AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #181 Del Skrevet 30. juni 2014 Men hvorfor la slike kommentar som "du som er så tynn" osv bli godkjent? Hvis dama ikke vil defineres på bakgrunn av kropp bør hun ærlig talt endre fokus. Altså, jeg mener kun at det er på grunn av en tynn kropp (før syltynn) at hun tjener de pengene hun gjør, men hun nekter jo plent for det selv. Alt som er konstruktiv kritikk o.l er "angrep" og "mobbing", men når noen kommenterer noe så idiotisk som ammebryst så blir blir hun lamslått av glede? Jeg synes det er en akkurat like lite saklig kommentar som de skriver stygge ting, og det sender et feil signal. Anonymous poster hash: 1f478...508 Synes du burde roe deg ned et par hakk og innse at mennesker er forskjellige. Det var vel ikke verre enn at noen synes store bryster (vil si det er normale bryster,) raskt kan se falskt ut dersom man er tynn, men ikke i dette tilfellet. Jeez, snakk om å overanalysere og virkelig sette seg inn i det her. Det er en blogger for pokker, helt utrolig hvor opphengt noen kan bli i hva fremmede mennesker mener og sier... Om hun vil være tynn! Flott! Om hun tjener penger på det, så bra for henne! Hvorfor forsøke å jekke ned og kritisere mennesker DU ikke er enig med eller liker? All ære til henne som ikke gidder å bruke tid og energi på de som kun er ute etter å lage kvalme. Ingen har rett til å diktere hva andre mennesker skal mene, si eller gjøre. Anonymous poster hash: 678f0...580 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #182 Del Skrevet 30. juni 2014 Det siste blogginnlegget bør vel strengt tatt merkes som reklame? Anonymous poster hash: a8d25...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #183 Del Skrevet 30. juni 2014 Noen ganger… nei, ofte.. kommer det innlegg i denne tråden som forpester så til de grader at de innleggene som er kritiske, men samtidig gode, blir fullstendig ødelagt. Jeg vil også være tynn og frisk, ser virkelig ikke noe galt i det. Det var litt spesielt da hun i 2011 (?) la ut bikinibilder "for å vise bikinien", men lyset var veldig dårlig og håret hang foran toppen. Det var tydelig at hun ikke ville vise frem det hun hadde på seg, men heller vise frem kroppen. Syntes det er riktig og viktig og diskutere slike enkelthendelser når det skjer, men nå har hun vitterlig bare vist frem et oufit som er helt likt det mine venninner bruker på byen på en lørdagskveld. Om man skal kommentere det her i tråden får man heller skrive at man syntes det var alt for lettkledd osv, men å si at hun ikke burde godkjenne kommentarer tilfelle en 14-åring sitter å leser at FF blir glad for å bli kalt tynn…. jeg har ikke ord! Anonymous poster hash: 6c65e...1b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #184 Del Skrevet 30. juni 2014 Det siste blogginnlegget bør vel strengt tatt merkes som reklame? Anonymous poster hash: a8d25...d55 Helt utrolig hvordan haukene her inne passer på at alt går riktig for seg hos FF Anonymous poster hash: 1bfcf...a5f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. juni 2014 #185 Del Skrevet 30. juni 2014 Tråden er ryddet for hets og avsporinger. Grunnet gjentatte ryddinger stenges denne tråden. Yvonne (mod) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg