Gå til innhold

Førsteplass på blogglisten - stadig oftere andre enn FF

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat der er Livingdoll flink. Hun lager fine reiserepotasjer med variert innhold. Det blir endel luxus og glamour der også, men hun opplever ivertfall mer og det virker som hun er opptatt av det lokale, natur, kunst og det særegne med stedet hun er på. Hennes bilder frister i det miste. FF kunne like gjerne vært på Colorline spør du meg...fatter ikke at sponsorene setter litt krav til henne.

Men Livingdoll skriver alt for lite. Bare mye bilder og null info.

Anonymous poster hash: 43fde...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns bloggen ser helt lik ut som ff sin. Bildene ser jo helt like ut med tanke på tekstplasseringen i bildene osv. Eller er dette noen standardgreie man kan legge inn? Virker ellers bare som ren kopiering..

Kan si meg enig i at jeg har sett en del grove eksempler på ren kopiering, både når det kommer til KK og FF, men i dette tilfellet ser jeg faktisk ikke helt hva du mener. Hvilke innlegg er det du synes er så like?

Når vi er inne på dette med kopiering: Jeg skjønner ikke hvorfor Coverbrands og de andre aktørene som er hyppig ute på markedsføring hos toppbloggerne, godtar at så og si hele produktannonsen er ren kopi fra produktbeskrivelser og lignende på aktørens egen hjemmeside? Krever de ikke at bloggerne skal lage en omtale der de har "testet" produktene og kommer med sine "egne meninger"? Det er jo som regel slik disse produktannonsene er utformet...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror ikke du har forstått poenget om du tror det handler om å ikke ville se en kvinnekropp. Utdann deg!

Det handler om at kvinnekroppen ikke skal framstilles som et objekt som andre kan verdere.

Jeg har ganske bra selvtillit og håper på en framtid der selvtillit ikke ligger i en persons utseende, men heller i kunskap, evner, personlighet osv. Jeg gjentar: http://everydayfeminism.com/2014/02/the-sexy-lie/

Anonymous poster hash: 336d8...14b

Pro-feminisme og rødstrømpesyn gidder jeg ikke å "utdanne" meg i. At noen har flott kropp og vil vise den frem synes jeg bare er flott. Man kan være stolt og vise frem kroppen sin og fortsatt ha kunnskap, evne god personlighet osv...

Anonymous poster hash: 678f0...580

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det siste instagrambildet er det iallfall tydelig at hun ikke har antydning til overleppe. Hvorfor bruker hun ikke disse fantastiske produktene hun reklamerer for? Jo, vent; det var visst restylanen som gjorde underverker. For øvrig er det helt unaturlig å vri ansiktet slik hun gjør på det bildet. Hun er jo helt besatt av å vise sin venstre side (noe hun selvfølgelig benekter). Kan ikke huske å ha sett hennes høyre side før.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det siste instagrambildet er det iallfall tydelig at hun ikke har antydning til overleppe. Hvorfor bruker hun ikke disse fantastiske produktene hun reklamerer for? Jo, vent; det var visst restylanen som gjorde underverker. For øvrig er det helt unaturlig å vri ansiktet slik hun gjør på det bildet. Hun er jo helt besatt av å vise sin venstre side (noe hun selvfølgelig benekter). Kan ikke huske å ha sett hennes høyre side før.

Plusset deg ved en feil.

Jeg leste en artikkel i vg rundt påsketider at de fleste av foretrekker å vise venstre side av ansiktet ved fotografering. Finner ikke artikkelen på nett desverre men fant dette; http://www.theatlantic.com/video/archive/2014/02/why-we-tend-to-show-our-left-side-in-pictures/283722/

Så hun er ikke sensasjonell på dette selv om dere ønsker det. Dere selv er jo garantert unntaket da selvfølgelig...

Anonymous poster hash: cf70e...612

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sitter det altså i fullt alvor voksne kvinner(?) og diskuterer hvorvidt ei blogger dere ikke kjenner eller liker (men bloggen/instagram/facebook skal dere inn på) har overleppe eller ei og at hun liker å vise seg frem fra sin venstre side?

