Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei Betty! Står det bra til i det Bettyske hjem en lørdags formiddag? Satser på at magen har det bedre. ;) Du får se på det som en tarmskylling he he!

Er ikke helt i slaget jeg så jeg er hjemme fra jobben i dag. Får litt dårlig samvittighet, men er man syk så er man syk. Blir nok en rolig og avslappende lørdag her i gården. En viss fare for at det innebærer noen timer her på KG...:oops:

Ønsker deg en fortsatt fin lørdag! Stikker nok innom etter litt lørdagsgodt i kveld! :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du verden så renset fruem føler seg idag, magen er så flat etter nattens eskapader på baderommet, så buksa føltes faktisk litt større :ler::ler:

Karnsje dette er og anbefale som slankekur ( slår meg selv på fingerne for dette er en bok kjemisk renste for slike utrykk :fy: )

Uansett er dette og anbefale for alle de der ute som måtte lide av forstoppelse :hoho::hoho:

Sol og nydelig vær, fruen har nesten tårer i øyne når hun skuer ut vinduet, og bare herren får stått opp :ler: , blir det nok båttur på salte bølger :wink:

Karnsje undertegnede får jobbet litt med hudfagen også, den er jo som kjent melkehvit :-?

Takker for hilsner jenter,

Soul, :trøste: har vært innom boken din med både honning, paracet og trøstende ord.

Håper du blir bedre snart og i mellomtiden får du kreve litt sykepass av Soulmannen :sjarmor: , det har de bare godt av :wink::ler:

Lunacia, bare forsyn deg med moreller, magen min hadde satt pris på det :oops: , jeg kan visst nemlig ikke ha det i hus, virker det som :ler:

Frokost jenter, nylagde scones, med ønsket pålegg og en stor kopp earl grey m sitronskive i :sikle:

Dette er ferie jenter :)

Forsyn dere........................

Skrevet

*tar en scones og smører på litt bringebærsyltetøy*

Moreller er farlig godt (ja, det vet du alt om :ler: ) men jeg har heldigvis ikke råd til mer enn et hekto eller to om gangen :wink:

Skrevet

Det er det som er problemet Mylian, butikken som ligger 5 min fra meg selger de for 39 kr kiloen :roll: ......................

Men nå må vel snart tilbudet være over, håper magen min hvertfall :ler:

Bare forskyn deg Mylian, hyggelig med selskap til maten, herren sover jo ennå så..................... :ler:

Skrevet

Sulten i dag, så jeg forsyner meg av enda en scones. scones er enda en ting som er farlig godt! :o

39 kroner kiloen? oi. ja, hadde jeg bodd i nærheten av deg hadde jeg nok tilbrakt hver dag på dosetet! :ler:

Skrevet

Å du er en knupp! Deilig å bli stelt litt når man er syk. :klem: Soulmannen forstår heldigvis sin plikt. :sjarmor: Idag har han til og med massert mine ømme skuldre...

Godt å høre at fruen er bedre forresten! regner med at det blir en morell-fri båttur! ;)

Kos dere i finværet!

Skrevet

Båttur ja :-? , hvem hadde glemt og ta med båtnøkkelen fra bilen som står på service tro.................................................................................................................................Det var vel herren det :evil: .

Så her sitter vi uten nøkkel denne ene helgen det endelig er fint vær :-? .

Herren er i gang med selvpisking, og fruen er bare meget misfornøyd.....

Vel, da blir det gå-tur istedefor :ler:

Skrevet
Båttur ja :-? , hvem hadde glemt og ta med båtnøkkelen fra bilen som står på service tro.................................................................................................................................Det var vel herren det :evil: .

Så her sitter vi uten nøkkel denne ene helgen det endelig er fint vær :-? .

Herren  er i gang med selvpisking, og fruen er bare meget misfornøyd.....

Vel, da blir det gå-tur istedefor :ler:

:trøste: Sender over noen oppmuntringstanker! Herren får spandere på fruen et glass utepils eller noe godt hvis hun vil ha på veien syns jeg. ;)

Skrevet

Innom for å takke for rosene, og for å gi en helge :klem:

Skrevet

Huff da :trøste:

All melidenhet til deg i går, for nå vet jeg hvordan det er å spise over et halvt kilo moreller og få kjempevondt i magen :-x måtte bare teste det jeg ja.. :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

hei betty!

Takk for hilsen i dagboka mi!! Alltid koselig når noen har vært innom :) Ønsker deg også en fin helg.

Klem

Skrevet

Takk for bollene jeg fikk i hulen min! Koselig!

Skrevet
Det er det som er problemet Mylian, butikken som ligger 5 min fra meg selger de for 39 kr kiloen :roll: ......................

Men nå må vel snart tilbudet være over, håper magen min hvertfall :ler:  

.. ja og da kommer de vel opp i kilopris på 100-140 kroner.. og det begrenser opplagt inntaket.. :wink:

Ønsker deg forøvrig en god - regnvåt - søndag..

Skrevet

Hei Betty! :-)

Takk for dagbok melding og de varme ordene. Ja det gjelder å holde seg sysselsatt :wink:

Takk for at du syns jeg er sterk, men så har man jo ikke noe annet valg heller. Man må bare ta en dag av gangen og forsøke å glede seg over de små og store positive tingene som skjer. :-)

Håper du får en fin dag:)

Gjest Coral
Skrevet

Takk for koselig hilsen i dagboken min :blomst:

Ønsker deg en fin fin dag :-)

Klem fra Hanne

Skrevet

Du verden , her har det virkelig vært besøk :o .

Takker for alle koselig hilsner, dere er fantastiske hele bunten :ler:

Hanne Eponine, Bille, Lunacia, Becca, Mylian, Saeria, Soul og Optimist.

En stor :klem: og en :dagensrose: til dere alle sammen :kysse: .....

Setter frem litt kos til søndage jeg, tror vi går for pizza fra Pizza Ninni med masse hvitløksdressing til :sjarmor:

Forsyn dere damer, pizza er nam :sikle:

Hele fruen er i hvilemordus idag og nå er det blitt så sent på dagen så undertegnede har gitt opp håpet at arbeidslysten skal komme...............

Nei, la denne dag bli en hviledag ( høres nesten ut som Gud nå gitt :ler: )

Skrevet

*kikker på pizzaen* Hva er det på denne, mon tro?

Skrevet

Ali spesial.......Biffbiter, pepperoni, skinke, mozzarellaost, løk, paprika og masssssssssssse hvitløk :sjarmor::wow: håper det smaker :wink:

Skrevet

Okei, da melder jeg pass for denne gang, for den pizzaen der kan ikke jeg spise. *setter seg i et hjørne og dupper av litt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...