Gå til innhold

Førsteplass på blogglisten - stadig oftere andre enn FF

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså hun er på ferie. I syden..... Det er vel ikke så veldig rart å legge ut bikinibildet da? De passer jo liksom med temaet: sommerferie. Det er jo ikke sånn at hun kler av seg midt i byen liksom ;)

Jo, når halve Norge leser bloggen din og det blir liggende på nett for evig og alltid jo. Jeg er veldig veltrent ogkvinnelig, og stolt av kroppen min, men jeg legger nå aldri ut lettkledde bilder av meg selv likevel. Dama er helt avhengig av oppmerksomhet

Anonymous poster hash: 1f478...508

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt OT, men det hotellrommet/suiten i trondheim var ufattelig stygt innredet! Faktisk trodde jeg det var et uferdig lagerlokale ved første øyekast. Sengetøyet ser ut som det er slengt på i en fart, og de gulvteppene ser ut som gigantiske oppvaskkluter. Og de løs speilene likte jeg ikke, spesielt siden de kan velte om et krabbende barn dulter borti de. Nå krabber kanskje ikke nelia ennå da.

Selv om vinduene slipper inn masse lys, så virker rommet mørkt og trist.

Anonymous poster hash: 8b126...e0e

Fancy lagerlokaler du har vært i da. En suite er neppe innredet med tanke på småbarnsfamilier.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier hun til hotellet i slike situasjoner? Skulle gjerne visst, må være utrolig kleint. "Hei jeg heter CBE og driver norges største blogg! Hva sier dere til å gi oss en suite mot gratis omtale på min blogg som har over 100000 unike lesere hver dag?"

Anonymous poster hash: ddff3...dec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, når halve Norge leser bloggen din og det blir liggende på nett for evig og alltid jo. Jeg er veldig veltrent ogkvinnelig, og stolt av kroppen min, men jeg legger nå aldri ut lettkledde bilder av meg selv likevel. Dama er helt avhengig av oppmerksomhet

Jeg legger heller ikke ut sånne bilder av megselv, men både FB og Instagram flommer over av det fra både kjente og ukjente i alle mulige fasonger så jeg syns fortsatt ikke det er noe særlig rart..... ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier hun til hotellet i slike situasjoner? Skulle gjerne visst, må være utrolig kleint. "Hei jeg heter CBE og driver norges største blogg! Hva sier dere til å gi oss en suite mot gratis omtale på min blogg som har over 100000 unike lesere hver dag?"

Åpenbart. Tviler på at hele Norge vet hvem Caroline Eriksen er.

Anonymous poster hash: efc49...00f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå er jo dette faktisk hotellet hvor de spiller inn det -nye jenta hvor hun er dommer..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

regner med det er tv2 som fikser dette, da hun er dommer i et program de lager?

Anonymous poster hash: bbecf...62d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger heller ikke ut sånne bilder av megselv, men både FB og Instagram flommer over av det fra både kjente og ukjente i alle mulige fasonger så jeg syns fortsatt ikke det er noe særlig rart..... ;)

At flere og flere er dumme nok til å gjøre det får det ikke til å bli mer normalt, respektabelt eller classy.

Det er snakk om oppmerksomhetshungrige mennesker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At flere og flere er dumme nok til å gjøre det får det ikke til å bli mer normalt, respektabelt eller classy.

Det er snakk om oppmerksomhetshungrige mennesker.

Det er jo greit nok (og jeg sa vel heller aldri at det var hverken respektabelt eller classy) - men poenget mitt var at det ikke var så spesielt for FF. Og at jeg ikke tror at ett bikinibilde fra en sommerferie er lagt ut for å skape drama eller lesere på bloggen. ;)

Trusebildet 3 dager etter fødsel er en helt annen story ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF har jo knapt nok tid til å blogge lenger, det er jo bare sponsede ferier som hun knapt gidder å skrive noe om eller så er det diverse oppdrag hun er med på.

Hun er jo aldri i ro på samme sted veldig lenge, farter fra det ene til det andre. Lurer på når hun kommer til å gå på en smell.

Anonymous poster hash: 5e80d...749
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor mange lesere FF har? Jeg vet ikke hvilket blogg-domene hun bruker så vet ikke om det står noen plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som gidder å trykke seg inn der lenger? Bloggen er jo helt uinteressant. Hun må jo bli realitydeltaker for å klare å opprettholde noe som helst blest om seg selv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som gidder å trykke seg inn der lenger? Bloggen er jo helt uinteressant. Hun må jo bli realitydeltaker for å klare å opprettholde noe som helst blest om seg selv. Anonymous poster hash: 1f478...508

Eeehhhh...dere klarer fiiiint å opprettholde interessen for henne selv med alle trådene her inne.

Anonymous poster hash: cf70e...612

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet hvor mange lesere FF har? Jeg vet ikke hvilket blogg-domene hun bruker så vet ikke om det står noen plass.

På www.bligglisten.no står alle mulige blogger uavhengig av hvilken plattform de bruker :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som gidder å trykke seg inn der lenger? Bloggen er jo helt uinteressant. Hun må jo bli realitydeltaker for å klare å opprettholde noe som helst blest om seg selv.

Ut i fra alle dine bitre og negative innlegg i denne tråden å dømme så er hun nok litt interessant for deg også selv om det er hardt å innrømme det.

Anonymous poster hash: 1bfcf...a5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra alle dine bitre og negative innlegg i denne tråden å dømme så er hun nok litt interessant for deg også selv om det er hardt å innrømme det.

Anonymous poster hash: 1bfcf...a5f

Haha. Nei, hun (ogt mannen) er en kime til underholdning. Vesentlig forskjell der gitt/gutt ;-) Bitter har jeg aldri vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trodde aldri jeg skulle si dette, men når jeg leser Kristinaandersen.no, som har fått sponset akkurat samme tur som FF, synes jeg faktisk KA er en påfallende dyktig blogger..

Jeg syns bloggen ser helt lik ut som ff sin. Bildene ser jo helt like ut med tanke på tekstplasseringen i bildene osv. Eller er dette noen standardgreie man kan legge inn? Virker ellers bare som ren kopiering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BURN IT ALL!!

attachicon.gifburka.jpg

Eventuelt bare lukk øynene 24/7 slik at du slipper å se en kvinnekropp igjen. Heldigvis har noen selvtillit nok slik at man slipper at alt skal tilrettelegges en selv.

Anonymous poster hash: 678f0...580

Men jeg tror ikke du har forstått poenget om du tror det handler om å ikke ville se en kvinnekropp. Utdann deg!

Det handler om at kvinnekroppen ikke skal framstilles som et objekt som andre kan verdere.

Jeg har ganske bra selvtillit og håper på en framtid der selvtillit ikke ligger i en persons utseende, men heller i kunskap, evner, personlighet osv. Jeg gjentar: http://everydayfeminism.com/2014/02/the-sexy-lie/

Anonymous poster hash: 336d8...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...