Det er jo helt fantastisk! For et liv... :icon_lol:

Anonymous poster hash: 1bfcf...a5f

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som syntes denne filmen til tider var superklein? Med alle de "selfie"-filmene som viser oppstilt skåling og kyssing og ja, mye kleint. En ting er og ha det for egen del, men å legge det ut og vise til hele verden..? Det må da være litt flaut og sette opp kamera på bordet på en 5 stjerners restaurant eller hva hun nå kalte denne Choppes grill'en også?

https://m.youtube.com/watch?v=5nx3Ikcq-RA

Anonymous poster hash: 8716c...ae6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser annerledes ut på film. Og babyen er virkelig som snytt ut av nesa på LK, ikke noe tvil om hvem som er faren hvertfall :fnise:

Jeg skjønner at de vil ha film av de to sammen, og at det er enkelt å sette opp etstativ, men da må man jo ha noe å gjøre mens man blir filmet. Der de drikker rødvin ser det jo nesten ut som det er klein stemning mellom de to.

Anonymous poster hash: 6c65e...1b6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint laget amatørfilm, men samtidig utrolig kleint! Og bude den ikke merkes med "reklame"..?

Anonymous poster hash: 42d95...c94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusom klein film. Sikkert fine minner til sofaen hjemme, men ikke ute på bloggen. De oppstilte kyssescenene er dødspinlig, og fantastisk at hun legger ut babyen sin i bare trusa på Norges største blogg og youtube.

Anonymous poster hash: efc49...00f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusom klein film. Sikkert fine minner til sofaen hjemme, men ikke ute på bloggen. De oppstilte kyssescenene er dødspinlig, og fantastisk at hun legger ut babyen sin i bare trusa på Norges største blogg og youtube.

Er det så farlig da? Tror ikke jeg hadde brydd meg om det lå et babybilde av meg i baris på nett...? Og når disse barna nå om dagen blir store vil det jo gjelde flertallet. Da vil det sikkert være flaut å være den eneste uten. Barn og ungdom er jo opptatt av å være like alle andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det så farlig da? Tror ikke jeg hadde brydd meg om det lå et babybilde av meg i baris på nett...? Og når disse barna nå om dagen blir store vil det jo gjelde flertallet. Da vil det sikkert være flaut å være den eneste uten. Barn og ungdom er jo opptatt av å være like alle andre.

Nei, det bryr ikke meg, men om du hadde fulgt litt med i media på hva peodifile gjør med badebilder av unger så hadde du skjønt det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA :-D dagens underholdning sikret, jeg ler ennå. Så kleint atte. De er nok vant til å filme hjemme også da, da blir liksom ikke dette så ille

Anonymous poster hash: 1f478...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

i hennes bandasjeskjørt-innlegg har noen kommentert noe om at hun har klumper på ryggen! herregud så slemt sagt!!!!

Anonymous poster hash: ddff3...dec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor la slike kommentar som "du som er så tynn" osv bli godkjent? Hvis dama ikke vil defineres på bakgrunn av kropp bør hun ærlig talt endre fokus.

Altså, jeg mener kun at det er på grunn av en tynn kropp (før syltynn) at hun tjener de pengene hun gjør, men hun nekter jo plent for det selv. Alt som er konstruktiv kritikk o.l er "angrep" og "mobbing", men når noen kommenterer noe så idiotisk som ammebryst så blir blir hun lamslått av glede? Jeg synes det er en akkurat like lite saklig kommentar som de skriver stygge ting, og det sender et feil signal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor la slike kommentar som "du som er så tynn" osv bli godkjent? Hvis dama ikke vil defineres på bakgrunn av kropp bør hun ærlig talt endre fokus. Altså, jeg mener kun at det er på grunn av en tynn kropp (før syltynn) at hun tjener de pengene hun gjør, men hun nekter jo plent for det selv. Alt som er konstruktiv kritikk o.l er "angrep" og "mobbing", men når noen kommenterer noe så idiotisk som ammebryst så blir blir hun lamslått av glede? Jeg synes det er en akkurat like lite saklig kommentar som de skriver stygge ting, og det sender et feil signal. Anonymous poster hash: 1f478...508

Dette går for langt...skal man ikke kunne ta imot komplimenter heller nå da fordi det kan gi et inntrykk av å ha feil fokus?.. Herlighet, den generasjonen som vokser opp nå kommer til å bli behandlet som glass...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går for langt...skal man ikke kunne ta imot komplimenter heller nå da fordi det kan gi et inntrykk av å ha feil fokus?.. Herlighet, den generasjonen som vokser opp nå kommer til å bli behandlet som glass...

Komplimenter er bra, det samme er konstruktiv kritikk.

Men fokus på intime kroppsdeler er nå en uting, og gitt at det er mange 14-åringer som leser bloggen synes jeg hun kan droppe å godkjenne sånt. Det samme gjelder spørsmål som "hvilken str har du?"

Men altså, hun elsker jo den oppmerksomheten, så det blir nok ikke noen endring der ;-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...