Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dine ser jo aldeles lekre ut da, FruN! :wow:

Men jeg får ofte helt latterkrampe av sånne expectations vs reality - bilder. Sånne som disse f.eks :ler:

Takk :)

Og :hoho: Elsker sånne!! Fancykake er tålmodighetsprøve!!!! Kudos til de som har ork! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dåååårlig gjort FruN :snurt: (men du er veldig flink!!!! ) og hurra for 100 sider!! Og hurra for kanelsnurrene som smakte bedre når man bare tok en som hadde kanel og sånt i seg.. brett to ble også mycka bettre!

-....................

Man vet man er gravid når man tisser, går i stua for å starte spotify, må tisse igjen..... :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine ser jo aldeles lekre ut da, FruN! :wow:

Men jeg får ofte helt latterkrampe av sånne expectations vs reality - bilder. Sånne som disse f.eks :ler:

Hahaha, elsker sånne bilder!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jo jeg vært flink i flere dager, ikke grått pga pusi... men nå kommer det i doble lag. I går var det fem uker siden jeg kosa med henne sist, og på mandag har hun vært borte i fem uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

*ond latter* :lur:

Er jeg tilgitt om jeg baker til neste gang det blir treff som jeg håper jeg får vært med på? *englefjes*

Jeg scrolla faktisk opp igjen for å sikle på solskinnsbollene en gang til. Bolleeeee. :grine:

Nå hadde jo jeg vært flink i flere dager, ikke grått pga pusi... men nå kommer det i doble lag. I går var det fem uker siden jeg kosa med henne sist, og på mandag har hun vært borte i fem uker..

:klem: Håper hun dukker opp snart! Kanskje du skal henge opp en savnet-plakat eller to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal kjøre nedover i morgen for å lete enda en gang. Håper hun kommer! Mannen var på fest i går og lovte meg i halvfylla at hun kom i morgen, så vi får seeee :)

Den rolige frilørdagen som skulle brukes til å rydde bodene er borte. "Vi er på tur nå!" i en sms fra svigers resulterte i stressrydding i bare trusa! :fnise: Har besøk nå, også skulle den mannlige delen av familien + mrdior på fotballkamp i dag. Er dritglad for at jeg slipper for fyttigrisen for et vær det er! Jeg skal heller sortete sokker og bake hamburgerbrød... Meeeh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...