Gå til innhold

TIL NORSKE KVINNER SOM IKKE SERVERER TORSK


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Torsk gir bedre sex!!!!!!!!!!!!!!!!!

Menn som spiser mye torsk og gulrøtter er gode elskere.

Torsk gjør menn til bedre elskere, viser en italiensk undersøkelse. Hvis de i tillegg knasker i seg store mengder gulrøtter har de rett til vill og hemningsløs sex, melder The Sun ifølge Nordlandsposten.

Hvis den mannlige delen av befolkningen ønsker mer lidenskap i hverdagen, er agurk, broccoli, paprika, ruccola-salat, stjernefrukt og melon viktige ingredienser.

De mest trofaste mannene spiser derimot tysk bondebrød til frokost, mens den cappuccino-drikkende befolkningen elsker å flørte med alle de treffer.

På bunnen av den italienske lista kommer menn med trang for svinekjøtt. Disse framstår som egoistiske.

moralen her må være.GI MANNEN TORSK OG HAN BLIR EN GOD ELSKER OG MAN FÅR ET BEDRE SAMLIV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe... at du gidder å henge deg opp i slikt noe da? Eller at JEG gidder å henge meg opp i slike ting...?

Det er jo bare aviser.

Alle vet jo at menn henger seg opp i akkurat det som "passer dem". Menn har sine områder, og kvinner har sine områder.

Cluet er kommunikasjon, min venn, å forstå det annet kjønn. Det gjelder både menn og kvinner.

Tror nå jeg, da.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...

Hvis de i tillegg knasker i seg store mengder gulrøtter har de rett til vill og hemningsløs sex, melder The Sun ifølge Nordlandsposten.

Tror ikke jeg skal fortelle dette til mannen min, som ikke er så glad i gulerøtter.

Da tenker jeg selvfølgelig på det å ha RETT til sex hvis han spiser mye gulerøtter. :nei:

Nå funker det veldig bra her i huset da, gulerøtter eller ikke gulerøtter.

Han kunne dog med fordel spist mere grønnsaker, men da av andre åpenbare grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Sun har jo like bra journalistikk som Se&Hør så jeg vet nå ikke helt jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må mannen fores, klarer han ikke å lage mat selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj... jeg hadde aldri servert torsk. Hvorfor? FORDI DET ER EKKELT! :snurt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jeg bare har sex med andre kvinner, da. Hverken jeg eller kjæresten liker torsk, og av alt det andre du nevnte er det bare melon jeg liker. Og sexlivet er topp likevel!

Men altså...The Sun som kilde? Det er vel litt som å stole blindt på Her & Nå, igrunn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...