primadonna Skrevet 1. september 2014 #1061 Del Skrevet 1. september 2014 Første svangerskapskontroll i dag! Skal være i uke 12 i følge diverse kalkulatorer, legen mente jeg har termin 13 mars. Men etter tidligere UL står jeg fast på at jeg er 10+6 og termin 24 mars frem til UL i uke 18 Jeg vet ikke min termin, så legen bare gjettet 25 mars. Blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 2. september 2014 #1062 Del Skrevet 2. september 2014 Yeeeey endelig 12 uker idag. føltes så fjernt og lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. september 2014 #1063 Del Skrevet 2. september 2014 Yeeeey endelig 12 uker idag. føltes så fjernt og lenge til! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bocla Skrevet 2. september 2014 #1064 Del Skrevet 2. september 2014 Er det noen som har fått en slags følelse på hva som bor der inne? Gutt eller jente, en eller to, eller mange for den saks skyld? Jeg la merke til en rosa blomst i hagen rundt de tider jeg ble befruktet, men ikke ante at jeg ble det. Den sto så alene, og helt malplassert, men likevel føler jeg meg som om jeg har et hannkjønn der inne, rolig og litt tøff - akkurat som samboer. Blir spennende om det er noen som har gitt meg et tegn, eller at jeg selv har rett. Dagens rare spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. september 2014 #1065 Del Skrevet 2. september 2014 Er det noen som har fått en slags følelse på hva som bor der inne? Gutt eller jente, en eller to, eller mange for den saks skyld? Jeg la merke til en rosa blomst i hagen rundt de tider jeg ble befruktet, men ikke ante at jeg ble det. Den sto så alene, og helt malplassert, men likevel føler jeg meg som om jeg har et hannkjønn der inne, rolig og litt tøff - akkurat som samboer. Blir spennende om det er noen som har gitt meg et tegn, eller at jeg selv har rett. Dagens rare spørsmål Jeg har guttefølelse, mannen min tror også gutt;) Jordmor og en god veninne hintet frempå med tvillinger, men jeg tror egentlig bare det er en der innen:) får se om en uke når vi har tidlig ul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bocla Skrevet 2. september 2014 #1066 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg har guttefølelse, mannen min tror også gutt;) Jordmor og en god veninne hintet frempå med tvillinger, men jeg tror egentlig bare det er en der innen:) får se om en uke når vi har tidlig ul! Oy, hva fikk de til å hinte om tvillinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 2. september 2014 #1067 Del Skrevet 2. september 2014 Hurra! Takk ________ Nå lurer jeg på noe angående vippestol er det noe vits å kjøpe vippestol med en gang? Hvis man vil for eksempel gå på do så er det greit å ha et sted å legge babyen. Men så er dette med at små babyer ikke kan sitte på vippestol men er det da greit å ha en som kan legges hel flatt? Noen som vet??? Krise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. september 2014 #1068 Del Skrevet 2. september 2014 Oy, hva fikk de til å hinte om tvillinger? Det er det at jeg har så sterke symptomer. Flere babyer, mer hormoner, sterkere symptomer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 2. september 2014 #1069 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg tror jeg venter gutt. Trodde først jente, men nå har det vippet over på gutt. Vi har tvillinger i familien, så sjansen er stor for at det kan være to hos meg også. Vi har fått vippestol, jeg tror det går fint å ha en vippestol som ikke er helt flat. Men ville følt meg tryggest med å gå på do åsånt når nurket sov, noe de gjør mye i begynnelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 2. september 2014 #1070 Del Skrevet 2. september 2014 Føler på jente, egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 2. september 2014 #1071 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg har magefølelse på jente, men hodet mitt sier gutt Mannen tror også jente. Vi har gutt fra før. Vi har hatt god hjelp av vippestolen! Når babyen begynner å bevege seg litt mer så har det vært supert å la den sitte i vippestolen når jeg feks skal dusje eller gå på do. Han brukte den vel en god stund til han klarte å krabbe ut av den rundt 10 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 2. september 2014 #1072 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg har magefølelse på jente, men hodet mitt sier gutt Mannen tror også jente. Vi har gutt fra før. Vi har hatt god hjelp av vippestolen! Når babyen begynner å bevege seg litt mer så har det vært supert å la den sitte i vippestolen når jeg feks skal dusje eller gå på do. Han brukte den vel en god stund til han klarte å krabbe ut av den rundt 10 mnd. Men brukte du den siden nyfødt? Jeg har igrunn tenkt å ha barnet liggende mye på gulvet, men tror ikke jeg kommer til å tørre å la barnet ligge i gulvet hvis jeg bare må løpe på do en gang, så det hadde vært deilig å ha stolen tilgjengelig. Den første tiden sover de mye ja, men de få gangene jeg må gjøre ett eller annet og barnet er våken kan det være fint med stol i noen minutter??? Har hørt også fra en bekjent at hun brukte mye bæresjal hjemme for å ha hendene frie og fortsatt være sammen med babyen og hun anbefalte dette på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 2. september 2014 #1073 Del Skrevet 2. september 2014 Men brukte du den siden nyfødt? Jeg har igrunn tenkt å ha barnet liggende mye på gulvet, men tror ikke jeg kommer til å tørre å la barnet ligge i gulvet hvis jeg bare må løpe på do en gang, så det hadde vært deilig å ha stolen tilgjengelig. Den første tiden sover de mye ja, men de få gangene jeg må gjøre ett eller annet og barnet er våken kan det være fint med stol i noen minutter??? Har hørt også fra en bekjent at hun brukte mye bæresjal hjemme for å ha hendene frie og fortsatt være sammen med babyen og hun anbefalte dette på det sterkeste. Brukte den fra 6 uker ca. Min baby ville hvertfall ikke ligge på gulvet hele dagen selv om det sikkert var det beste for han. Men han kjedet seg etter hvert og ville opp å se litt av og til. Hvertfall når han ble større og ville utforske mer. Han lå mye på gulvet og lekte, men i lengden var det ikke nok alltid Vi brukte nesten ikke bæreselen i det heletatt. Jeg hadde kraftig bekkenløsning og han trivdes best på gulvet, så da ble det sånn Er også veldig greit å gi mat i vippestolen før de kan sitte selv. Min lærte å sitte når han var rundt 8 mnd eller mer, så da var vippestolen god å ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 2. september 2014 #1074 Del Skrevet 2. september 2014 Brukte den fra 6 uker ca. Min baby ville hvertfall ikke ligge på gulvet hele dagen selv om det sikkert var det beste for han. Men han kjedet seg etter hvert og ville opp å se litt av og til. Hvertfall når han ble større og ville utforske mer. Han lå mye på gulvet og lekte, men i lengden var det ikke nok alltid Vi brukte nesten ikke bæreselen i det heletatt. Jeg hadde kraftig bekkenløsning og han trivdes best på gulvet, så da ble det sånn Er også veldig greit å gi mat i vippestolen før de kan sitte selv. Min lærte å sitte når han var rundt 8 mnd eller mer, så da var vippestolen god å ha. Takk for svar HAY! jeg vurderer å kjøpe vippestol nå med en gang se. Kanskje jjeg bare gjør det sånn at det er ute av verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 2. september 2014 #1075 Del Skrevet 2. september 2014 Vi har begge jente følelse. Hay, nå har jeg testet duos air, det var helt fantastisk! Var i sverige på søndag, så vi går nok for dette, men hva som blir oppå har vi ikke bestemt enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. september 2014 #1076 Del Skrevet 2. september 2014 Yeeeey endelig 12 uker idag. føltes så fjernt og lenge til! Gratulerer!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. september 2014 #1077 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg tror gutt, mens mannen tipper jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 2. september 2014 #1078 Del Skrevet 2. september 2014 vi tror begge to gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 2. september 2014 #1079 Del Skrevet 2. september 2014 Tror fremdeles vi får en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bocla Skrevet 3. september 2014 #1080 Del Skrevet 3. september 2014 Jippi! Fått time til tidlig UL i morgen! Herregud, nå begynner jeg å grue meg skikkelig! Tenk om... Nei, en får være positiv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå