Gå til innhold

I-dag-har-jeg-vært-flink-tråden...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her har jeg kun satt igang oppvaskmaskinen i dag. Jeg har vært på to viktige møter i dag da.

Anonymkode: f2c86...408

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lockdown og permittert. I dag har jeg vært flink til å ikke miste motet.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hatt en samtale pågående med meg selv siden jeg nesten var våken og i min seng. 
Fornuften ville ut på gåtur, resten ville ikke det fordi det er grått, vått og gufsevær. 
Nå har førstnevnte lokket med at "vi" kan gå innom en bensinstasjon på veien...(uvisst hva vi skal der liksom)...
men vi er enige om å kle på oss nå og komme oss ut. Regnfrakk, lue, vanter. Aill bi bækk! :opplyser: *poff* 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg har hatt en samtale pågående med meg selv siden jeg nesten var våken og i min seng. 
Fornuften ville ut på gåtur, resten ville ikke det fordi det er grått, vått og gufsevær. 
Nå har førstnevnte lokket med at "vi" kan gå innom en bensinstasjon på veien...(uvisst hva vi skal der liksom)...
men vi er enige om å kle på oss nå og komme oss ut. Regnfrakk, lue, vanter. Aill bi bækk! :opplyser: *poff* 

I anledning været bakte jeg kake like greit. 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har spist suppe uten å søle. 

Jeg er stor gutt nå. :hoppe:

Skrevet

Jeg har spist frokost! Pleier å streve med å få i meg mat om morgenen. Og så har jeg løpt i 45 minutter! Begynte å løpe for to uker siden og det er så gøy! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke gjort noe særlig ennå. Men i går måkte jeg snø utenfor her, det må jeg visst gjøre i dag også ut fra hvordan det laver ned med snø her.

• 8 måneder senere...
Skrevet

Oijj....nå må denne tråden gjenoppvekkes fra dvalen for jeg har vært flink: Nå har jeg vasket soverommet,
luftet alt av sengetøy og lagt på nytt velduftende. Jeg har vært ute med alt søppel og vasket bad.
Helga kan komme.       :jepp:    Hva med dere? 

• Liker 1
Skrevet

Her har jeg levert elavfall til gjenvinning, hengt opp nyvasket tøy og nå er oppvaskmaskinen på. Jeg har ikke hengt ut teppene til lufting før jul eller sengetøyet. Været er for dårlig til det.

Ellers er en ny porsjon med hjemmelaget troika nesten ferdig.

• Liker 1
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Tråden må hjelpes litt igang igjen. Noen som har vært flinke i dag, litt eller mye? :jepp:  Jeg har kost meg med is. 

Skrevet

Ja, jeg har vært så flink til å holde terrassen med selskap!! 

• Liker 2
Skrevet

Her har jeg vasket tøy, lagt sammen tøy, ryddet kjøkkenet og gått ut med søppel. Og tørket støv i stua.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lagt inn en lørdagsbestilling på meny og unner meg luksusen det kjennes som, fordi det er så varmt nå. :) 

AnonymBruker
Skrevet

I dag har jeg mest løpt fra avtale til avtale synes jeg. Men har rukket å lage middag og rydde litt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I dag har jeg vært flink og satt grenser for meg selv. At en kollega har rotet med datoer og står uten barnepass i jobbhelga er virkelig ikke mitt problem. Jeg har fri. Det er ikke første gang det skjer, men nå er det slutt på at jeg endrer alle mine planer for å hjelpe. Da lærer h*n aldri å planlegge, sjekke datoer og ikke minst kommunisere med ektefellen.

Anonymkode: 13fcb...8f4

• Liker 1
Skrevet

Jeg har allerede skiftet på senga og vasket/hengt ut det brukte. Måtte det bare komme litt vind nå,
så hadde jeg blitt glad. :klo:  Får mekke meg litt frokost og starte dagen langsomt. 

Skrevet

I dag gikk jeg en ekstra lang tur. :hoppendeglad:

Skrevet

Jeg fikk vannet litt utendørs på morgenen da jeg glemt det i går kveld. Men må nok huske det til kvelden igjen.

• 2 uker senere...
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Fått unnagjort litt i dag, vaska bad, kjøkken, støvsuget alle rom + sofaen, handlet og vært ute med søppel. :)

AnonymBruker
Skrevet

Fått kastet hageavfall og pottet om to planter på verandaen. Måtte utnytte noen øyeblikk med oppholdsvær. Ellers har jeg vasket toalettrom,bad og vaskerom,og støvsugd stue og trappa.

Det er mer enn nok å gjøre ute,men luking frister svært lite når det regner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...