Gå til innhold

I-dag-har-jeg-vært-flink-tråden...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

                   Enig, TRS. :jepp: 

7 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg har også vært flink i dag, støvsuget hele leiligheten og brettet klær. 

:klappe: Veldig flink har du vært. Det er viktig å rose seg selv og hverandre. Den minste lille ting fortjener anerkjennelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

                   Enig, TRS. :jepp: 

:klappe: Veldig flink har du vært. Det er viktig å rose seg selv og hverandre. Den minste lille ting fortjener anerkjennelse.

Takk :takke: i like måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lagt på plass et stativ med tørre klær, vasket et laken og tømt 'arkivkassa' og laget arkivpermer. Den siste der satt langt inne, men nå er det gjort!

Anonymkode: e6adb...33e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt første fridagen min i vinterferien på å skifte på senger, vaske et bad og støvsuger hele huset. Hadde egentlig tenkt å vaske og tørke støv også, men jeg fortjente litt søppel-TV etter anstrengelsene 💪🏼

Anonymkode: e6c6d...f5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært flink i dag jeg med, har tatt og trykket på knappen slik at oppvaskmaskinen begynte å gå, skrudde også på vaskemaskinen etterhvert, og tok meg en kopp kaffe. Det kan en unne seg vettu. Det som er helt klart, er at jeg vasket opp med zalo for hånd, det er det superlenge siden jeg har gjort. 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å ignorere en melding fra min vanskelige slektning. Det kunne blitt en stor sak, men siden jeg satt på hendene mine i stedet for å taste renner det ut i sanden. 

Anonymkode: 84cc0...e5e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte å ignorere en melding fra min vanskelige slektning. Det kunne blitt en stor sak, men siden jeg satt på hendene mine i stedet for å taste renner det ut i sanden. 

Anonymkode: 84cc0...e5e

Jeg ser at dette ikke går helt under temaet husarbeid, men jeg føler meg flink likevel. Så det så.

Anonymkode: 84cc0...e5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ryddet kjøkken

- Laget middag

- Satt på 2 oppvaskemaskiner og tatt utav

- Satt på 3-4 vaskemaskiner og hengt opp

- Ryddet rommet til ungen (tok 1 t liksom😂)

- Støvsugt kjøkkenet

- Ryddet og vasket kjøleskap

- Bakt rundstykker

Og det dumme med meg er at jeg går å henger meg opp i alt jeg har/hadde tenkt jeg ville gjøre i løpet av dagen🙄 Blir aldri fornøyd med innsatsen min😏 Slitsomt....

 

Anonymkode: 719d9...ecc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Herved begynner vi å kunne erklære våren for i anmarsj om ikke annet, for jeg sorterer, vasker, tørker klær
med tanke på rydding i egne skap og fylling av poser som skal til ombruk. Jeg kjenner arbeidslyst og er flink. :nigo: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Herved begynner vi å kunne erklære våren for i anmarsj om ikke annet, for jeg sorterer, vasker, tørker klær
med tanke på rydding i egne skap og fylling av poser som skal til ombruk. Jeg kjenner arbeidslyst og er flink. :nigo: 

Men så flink da!! Kan du sende arbeidslysten til meg også???

Jeg malte jo ett helt rom i går! Så litt flink var jeg iallefall da....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg vasket toalettrommet, og vasket badet. Og lagt på plass litt  tøy. Oppvaskmaskinen har blitt satt igang også.

Ellers føler jeg meg  "litt" flink når jeg endelig får skiftet lyspærer på badet :)

Anonymkode: f2c86...408

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg ryddet vekk innholdet i to store pappesker som vi hadde her pga flytting. Lagt alle små saker på sin plass, puttet i vaskemaskin og skrudd på knappen en gang til, slik som forrige gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul tråd! Jeg har vasket klær og tatt oppvasken. Oppvasken er et daglig gjøremål da (har ikke oppvaskmaskin) men jeg liker å skryte av meg selv for å gjøre det likevel 😄

Vil også skryte av samboeren min som har ryddet og støvsuget hele leiligheten, og brettet klær før jeg kom hjem fra jobb i dag - og laget middag. Herlig!

Anonymkode: d2359...9e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rydda og vaska kjøkkenbenken og satt på vask, gått med pant, glass&metall, papp og plast. Vasket og hengt opp tøy, skiftet på senga, ringt gamlisene og vært datasupport. Har handlet og laget middag, vært til frisør og til linsekontroll, og jeg har gått tur:)

Anonymkode: 1d535...97b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er veldig sliten av mye reising og foredrag de siste ukene. Helt flat faktisk. Men jeg hadde en kaffetid med naboen likevel. I to timer i ettermiddag. Hadde ikke lyst til å åpne døren en gang. Men det ble en fin stund! Lønner seg å gå litt over grenser iblant. Faktisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok jeg for meg siste etappen i selveste storreolen fra gulv til tak. Nå er alt jeg ikke vil ha tilintetgjort
og kastet. Det kjennes veldig bra. Strimlet opp mye papir også, så nå er det plass igjen både her og der. 
Når jeg først kommer i gang og klarer å kvitte meg med ting, føles det som en lettelse i sjelen. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vasket badet og skiftet sengetøy.Som 'premie' fordi jeg hadde gjort unna noe kjedelig arbeid; så pottet jeg om mange av stueplantene mine,det er alltid morsomt og koselig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg vasket en joggebukse med snor i livet. Den ene siden av snoren hadde prøvd å stikke av inni stoffet! :raven:

Med en del pirk og enda mer tålmodighet, hvem tror dere ikke fikk den ut igjen - på riktig plass :lur::dany::cool:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...