Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Morro. Har jobbet som helsefagarbeider. Ikke helt det samme, men litt innenfor samme greia :P

Studerer økonomi og administrasjon :) Med Markedsføring som ekstrafag.

Så du er utdannet Helsefagarbeider som skifter beite da eller ? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er utdannet Helsefagarbeider som skifter beite da eller ? :)

Jepp :) var ikke helt min greie. Så da prøver jeg noe nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :) var ikke helt min greie. Så da prøver jeg noe nytt :)

Godt vi er forskjellig! Jeg eeelsker jobben min :fnise: Håper du trives bedre neste gang :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når forsvant ømheten? Hehe :biggrin:

Mine er enda ømme... :P

Jeg er sykepleier, men trives ikke sånn superbra. Vurderer videreutdanning til lektor slik at jeg kan jobbe på helse og sosial på vgs.

Helsesøster er drømmen, men det er jo nedten umulig å få seg jobb.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes jeg sitter for mye på nettet om dagene så jeg har fikset meg noen ting til å drive med prosjekter til babyen i stedet. Det blir vognpose først. Er det noen som vet om det er vanlig å ha fleece inni posen? Sånn at den blir litt mer varm og lun. Er redd det bare bli overkill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har heldigvis kvalmen gått over! Eneste "plagene" jeg har nå er opp/ned matlyst og forferdelig ømme pupper... De er så vonde at jeg måtte kjøpe meg nye bh'er. Push-up er døden nå! :P

I morgen skal jeg på ultralyd, håper vi får se et bankende hjerte i en frisk kropp :) Også veldig spent på om termindatoen blir flyttet drastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er enda ømme... :P

Jeg er sykepleier, men trives ikke sånn superbra. Vurderer videreutdanning til lektor slik at jeg kan jobbe på helse og sosial på vgs.

Helsesøster er drømmen, men det er jo nedten umulig å få seg jobb.

Her er egentlug drømmen jordmor, får se når jeg har gått gravid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg sitter for mye på nettet om dagene så jeg har fikset meg noen ting til å drive med prosjekter til babyen i stedet. Det blir vognpose først. Er det noen som vet om det er vanlig å ha fleece inni posen? Sånn at den blir litt mer varm og lun. Er redd det bare bli overkill

Husker ikke helt, men tror de i barnehagen har tynn fleece inni eller bomull kombinert med noe a la ullfrotté i ryggen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har heldigvis kvalmen gått over! Eneste "plagene" jeg har nå er opp/ned matlyst og forferdelig ømme pupper... De er så vonde at jeg måtte kjøpe meg nye bh'er. Push-up er døden nå! :P

I morgen skal jeg på ultralyd, håper vi får se et bankende hjerte i en frisk kropp :) Også veldig spent på om termindatoen blir flyttet drastisk!

Kos deg masse på ultralyd!! :rodmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt, men tror de i barnehagen har tynn fleece inni eller bomull kombinert med noe a la ullfrotté i ryggen.

Har sett noen modeller på nettet, noen bruker fleece, andre ikke... så det blir ikke verre enn å lage to versjoner med og uten :ler: takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken fysisk aktivitet utøver dere under graviditeten så langt? Jeg holder meg på hesteryggen så lenge jeg får det til, samt noen turer i skog og mark med mannen og hunden vår :) Jeg er ute og rir tur nesten hver dag, og kjenner det gjør godt! Holder oss i trav, men det går fort nok med tanke på at det er en traver som har løpt inn en kvart million :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg er i for lite aktivitet. Blir så sløv og trøtt på formiddagene, så får ikke trent no særlig, men prøver å få gått tur. Så snart ferien er over så skal jeg komme meg over dørstokkmila og begynne å trene igjen. Er egentlig ganske godt trent og veldig glad i å jogge.. :P Vet ikke om det blir jogging da, for bekken streiker muligens av det, men annen trening blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler jeg er i for lite aktivitet. Blir så sløv og trøtt på formiddagene, så får ikke trent no særlig, men prøver å få gått tur. Så snart ferien er over så skal jeg komme meg over dørstokkmila og begynne å trene igjen. Er egentlig ganske godt trent og veldig glad i å jogge.. :P Vet ikke om det blir jogging da, for bekken streiker muligens av det, men annen trening blir det.

Samme her! Har alltid vært så sprek og trent 3-4 dager i uka. Men nå har jeg nesten ikke trent på flere uker! Blir ofte maks 1-2 ganger i uka.. og nå har jeg vel ikke trent på litt over en uke igjen. Skuffende til meg å være :( Så må få kommet igang igjen! Jeg har ihvertfall gått turer nesten hver dag da.. alt fra 4-6 km. Bedre enn ingenting!

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Har alltid vært så sprek og trent 3-4 dager i uka. Men nå har jeg nesten ikke trent på flere uker! Blir ofte maks 1-2 ganger i uka.. og nå har jeg vel ikke trent på litt over en uke igjen. Skuffende til meg å være :( Så må få kommet igang igjen! Jeg har ihvertfall gått turer nesten hver dag da.. alt fra 4-6 km. Bedre enn ingenting!

Det er bedre enn hva jeg har gjort! :) Jeg tørr ikke gå særlig mer enn 4 km av gangen da. Kjenner det allerede i bekkenet.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gangsperre omtrent, så jeg går tur/retur t-bane morgen og ettermiddag. Det er gjerne nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre enn hva jeg har gjort! :) Jeg tørr ikke gå særlig mer enn 4 km av gangen da. Kjenner det allerede i bekkenet.. :P

Ja.. spent på om jeg klarer å trene osv lengre ut i svangerskapet! Tenker liksom på fotballfrue som løp 30 minutter eller noe dagen før hun fødte!! Og hun trente nesten hver dag (til og med intervaller) laangt ut i svangerskapet. Erre mulig liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...