Spiremor Skrevet 19. august 2014 #781 Del Skrevet 19. august 2014 Det har klødd litt i hendene i dag så jeg har laget en vognpose! Er rimelig stolt. Siden fargen er så lys synes jeg at den passer til gutt eller jente. Wow, så flink du er! Imponert, jeg! Ang salami: sleng den i fryseren noen dager, så dreper du eventuelle slemme bakterier! Jeg har en pakke som skal tas opp i morgen Gleder meg sykt til salami med majones!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 19. august 2014 #782 Del Skrevet 19. august 2014 Er det flere her som drømmer mye? Jeg drømmer utrolig mye rart, og husker ALT når jeg våkner. Våknet nå etter å ha sovet noen timer på sofaen, og nå har jeg drømt at det var i starten av en zombie apocalypse. Jeg var skikkelig vågal og tøff, og klarte meg helt alene sett litt for mye på The Walking Dead kanskje, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 19. august 2014 #783 Del Skrevet 19. august 2014 Wow, så flink du er! Imponert, jeg! takk takk, den ble ikke helt 100,men jeg er fornøyd med første forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 19. august 2014 #784 Del Skrevet 19. august 2014 Er det flere her som drømmer mye? Jeg drømmer utrolig mye rart, og husker ALT når jeg våkner. Våknet nå etter å ha sovet noen timer på sofaen, og nå har jeg drømt at det var i starten av en zombie apocalypse. Jeg var skikkelig vågal og tøff, og klarte meg helt alene sett litt for mye på The Walking Dead kanskje, haha. Jeg drømmer veldig mye rart selv selv. Masse sexdrømmer, haha! Og noen mareritt.. Drømte om en sadistisk politimann som bortførte, mishandlet og voldtok sin kvinnelige kollega etter å ha bortført og sannsynligvis drept min svigerinne og hennes samboer. Var helt jævlig, og jeg aner ikke hvor det kom fra! :o hadde bare sett "Kjolen som sier ja" hele kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 19. august 2014 #785 Del Skrevet 19. august 2014 Wow, så flink du er! Imponert, jeg! Ang salami: sleng den i fryseren noen dager, så dreper du eventuelle slemme bakterier! Jeg har en pakke som skal tas opp i morgen Gleder meg sykt til salami med majones!! Det dreper kun toxo, ikke listeria. Desverre, hvis du varmebehandler den er den trygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 19. august 2014 #786 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg drømmer veldig mye rart selv selv. Masse sexdrømmer, haha! Og noen mareritt.. Drømte om en sadistisk politimann som bortførte, mishandlet og voldtok sin kvinnelige kollega etter å ha bortført og sannsynligvis drept min svigerinne og hennes samboer. Var helt jævlig, og jeg aner ikke hvor det kom fra! :o hadde bare sett "Kjolen som sier ja" hele kvelden.. Jeg har også en del sexdrømmer. Det rareste med drømmene er at jeg husker alt. Alt hva jeg gjorde og sa. Blir rene filmen I zombie-drømmen begynte plutselig en kollega og kutte over håndledda til de som var på jobb, for det skulle visst redde alle. Så jeg løp ut, men ute gikk alle i hjemmesykepleien rundt og lette etter friske mennesker de skulle drepe (?) . Så jeg later som jeg er en av de, men plutselig ser jeg og han tykke i LOST en mulighet til å rømme, så vi løper gjennom en undergang. På andre siden der står en stor sterk mann som tar tak i meg, for vi får ikke gå gjennom der, og jeg bare ''Ikke drep meg! Du kan ha sex med meg hvis du vil, bare ikke drep meg'' Så skjedde det masse rart (ikke noe sex altså) Enden på drømmen var at jeg var i et hus hvor brått faren til en barndomsvenninne bodde, jeg måtte nedover den gata utenfor huset for å komme til stedet der samboeren min og datra mi var. Jeg måtte se om de var i live! Men det var mange zombier utenfor. Så skjønte jeg plutselig at han pappaen til venninna mi var på vei til å bli zombie, så jeg måtte drepe han, men det gikk ikke, han bare fortsatte å reise seg opp og le, så jeg freaka ut og våkna Sikkert ingen som bryr seg, men samboeren min er ikke hjemme og jeg sitter her ensom med drømmen friskt i minnet Imorgen er jeg 6 uker Tida går sååå treegt de første 12 ukene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 20. august 2014 #787 Del Skrevet 20. august 2014 Jeg har også en del sexdrømmer. Det rareste med drømmene er at jeg husker alt. Alt hva jeg gjorde og sa. Blir rene filmen I zombie-drømmen begynte plutselig en kollega og kutte over håndledda til de som var på jobb, for det skulle visst redde alle. Så jeg løp ut, men ute gikk alle i hjemmesykepleien rundt og lette etter friske mennesker de skulle drepe (?) . Så jeg later som jeg er en av de, men plutselig ser jeg og han tykke i LOST en mulighet til å rømme, så vi løper gjennom en undergang. På andre siden der står en stor sterk mann som tar tak i meg, for vi får ikke gå gjennom der, og jeg bare ''Ikke drep meg! Du kan ha sex med meg hvis du vil, bare ikke drep meg'' Så skjedde det masse rart (ikke noe sex altså) Enden på drømmen var at jeg var i et hus hvor brått faren til en barndomsvenninne bodde, jeg måtte nedover den gata utenfor huset for å komme til stedet der samboeren min og datra mi var. Jeg måtte se om de var i live! Men det var mange zombier utenfor. Så skjønte jeg plutselig at han pappaen til venninna mi var på vei til å bli zombie, så jeg måtte drepe han, men det gikk ikke, han bare fortsatte å reise seg opp og le, så jeg freaka ut og våkna Sikkert ingen som bryr seg, men samboeren min er ikke hjemme og jeg sitter her ensom med drømmen friskt i minnet Imorgen er jeg 6 uker Tida går sååå treegt de første 12 ukene... Hahaha, så fantastisk! Jeg har hatt to drømmer nå hvor jeg har stått på huk ved samme vindu i barndomshjemmet mitt og brukt en slags g-punkts dildo. Var aldri godt og ble litt frustrert over det. Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 20. august 2014 #788 Del Skrevet 20. august 2014 Hahaha, så fantastisk! Jeg har hatt to drømmer nå hvor jeg har stått på huk ved samme vindu i barndomshjemmet mitt og brukt en slags g-punkts dildo. Var aldri godt og ble litt frustrert over det. Huff Haha, drømmer altså Jeg drømte jeg hadde sex med en kollega av samboerne min her om dagen Også har jeg drømt at jeg har begynt å blø. Da løp jeg rett på do etter jeg våkna. Ikke noe blod heldigvis Jeg får for meg utrolig mye rart når jeg våkner på natten for å tisse osv da. At det sitter noen i sofaen, eller at noen står i gangen. Eller at The ring jenta står i dusjen Så jeg ligger alltid i senga å må manne meg opp for å gå og tisse, jeg er jo kjempe redd for om det faktisk står noen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 20. august 2014 #789 Del Skrevet 20. august 2014 Jeg har også en del sexdrømmer. Det rareste med drømmene er at jeg husker alt. Alt hva jeg gjorde og sa. Blir rene filmen I zombie-drømmen begynte plutselig en kollega og kutte over håndledda til de som var på jobb, for det skulle visst redde alle. Så jeg løp ut, men ute gikk alle i hjemmesykepleien rundt og lette etter friske mennesker de skulle drepe (?) . Så jeg later som jeg er en av de, men plutselig ser jeg og han tykke i LOST en mulighet til å rømme, så vi løper gjennom en undergang. På andre siden der står en stor sterk mann som tar tak i meg, for vi får ikke gå gjennom der, og jeg bare ''Ikke drep meg! Du kan ha sex med meg hvis du vil, bare ikke drep meg'' Så skjedde det masse rart (ikke noe sex altså) Enden på drømmen var at jeg var i et hus hvor brått faren til en barndomsvenninne bodde, jeg måtte nedover den gata utenfor huset for å komme til stedet der samboeren min og datra mi var. Jeg måtte se om de var i live! Men det var mange zombier utenfor. Så skjønte jeg plutselig at han pappaen til venninna mi var på vei til å bli zombie, så jeg måtte drepe han, men det gikk ikke, han bare fortsatte å reise seg opp og le, så jeg freaka ut og våkna Sikkert ingen som bryr seg, men samboeren min er ikke hjemme og jeg sitter her ensom med drømmen friskt i minnet Imorgen er jeg 6 uker Tida går sååå treegt de første 12 ukene... Også så innvikla, a gitt!!! Hurra for 6 uker i dag!! skal vi gå tur i dag forresteeen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 20. august 2014 #790 Del Skrevet 20. august 2014 Haha, drømmer altså Jeg drømte jeg hadde sex med en kollega av samboerne min her om dagen Også har jeg drømt at jeg har begynt å blø. Da løp jeg rett på do etter jeg våkna. Ikke noe blod heldigvis Jeg får for meg utrolig mye rart når jeg våkner på natten for å tisse osv da. At det sitter noen i sofaen, eller at noen står i gangen. Eller at The ring jenta står i dusjen Så jeg ligger alltid i senga å må manne meg opp for å gå og tisse, jeg er jo kjempe redd for om det faktisk står noen der Huff, det er så fælt å være sånn redd! Jeg må også manne meg opp når jeg må opp om natten, og jeg er sikker på at noen kommer og tar tak i beina mine når jeg løper opp trappa igjen x) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 20. august 2014 #791 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Haha. Helt det samme her. Dritredd når jeg må på do om natten. Og her om dagen drømte jeg at mannen lå med søstra mi. Grose. Var så forbanna når jeg våkna!! Og når han spurte om det gikk bra så svarte jeg: Nei, og du vet hvorfor!! Kjefta og smalt. Og gikk på badet å hylgråt. Måtte fortelle hva som hadde skjedd i drømmen når jeg hadde grått ferdig. Stakkars mann!! Endret 20. august 2014 av kaospåtobein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 20. august 2014 #792 Del Skrevet 20. august 2014 Det har klødd litt i hendene i dag så jeg har laget en vognpose! Er rimelig stolt. Siden fargen er så lys synes jeg at den passer til gutt eller jente. woow! Fulgte du oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 20. august 2014 #793 Del Skrevet 20. august 2014 woow! Fulgte du oppskrift? Ja jeg gjorde det men modifiserte litt etter hva jeg ville oppnå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 20. august 2014 #794 Del Skrevet 20. august 2014 Simo eller Brio vogn? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. august 2014 Forfatter #795 Del Skrevet 20. august 2014 Simo eller Brio vogn? :/ Emmaljunga! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 20. august 2014 #796 Del Skrevet 20. august 2014 Eh, jeg må spørre dere om et lite delikat spørsmål Jeg vet jo at det er normalt å bli forstoppet i graviditeten, men har noen av dere opplevd det motsatte? Altså, jeg føler jeg er på do HELE tiden. Er ikke dårlig i magen eller noe (hvertfall ikke hele tiden) men jeg flyr jo som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. august 2014 #797 Del Skrevet 20. august 2014 Eh, jeg må spørre dere om et lite delikat spørsmål Jeg vet jo at det er normalt å bli forstoppet i graviditeten, men har noen av dere opplevd det motsatte? Altså, jeg føler jeg er på do HELE tiden. Er ikke dårlig i magen eller noe (hvertfall ikke hele tiden) men jeg flyr jo som bare det! Helt i begynnelsen gjorde jeg det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 21. august 2014 #798 Del Skrevet 21. august 2014 Eh, jeg må spørre dere om et lite delikat spørsmål Jeg vet jo at det er normalt å bli forstoppet i graviditeten, men har noen av dere opplevd det motsatte? Altså, jeg føler jeg er på do HELE tiden. Er ikke dårlig i magen eller noe (hvertfall ikke hele tiden) men jeg flyr jo som bare det! I starten gjorde jeg det, nå er jeg forstoppet x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 21. august 2014 #799 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Ååh, 2015-modellen Emmaljunga Mondial DC :o Forelsket meg totalt i den vogna! Synd lommeboka griner bare jeg ser på ny vogn... Endret 21. august 2014 av Focklop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 21. august 2014 #800 Del Skrevet 21. august 2014 Eh, jeg må spørre dere om et lite delikat spørsmål Jeg vet jo at det er normalt å bli forstoppet i graviditeten, men har noen av dere opplevd det motsatte? Altså, jeg føler jeg er på do HELE tiden. Er ikke dårlig i magen eller noe (hvertfall ikke hele tiden) men jeg flyr jo som bare det! Jaaaa! Det bytter på løs mage og forstoppelse. Super ubehagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå