen kl 14 på onsdag. Når tenker dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. februar 2015 #2065 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Til de av dere som er i Oslo-området neste uke: er det noen som er gira på et lite Kg-treff? F.eks. på onsdagen? Har foreslått det i dagboka mi også, så vi kan få med noen av de som ikke bare er i termingruppa vår. Jeg og Malicious tenkte å møtes uansett, så kan dagen flyttes hvis det passer bedre for noen med en annen dag Åh. jeg har kjempelyst! Men tanken på masse gåing til/fra buss og tog holder meg igjen. Hadde jeg kjørt bil skulle jeg SÅ blitt med!! Edit: men kanskje jeg kan få lurt gubben til å kjøre meg til hjembyen min på tirsdag så kan jeg sove der. Det er jo halve veien til Oslo, så det blir liksom ikke såå mye tog og buss-styr! Jeg trenger virkelig å møte noen andre enn mannen og bikkja mi Endret 4. februar 2015 av Saraby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 4. februar 2015 #2066 Del Skrevet 4. februar 2015 Åh. jeg har kjempelyst! Men tanken på masse gåing til/fra buss og tog holder meg igjen. Hadde jeg kjørt bil skulle jeg SÅ blitt med!! Edit: men kanskje jeg kan få lurt gubben til å kjøre meg til hjembyen min på tirsdag så kan jeg sove der. Det er jo halve veien til Oslo, så det blir liksom ikke såå mye tog og buss-styr! Jeg trenger virkelig å møte noen andre enn mannen og bikkja mi Jaaaa! Bli med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. februar 2015 #2067 Del Skrevet 4. februar 2015 Jaaaa! Bli med!! Skal snakke med gubben når han kommer hjem. Hvis han gidder å hente meg i Oslo på kvelden så tror jeg at jeg får det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 4. februar 2015 #2068 Del Skrevet 4. februar 2015 Skal snakke med gubben når han kommer hjem. Hvis han gidder å hente meg i Oslo på kvelden så tror jeg at jeg får det til! DET gidder han! Hils fra meg å si det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. februar 2015 #2069 Del Skrevet 4. februar 2015 DET gidder han! Hils fra meg å si det! Haha! Han MÅ jo gidde det. Hvis ikke han allerede har glemt praten vi hadde i går .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. februar 2015 #2070 Del Skrevet 4. februar 2015 Hans første kommentar var "Åh.. må jeg hente deg?! Er det ikke noen fra området her som skal dit??" Svaret han fikk var "Hvis det var så jævla mange som bodde her, så hadde jeg vel ikke vært så ensom hele tiden, hadde jeg vel?!?!" Konklusjonen : Han henter meg i Oslo på kvelden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. februar 2015 #2071 Del Skrevet 4. februar 2015 Hurra, Saraby!! :D MissStiles, vi har ikke satt noe klokkeslett. Hva passer for deg? og Saraby, når blir du hentet? Må jo bli et tidsrom imellom der som passer for dere begge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. februar 2015 #2072 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Hurra, Saraby!! :D MissStiles, vi har ikke satt noe klokkeslett. Hva passer for deg? og Saraby, når blir du hentet? Må jo bli et tidsrom imellom der som passer for dere begge? Jeg blir hentet når jeg sier jeg vil bli hentet SÅeh, akkuratt samme for meg når det blir! Sålenge det er på ettermiddagen en gang (nautika nevnte vel at hun ikke kunne før arbeidstid hun heller?) Endret 4. februar 2015 av Saraby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 4. februar 2015 #2073 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg vil gjerne være med men jeg jobber på onsdager jeg er ferdig på jobb kl 16.15 den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 4. februar 2015 #2074 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Hmm, kunne også tenkt meg å vært med, men mannen reiser til Trondheim den dagen, så jeg må hente i barnehagen :/ Endret 4. februar 2015 av tally Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 4. februar 2015 #2075 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg kan når som helst på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. februar 2015 #2076 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg har også hele dagen fri, så det er bare å si ifra hva som blir best. Høres ut som om noe fra rundt halv fem passer de fleste, så kan man komme litt senere også? Vi blir jo sikkert sittende et par timer, tiden flyr når man har det koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. februar 2015 #2077 Del Skrevet 4. februar 2015 Og så må jeg tipse om at Barnas Hus har tilbud på reiseseng til 199 kr nå, hvis noen skal ha seg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. februar 2015 #2078 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg kan være i byen ca halv 4 på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. februar 2015 #2079 Del Skrevet 5. februar 2015 Så hvis jeg henger på Friday's fra halv fire og utover, så passer det? Der har jeg jo tilgang på både mat, drikke og toalett, så alle "basic needs" er dekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 5. februar 2015 #2080 Del Skrevet 5. februar 2015 Så hvis jeg henger på Friday's fra halv fire og utover, så passer det? Der har jeg jo tilgang på både mat, drikke og toalett, så alle "basic needs" er dekket jeg skal finne tog / buss som matcher det tidspunktet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå