Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I følge undersøkelser og statistikker er kvinner mer utro enn menn. Lurer litt på hvorfor det er slik. Trenger kvinner variasjon i større grad enn menn? Hva tror du er grunnen?

Anonymous poster hash: f92ea...bdd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner opplever vell flere muligheter til å være utro iogmed at det generelt er menn som sjekker opp kvinner og ikke omvendt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn er fornøyde så lenge de har en dame som lager mat og lar han pule henne 1-2 ganger i uken. Kvinner trenger mer. Romantikk, begjær, spenning, meningsfulle samtaler. Jeg priser meg lykkelig for at jeg har en god og interessant mann som jeg aldri slutter å være sulten på mer av. Ville aldri vært utro, men jeg kan love dere at jeg ville gått fra ham dersom han ble en sånn kjedelig gubbe som sluttet å gi meg noen form for positiv oppmerksomhet annet enn en gang i uka eller to når vi hadde lagt oss og han ville ha sex i misjonæren.

Anonymous poster hash: 30312...f84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi de ikke er fornøyde. Altfor mange forhold består av parter der kvinnen er av bedre kvalitet enn mannen. Disse kvinnene tror jeg ikke tar til takke med eller blir fornøyde, derav utroskap.

Anonymous poster hash: 593a5...242
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Because we can.

Anonymous poster hash: 8aba9...470

Skrevet (endret)

lol

Endret av debattanten
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange kvinner blir i forholdet pga barn. Og isteden for skilsmisse er de utro for å få noe av det de lengter etter. Jeg tror mange parforhold forandrer seg etter graviditeter og amming/små barn. Og det er nok ikke bare den ene sin feil. Det skulle vært obligatorisk samlivskurs for småbarnsforeldre. En del av helsestasjonens program...

Anonymous poster hash: 6e782...d92
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er langt mere "søkende"

-Er dette alt?

-Fortjener jeg ikke mer?

-ER jeg virkelig lykkelig?

-Hva om jeg går glipp av noe?

^ironialert^ fra her:

Ofte er kvinner hele tiden søkende etter noe bedre, bli lykkeligere. Bytte gardiner, nye møbler i stua, nye klær og da også nye menn. I søken etter det perfekt.

Take your love to the top, don`t go for second best

-Madonna

Å ha mange partnere betyr at man er levende og moderne. Pripne konservative og kjedelige satte damer har hatt få partnere og har ikke levd, skikkelig. Det gjelder å ikke sitte på gamlehjemmet og angre....

Staten sørger alikevel for at mannen som forsørger er kastet på historiens skraphaug. Hva skal vi med han, annet enn kjekt å ha til praktiske formål. NAV overtar når foreldre skilles for å realisere seg uansett.

Tilbudene står i kø for tilgjengelige kvinner. Behovet i markedet er såpass stort at man kan tjene millioner , om man vil. Når stigmaet rundt kvinner som er glad i flere alikevel er borte er det bare å forskyne seg ved behov.

Anonymous poster hash: 02f5b...2e3
  • Liker 2
Skrevet (endret)

De siste års forskning har vist at kvinner og menn i stor grad oppgir de samme grunnene til å være utro.

- Føler seg ikke sett i forholdet

- Mangler nærhet og romantikk i forholdet

- Føler at partner ikke bryr seg

- etc

Så, hvem er verst, kvinner eller menn? Eller er begge kjønn akkurat like gode på sin jakt etter lykken? Personlig så tror jeg mange forhold ville vært bedre dersom partene brukte mindre tid på å skape en fasade av lykke og idyll, og heller jobbet for å skape et godt forhold med kjærlighet, lidenskap, nærhet og samarbeid. Det blir mindre stress i hverdagen og mere tid til hverandre... Et forhold blir fort til et "foretningsmessig samarbeid" dersom man ikke passer på å holde romantikken og lidenskapen ved like...

Drit i om plenen eller blomsterbedet ikke ser perfekt ut hele tida og ta ei runde i senga i steden, det gjør underverker for parforholdet...

Endret av Hapa
  • Liker 6
Skrevet

Kvinner får flere tilbud.

Hadde menn (generellt) fått like mange tilbud ville statistikken vært motsatt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro forrige uke. Manglet bra sex, kommunikasjon og vi så hverandre altfor sjeldent på grunn av hans jobb. Satt meg ned å prater med han om dette flere ganger, og det ble aldri bedre. Etter en fuktig kveld på byen fant jeg en interessant mann som jeg snakket med om alt mulig og fikk meg til å føle meg så mer verdsatt. Fortalte dette til typen dagen etter og gjorde det slutt. Det eneste jeg angrer på var at jeg ikke gjorde det slutt før jeg hoppet til køys. Det er jeg veldig skuffet over meg selv over

Anonymous poster hash: d45af...c8e

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg angrer på var at jeg ikke gjorde det slutt før jeg hoppet til køys. Det er jeg veldig skuffet over meg selv over

Anonymous poster hash: d45af...c8e

Det trenger du ikke å være. Det er forventet. 70% innrømmer utroskap en eller annen gang. resten er nok uærlige.

• Liker 1
Skrevet

Kvinner får flere tilbud.

Hadde menn (generellt) fått like mange tilbud ville statistikken vært motsatt.

Min er erfaring er at kvinner er mye mer pågående, og får derfor flere muligheter enn menn.

• Liker 1
Skrevet

Det trenger du ikke å være. Det er forventet. 70% innrømmer utroskap en eller annen gang. resten er nok uærlige. Anonymous poster hash: 02f5b...2e3

Tror den statistikken som du viser til der er et klassisk eksempel på noen byttet om tallene.

Har ingen tro på at så mange som 70% av kvinner er utro, rundt 30% prosent er mye mer

sannsynlig og stemmer bedre med andre undersøkelser.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror den statistikken som du viser til der er et klassisk eksempel på noen byttet om tallene.

Har ingen tro på at så mange som 70% av kvinner er utro, rundt 30% prosent er mye mer

sannsynlig og stemmer bedre med andre undersøkelser.

70% utro en eller annen gang. 30% i det forholdet de er i akurat nå. Tallene spriker endel men omtrent sånn ca.

Gjest Snuppi
Skrevet

De siste års forskning har vist at kvinner og menn i stor grad oppgir de samme grunnene til å være utro.

- Føler seg ikke sett i forholdet

- Mangler nærhet og romantikk i forholdet

- Føler at partner ikke bryr seg

- etc

Så, hvem er verst, kvinner eller menn? Eller er begge kjønn akkurat like gode på sin jakt etter lykken? Personlig så tror jeg mange forhold ville vært bedre dersom partene brukte mindre tid på å skape en fasade av lykke og idyll, og heller jobbet for å skape et godt forhold med kjærlighet, lidenskap, nærhet og samarbeid. Det blir mindre stress i hverdagen og mere tid til hverandre... Et forhold blir fort til et "foretningsmessig samarbeid" dersom man ikke passer på å holde romantikken og lidenskapen ved like...

Drit i om plenen eller blomsterbedet ikke ser perfekt ut hele tida og ta ei runde i senga i steden, det gjør underverker for parforholdet...

Jeg tror at du har rett i det du skriver her Hapa.

Men jeg tror også at kvinner er utro da de ikke gidder i innfinne seg i å bli behandlet dårlig.

Kvinnen er heller ikke økonomisk avhengig av mannen slik hun var før i tiden.

Mao, hun har ikke så mye å tape.

Vi lever i et likestilt samfunn hvor enkelte mennesker bruker mye tid på å dyrke sitt eget ego.- kvinner som menn.

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Kvinner er noen ludder og generelt litt mer løse enn menn. Bare sånn det er :)

Det stemmer aldeles ikke.

Er alle menn like lite opplyst som deg?? Er det bare sånn det er??

Endret av Snuppi
Skrevet

Det stemmer aldeles ikke.

Er alle menn like lite opplyst som deg?? Er det bare sånn det er??

Nei, det stemmer sikkert ikke.. Var mer en teit spøk i fra min side :)

Gjest Snuppi
Skrevet

Nei, det stemmer sikkert ikke.. Var mer en teit spøk i fra min side :)

Det er ikke lett å vite om noen spøker eller ikke på et forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...