Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

O var veeeldig utålmodig :fnise: Han var nok ganske trøtt. Typisk han å bli spinnvill da. Nå håper jeg ikke dere ble skremt, for det er ingen vei tilbake :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten alene hjemme på fredag, så dere må gjerne komme en tur. Vi jan lage taco/pizza ellerno. Men missdior skalvel ttidlig opp på lørdag og du lilleninja fikk vel besøk i kveld? ;) Ooog Kisskissbangbang har baby som må i seng...

Jaja, en annen gang!

Hmmm..Besvarte mitt eget spørsmål? :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten alene hjemme på fredag, så dere må gjerne komme en tur. Vi jan lage taco/pizza ellerno. Men missdior skalvel ttidlig opp på lørdag og du lilleninja fikk vel besøk i kveld? ;) Ooog Kisskissbangbang har baby som må i seng...

Jaja, en annen gang!

Hehe, vi kan ta det en annen gang, ja :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det hjalp vel kanskje ikke at jeg vagget verre enn en gås på slutten også ? :hoho:

Joda, da ble det liksom litt mer akseptert kanskje :ler:

Æ bli med næste gang!

Ja, det SKAL du :nigo:

Så koslig! Skulle ønske jeg bodde lengre nord nå :) kjedelig at jeg ikke har funnet noen i området her som skal ha:)

Det vet jeg du skulle, hihih :nigo: Må vel få til et LANDSTREFF i Oschlo eller noe, sånn at alle kan være med :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O var veeeldig utålmodig :fnise: Han var nok ganske trøtt. Typisk han å bli spinnvill da. Nå håper jeg ikke dere ble skremt, for det er ingen vei tilbake :ler:

Ja, han så trøtt ut, stakkars liten :ler: Nesj, ikke skremt! Ikke enda!

Jaja, en annen gang!

Så koselig! Gjerne en annen gang ja, men ikke denne, hehe. Jobber til 20.00 uansett, så det hadde blitt gørrseint. :)

At jeg har baby som må i seng er ingen hindring, jeg har jo en mann og :nigo:

Hheheeey, helt sant :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, men det ligger jo mer i kategorien "må" ha, Kanke kjøre bil uten bilstol liksom. Men joda, vogn trenger man jo eegentlgi ikke... :sjenert: :ler:

Ja, gjerne det! Kan jo iallefall låne/leie noen måneder :nigo:

Bæretøy er et must :opplyser: Ihvertfall mye billigere enn andre nødvendigheter :ler:

Men ja, jeg tror vi skal oppover en tur før jul så da kan jeg ta det med? Evt så sender jeg bare i posten om jeg ser at det ikke blir noen tur likevel. Men håper veldig at vi kommer oss oppover en dag eller to i november/begynnelsen av desember :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har baby som må i seng er ingen hindring, jeg har jo en mann og :nigo:

Ja, sant det :fnise: J tar vel flaske også, så da er det jo ikke noe problem! O tok jo ikke flaske, så er vel der jeg har DEN mentaliteten fra! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oslotreff, jaaa!! :duskedame: Bare å si ifra, jeg slenger meg på!

Ja, assa... blir ikke riktig enda :ler: Og når jeg skal nedover neste gang vil lillegutt være 5 uker, og du ligger i fødsel? :fnise:

Bæretøy er et must :opplyser: Ihvertfall mye billigere enn andre nødvendigheter :ler:

Men ja, jeg tror vi skal oppover en tur før jul så da kan jeg ta det med? Evt så sender jeg bare i posten om jeg ser at det ikke blir noen tur likevel. Men håper veldig at vi kommer oss oppover en dag eller to i november/begynnelsen av desember :Nikke:

I hear you!!! Ja, ta med! Så kan vi teste iallefall :jepp:

Ja, jeg og!!

:hoppe: Ja, men det blir ikke før til sommeren assa!! :ler:

Ja, sant det :fnise: J tar vel flaske også, så da er det jo ikke noe problem! O tok jo ikke flaske, så er vel der jeg har DEN mentaliteten fra! :P

Oooh, tok han ikke flaske? Det hørtes.. vet ikke.. vanskelig ut? Jeg ønsker at lillegutt skal kunne ta flaske i blandt, slik at jeg kan få pause fra å være matfat i en time eller to :ler:

-------------------------------

Jeg har fødselsangst. Tror jeg. Jeg kjenner hele kroppen knyter seg bare ved tanken. Skal ta det opp med jordmor på mandag, for det her er ikke noe kult. Også har jeg gørrvondt i ryggen i dag. Hadde planer om å rydde soverommet vårt, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen vi får se. Når jeg ikke klarer å bøye meg ned for å plukke opp ting så blir det litt vanskelig :sjenert:

Mrdior den dritten sa hun skulle kjøpe en sånn her til meg..;

soppelplukker.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ikke flaske nei. :) De første ukene gjorde han det, men plutselig var det stopp og full flaskenekt. Han var åtte måneder da jeg fikk han til å ta flaske igjen, men måtte bli ni måneder før vi var der at vi visste at han tok flaske uansett. Før det kunne det være hipp som happ om han tok den. :P

Han var nok ganske glad i puppen. ;) Likevel gikk det helt smertefritt å avvenne. Ammet han siste gang da han var 13 mnd, og han spurte ikke etter pupp en eneste gang etter det. :P Hadde hatt en kjempelang nedtrappingsperiode før det da, som startet da han var 10 mnd. Fra 12 til 13 mnd. ammet jeg bare en gang i døgnet. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ikke flaske nei. :) De første ukene gjorde han det, men plutselig var det stopp og full flaskenekt. Han var åtte måneder da jeg fikk han til å ta flaske igjen, men måtte bli ni måneder før vi var der at vi visste at han tok flaske uansett. Før det kunne det være hipp som happ om han tok den. :P

Han var nok ganske glad i puppen. ;) Likevel gikk det helt smertefritt å avvenne. Ammet han siste gang da han var 13 mnd, og han spurte ikke etter pupp en eneste gang etter det. :P Hadde hatt en kjempelang nedtrappingsperiode før det da, som startet da han var 10 mnd. Fra 12 til 13 mnd. ammet jeg bare en gang i døgnet. :)

Haha, for en liten tullebaby! :ler: Men så bra at det gikk fint å avvenne. Kjenner jeg gruer meg litt til det allerede. Tenker nok litt for langt fram, må kanksje prøve å amme først.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Nesevisa

OK, så en sånn greie til å plukke opp ting fra gulvet med tar han seg råd til, mens bæretøy er for dyrt og unødvendig? Haha, skulle tatt meg en prat med han der. :)

PS: Du kan ikke argumentere med hvor kjekt det er med bæretøy på fjelltur? For det ER det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så en sånn greie til å plukke opp ting fra gulvet med tar han seg råd til, mens bæretøy er for dyrt og unødvendig? Haha, skulle tatt meg en prat med han der. :)

PS: Du kan ikke argumentere med hvor kjekt det er med bæretøy på fjelltur? For det ER det!

Døh, ta gjerne en prat med han! Han er skikkelig, skikkelig rar. Vi kunne ikke bruke penger på å pusse opp stua, men ny pc til dritmange tusen var helt greit :roll:

DET argumentet skal jeg bruke. For han har prata masse om at han skal på fjelltur med han når han kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy my waddling could help :fnise:

Syns han høres ut som en typisk mann :P Hvertfall prioriteringene hans :fnise:

Blir bra å få tatt en prat med jordmor om mulig fødselsangst :klem: Bedre å ta tak i det tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...