Sillicious Skrevet 15. juni 2014 #1 Del Skrevet 15. juni 2014 Vær helt ærlig her inne nå, om du velger å være anonym, for all del. Har lenge lurt på dette,nå har jeg mannet meg opp til å spørre! Hva slags inntrykk har jeg gitt/gir jeg her inne på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Del Skrevet 15. juni 2014 Vær helt ærlig her inne nå, om du velger å være anonym, for all del. Har lenge lurt på dette,nå har jeg mannet meg opp til å spørre! Hva slags inntrykk har jeg gitt/gir jeg her inne på KG? Trivelig og hjelpsom Anonymous poster hash: 3c5ac...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #3 Del Skrevet 15. juni 2014 Vær helt ærlig her inne nå, om du velger å være anonym, for all del. Har lenge lurt på dette,nå har jeg mannet meg opp til å spørre! Hva slags inntrykk har jeg gitt/gir jeg her inne på KG? For å være erlig, så kan jeg ikke huske å ha sett deg før Anonymous poster hash: 8effd...8bb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 15. juni 2014 #4 Del Skrevet 15. juni 2014 Har ikke så mange tanker egentlig om hva jeg syns, så du er ikke så ille Men har lagt merke til at du alltid svarer ordentlig i tråden, og slenger lite dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 15. juni 2014 #5 Del Skrevet 15. juni 2014 Ok jeg skal være helt ærlig Jeg offrer deg ikke en tanke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 15. juni 2014 #6 Del Skrevet 15. juni 2014 Aner ikke hvem du er, jeg ser sjelden på bilde og navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg er egentlig litt lettet over at noen ikke vet hvem jeg er, da blir jeg ikke sett på som så ille som jeg tenkte Og takk til dere med søte kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 15. juni 2014 #8 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg var sett navnet og avataren din før, men jeg kan ikke huske noe du har skrevet. Men nå glemmer jeg veldig lett og da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 15. juni 2014 #9 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg tror kanskje jeg så vidt har lagt merke til nicket og/eller avataren din før, men assosierer dem ikke med noe som helst. Har ingen anelse om hva du pleier å diskutere her inne. Hvorfor lurer du? Har sett liknende tråder tidligere, og det de ofte gjør med meg er at jeg går fra å være likegyldig overfor en bruker til å få inntrykk av at personen er usikker/sosialt merkelig/selvsentrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 15. juni 2014 #10 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg har generelt et godt inntrykk av deg. Saklige og gode svar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deer Skrevet 15. juni 2014 #11 Del Skrevet 15. juni 2014 Synes ikke innleggene dine skiller seg noe særlig ut, derfor legger jeg ikke så ofte merke til deg i forum, selvom jeg har sett deg før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 15. juni 2014 #12 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg har ikke lagt merke til deg før nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #13 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg tror kanskje jeg så vidt har lagt merke til nicket og/eller avataren din før, men assosierer dem ikke med noe som helst. Har ingen anelse om hva du pleier å diskutere her inne. Hvorfor lurer du? Har sett liknende tråder tidligere, og det de ofte gjør med meg er at jeg går fra å være likegyldig overfor en bruker til å få inntrykk av at personen er usikker/sosialt merkelig/selvsentrert Skjønner du tenker sånn med folk som lurer sånn altså Hva skal jeg si, egentlig var jeg bare nysgjerrig, men det er mange ganger jeg har følt meg "misforstått" og mislikt her inne, men det kan selvfølgelig bare være i hodet mitt! Kan kanskje kalle meg usikker, ja. Det kan jeg innrømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teta Skrevet 18. juni 2014 #14 Del Skrevet 18. juni 2014 Har ikke noe inntrykk enda, for jeg kan ikke huske å ha sett deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå