Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Gjest Nesevisa

Den beste beskrivelsen jeg har hørt om knipeøvelser er at det er som å spise spaghetti med musa :ler:

Leste dette i heisen på jobb og MÅTTE prøve. Jeg dævver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Sånn bare til opplysning, folk putter de utroligste ting oppi både 1ern og 2ern.

....det vil et kjapt Google søk med Safe search off bekrefte!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Nesevisa! Nå må du svare for deg!!! :ler:

------------------

GOSH så tidlig oppe jeg var i dag. Mannen måtte ordne noe jobbgreier på sykehuset, så jeg måtte opp FØØØØR 07.30. Shaise! Ikke noe tidlig for de som har barn, men for meg er det gørrtidlig. Er vel bare å forberede seg.. Dro til Shell og vaska bilen i sånn vaskemaskinautomat, for bilen så ut som et gjørmemonster etter sverigeturen. Nå har jeg en heeeel dag åpen foran meg, men starter med å spise litt tror jeg... For jeg er suuulteeen... Leverposteeeei :spise: . Må vel rydde og støvsuge på gjesterommet sånn at vi får kommoden inn der, også er det jo bare to uker til mamsen kommer :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste beskrivelsen jeg har hørt om knipeøvelser er at det er som å spise spaghetti med musa :ler:

:ler:

Ja, Nesevisa! Nå må du svare for deg!!! :ler:

------------------

GOSH så tidlig oppe jeg var i dag. Mannen måtte ordne noe jobbgreier på sykehuset, så jeg måtte opp FØØØØR 07.30. Shaise! Ikke noe tidlig for de som har barn, men for meg er det gørrtidlig. Er vel bare å forberede seg.. Dro til Shell og vaska bilen i sånn vaskemaskinautomat, for bilen så ut som et gjørmemonster etter sverigeturen. Nå har jeg en heeeel dag åpen foran meg, men starter med å spise litt tror jeg... For jeg er suuulteeen... Leverposteeeei :spise: . Må vel rydde og støvsuge på gjesterommet sånn at vi får kommoden inn der, også er det jo bare to uker til mamsen kommer :lillesky:

Flinke MissDior :) Tenk a du! Bare to uker igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mohaha, dere kan jo gjette :nigo:

Tenker at kokt er best, blikke så vondt oppi gøysa da! :opplyser:

:ler:

Flinke MissDior :) Tenk a du! Bare to uker igjen :nigo:

Tja, ikke enda. Ligger på sofaen.. :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en god helg Missdior! :klem:

Takk det samme! :hjerte: Måtte den fylles av barn som sover lenge og ikke bråker? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke kjøpt noe annet enn nyttige klær og ting til lille M, så nå er det vel på tide? :sjenert:

6138947427_1_1_1.jpg?timestamp=140748464

Var ikke denne veldig, veldig fin?? Vi skal jo i bursdag til mormor som blir 90 når lillegutt er 1,5 mnd gammel... Ekke dette et godkjent bursdagsoutfit? Med hvit body og hvit strømpis... :sjenert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...